XXL Nutrition

Meer vitamine b5 is meer remming van talgproductie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wil trouwens even meegeven dat bij mijn eerste blik op de site een aantal producten langskwamen die heel erg overpriced zijn.

Een voorbeeld:
Benzoylp[eroxide 10% voor 7,90. Het duurste wat ik voor 10% betaald heb is 4 euro.

Had ik inderdaad ook gezien, maar als het om b5 gaat heb ik het nog nergens goedkoper gezien

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 12:00 ----------

Ik heb het net besteld, hoop dat ik het morgen binnen heb? Hoop dat het werkt :)

Duurt meestal ietsje langer, het is geen b&f :)
 
Heb het pakketje net binnen gekregen. Heb net gelijk een theelepeltje vol in een glaasje water gegooid, beetje roeren. Het zag eruit als sperma in een glas water, het klontert aan elkaar ofzo? Is dit normaal? Hoop over een paar weekjes te kunnen zeggen dat het effect heeft gehad, vind het vrij prijzig...
 
Ga het ook niet bestellen voor die prijs. Ik wacht wel dat zomer is, zoutwater werkt nog altijd het besten.
 
M'n neus is een stuk minder vet heb ik het idee dus de talgproductie remt inderdaad af. Gebruik het vandaag precies 3 weken.
 
M'n neus is een stuk minder vet heb ik het idee dus de talgproductie remt inderdaad af. Gebruik het vandaag precies 3 weken.

Bij mij duurde het ook 3/4 weken op 10 gram per dag tot ik duidelijk verschil begon te merken.
 
Hoe lang kom je ongeveer toe met 500 gram poedervorm?
 
Talg heeft een beschermende werking tegen uitdroging van de huid en het haar en tegen infectie door bacteriën en schimmels.

Vooral dat laatste is belangrijk voor bbérs dus om nou de talgproductie te verminderen lijkt me nog al domme actie.
10 gr b5 slikken ook trouwens.
 
Talg heeft een beschermende werking tegen uitdroging van de huid en het haar en tegen infectie door bacteriën en schimmels.

Vooral dat laatste is belangrijk voor bbérs dus om nou de talgproductie te verminderen lijkt me nog al domme actie.
10 gr b5 slikken ook trouwens.

Je talgproductie wordt niet stopgezet door b5, slechts teruggebracht tot een normaal/normaler niveau.
 
Talg heeft een beschermende werking tegen uitdroging van de huid en het haar en tegen infectie door bacteriën en schimmels.

Vooral dat laatste is belangrijk voor bbérs dus om nou de talgproductie te verminderen lijkt me nog al domme actie.
10 gr b5 slikken ook trouwens.

Ik zie jou in diverse topics COMPLEET verzonnen bro-science verkopen. Je weet dat je zo overkomt als een enorme kneus? Just sayin'
 
Hoe lang duurt het voordat het binnen is?
 
dag of 3
 
500 gram voor 30 euro vond ik duur, dus ik wilde bestellen, komt er nog bijna 9 euro verzendkosten over. Gaat me een beetje te ver.
Nergens anders goedkoper?
 
Dit zijn toch wel hoge hoeveelheden aan vitamine b5 die sommige hiee tot zich nemen.

Is dit wel nog verrantwoord? Is er normaal gezien geen lemiet? En als je die overschrijd, werkt dit dan niet toxisch?

Ik hou het gewoon bij gezonde voeding en een vitamine B complex denk dat ik zo ook wel ruimschoots mijn ADH vit b5 binnen krijg.
 
Zijn meerdere onderzoeken naar gedaan en is voor zover bekend niet schadelijk
 
Ik moet je gelijk geven Larssonn.
Na wat opzoek werk verricht te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat je niet snel vergiftigt kunt worden door vitamines B of specifieker vitamine B5. Als je daar een overmaat aan neemt dan is diarree het enige neveneffect die je er van kan krijgen.
Zijn meerdere onderzoeken naar gedaan en is voor zover bekend niet schadelijk
 
Ga het ook niet bestellen voor die prijs. Ik wacht wel dat zomer is, zoutwater werkt nog altijd het besten.

Vind je? Bij mij helpt het bijna niet, ook al lig ik dan meestal 2/3 keer per week in het water
 
Back
Naar boven