MuscleMeat

Meer vitamine b5 is meer remming van talgproductie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien dat ik binnenkort ook even een halve kilo b5 poeder koop. Hoe staat het er nu mee Larsson?
 
[Link niet meer beschikbaar]

gratis vit b5?
 
Kost je uiteindelijk 5 euro verzendkosten.
Is om het 20 dagen te proberen.
 
Inderdaad, en je mag maar 1 per huishouden bestellen :(
 
Waar haal je die vit. b5? hebben ze dat gewoon in de winkel?
 
alsnog goedkoop
 
Misschien dat ik binnenkort ook even een halve kilo b5 poeder koop. Hoe staat het er nu mee Larsson?

B5 werkte goed, m'n huid zag er wel netjes uit, maar ik moest alsnog op m'n voeding letten en een paar keer per dag m'n huid schoonmaken anders kwamen er alsnog puistjes op. Nu neem ik een lage dosis roaccutane (20mg) en dat werkt echt perfect!
 
Yep na 3 weken zeuren via 3 mails heb ik het ontvangen. :mad: Snel weer terug gegaan naar stopacne.nl
 
Bestel bij stopacne.nl, stukken goedkoper
Raad het je aan als je talgproductie te hoog is, werkt erg goed

Bedankt, welk artikel bestel jij precies?
Zie wel wat staan maar vind nogal prijzig. Als je 5 a 10 van die pillen per dag moet slikken.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 16:54 ----------

Instructies voor vitamine B5 capsules

• Neem gedurende de eerste vijf dagen, tweemaal daags 5 capsules in, totaal tien capsules per dag.

• Na de eerste vijf dagen neemt u vier maal per dag 5 capsules in, in totaal twintig capsules per dag (na drie maanden kunt u dit aantal verminderen tot een werkzame dosis tussen de 4 en 15 capsules).

• Continueer inname van 20 capsules per dag gedurende de eerste drie maanden of tot uw huid schoon en acne vrij is (gemiddeld duurt dit drie maanden).

• Vergeet niet uw capsules in te nemen. Schrijf het op, indien dit helpt. Onthoud dat een schone en acne vrije huid binnen bereik is.

• Wanneer uw huid acne vrij is, kunt u de dosis verminderen tot een werkzame onderhoudsdosis tussen de 4 tot 15 capsules per dag. Dit zal varieren van persoon tot persoon, afhankelijk van de ernst van de acne en van hoe goed u reageert op vitamine B5. U kunt overwegen om langzaam af te bouwen van 20 capsules per dag naar 15, dan naar 10, en uiteindelijk naar 4. Wanneer uw acne terugkomt, gebruikt u een voor u te lage dosis. Vermeerder de hoeveelheid capsules weer tot de laagste werkzame dosis voor de laatste vermindering.

• De eerste signalen dat vitamine B5 begint te werken, is een merkbare vermindering van huidvet. Dit gebeurt meestal binnen 3 tot 6 weken. 1 tot 2 weken na de afname van huidvet-productie zult u merken dat uw acne vermindert. Het werkt echter voor iedereen anders, sommige mensen reageren sneller en anderen reageren later. Gemiddeld duurt het drie maanden voordat u de werking van vitamine B5 volledig bemerkt.
 
B5 in poedervorm neem ik altijd, 's ochtends 2 theelepeltjes in een flesje, wat siroop en water erbij, ff op laten lossen en dan verdeeld over de dag opdrinken. Poeder is ook stuk 2x zo goedkoop als capsules.
 
B5 in poedervorm neem ik altijd, 's ochtends 2 theelepeltjes in een flesje, wat siroop en water erbij, ff op laten lossen en dan verdeeld over de dag opdrinken. Poeder is ook stuk 2x zo goedkoop als capsules.

Oke bedankt. Ga het ook proberen. Heb al heel mijn leven last van een vettehuid op mijn rug gepaart met wat pukkels. Niet heel erg, maar wel irritant.
 
B5 in poedervorm neem ik altijd, 's ochtends 2 theelepeltjes in een flesje, wat siroop en water erbij, ff op laten lossen en dan verdeeld over de dag opdrinken. Poeder is ook stuk 2x zo goedkoop als capsules.

Waar koop jij het? bij stopacne.nl?
 
Poeder is het goedkoopste. Ik zelf gebruik poeder en daarnaast heb ik ook pillen van 1000 mg/stuk voor als ik haast heb. Ik vind die nieuwe B5 pillen nog beter als de capsules + je hoeft er minder van te slikken omdat ze 2 X zo veel B5 bevatten als de capsules en toch iets kleiner zijn als de capsules.
 
Wil trouwens even meegeven dat bij mijn eerste blik op de site een aantal producten langskwamen die heel erg overpriced zijn.

Een voorbeeld:
Benzoylp[eroxide 10% voor 7,90. Het duurste wat ik voor 10% betaald heb is 4 euro.
 
Ik heb het net besteld, hoop dat ik het morgen binnen heb? Hoop dat het werkt :)
 
Back
Naar boven