XXL Nutrition

Meer vetten, wie kan me helpen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Ik gebruik dagelijks 50gr noten, 2 eetlepels olijfolie, 3 omega3 capsule's en het overige beetje vet komt uit de havermout,de zalmfilet (die ik 4x p/week eet), de magere kwark en dat soort dingen.
Tijdens het avondeten bereid mijn moeder het (magere) vlees of de kip ook altijd met vloeibare braadboter of olijfolie. Ik eet ''maar'' 2 boterhammen per dag maar daar gebruik ik wel halvarine smeerboter bij.

Waar kan ik nog meer vetten uit halen? Ik zat te denken om nog 2 hele eieren per dag te eten (maar of dit wel/niet gezond is vraag ik me nog steeds af) Zijn er nog ideeën?? Ik wil namelijk zo'n 500kcal hoger gaan zitten, waarbij ongeveer 50% nog uit vet komt (ik eet al 200gr eiwit gemiddeld p/dag)
 
waarom eet je maar 50gr noten als je vet tekort komt? 200gr ofzo (zakje) is beter.
 
Pindakaas geen optie?
 
noten eieren vlees vette vis

dat zijn toch wel de belangrijkste bronnen
 
lijnzaadolie, olijfolie, kokosolie, 99% rauw cacaopoeder, en alles wat hier boven is genoemd en dan keer heel veel ;)
 
Zalm is goed, gooi ook lijnzaad in je kwark, proef je niks van en zitten goede vetten in.
Vet vlees vind ik meestal gevaarlijk omdat ik vaak het gevoel heb dat ik daarmee sneller vet aanzet, vaak zitten deze ook voller met slechte vetten.
 
Dank!!
Ik ga dus nog 2 hele eieren per dag eten, en ik pak 100gram noten in plaats van 50gram.
Is het een idee om die 2 hele eieren smorgens bij mijn ontbijt te eten?

Mijn ontbijt : 500ml magere melk, 50gr brinta + 50gr havermout.

En die 50gr noten at ik normaal gesproken bij maaltijd 2 + 250gr kwark en 2 boterhammen met kipfilet/mager vlees. waar kan ik die andere 50gr noten nu het beste eten? want 100gr noten in 1 keer dat is wel veel, en kan ik beter gewoon 2x 50gr eten lijkt me...
 
neem ze in de avond, 2,5 uur na je avondeten.. daarna kun je kwark nemen
 
Back
Naar boven