AndroidHealthClinic

Meerdere explosies in Londen

Bezoekers in dit topic

Joyce zei:
het komt zo wel heel dichtbij,

welke organisatie het ook op zijn geweten heeft, ik vindt het zo ACHTERLIJK

moets het ff kwijt

mag toch altijd joyce ;)
 
En dan durven ze nogsteeds te zeggen dat het te vroeg is om te zeggen dat het een aanslag is!!!

Lijkt me sterk dat het allemaal toevallig is ontploft daar. In de metro's ja oke, kan gebeuren. Maar 3 bussen ook nog?

komt wel heel erg dichtbij ja
 
Inmiddels wordt al gesproken van een terroristische aanslag Marleen.;)
 
Iguana zei:
Inmiddels wordt al gesproken van een terroristische aanslag Marleen.;)


tja kan ook niet alles tegelijk, tv kijken en posten hier ;)
 
Bah.

Zo kom je nooit uit die vicieuze cirkel (vooropgesteld dan men dat uberhaupt wil).
 
De terrorisme experts van Clingendael roepen al dat het Al-Qaeda is, vanwege de manier waarop de aanslagen zijn uitgevoerd: maanden voorbereiding, openbaar vervoer (ala Madrid). De CIA's en MI5's van deze wereld hebben weer iets uit te leggen.
 
En de mensen die dit doen maar zeggen dat wij hun niet begrijpen....


ze begrijpen niet dat ze hier niks mee bereiken, wij zullen nooit zwichten voor ze! Nooit!
 
Erg weird dit man!
Dat te maken heeft met de olypmische spelen denk ik niet!
G8 zou kunnen, maar ik zie het verband niet.
Madrid was een soortgelijke aanslag ook een station met meerdere bommen die afgingen op 2 locaties dit waren er 5!
De IRA zou in London nooit een aanslag plegen want daar bereiken ze niks mee.
Ik vrees het ergste dat het een zuid/westerse organisatie is.
Zoals bekend woont er veel volk daar van die afkomst, maar ik snap de hele samenhang niet!
In Irak was het vrij rustig wat Engelsen betreft ik ben benieuwd welke organisatie hier achter zit!
 
Volgens bronnen van de BBC gaat het vrijwel zeker om al quaida. :mad:
 
Diep gevoel van haat komt weer boven....
 
IRA heeft genoeg aanslagen in Londen gepleegd, maar meestal niet zo georganiseerd. Qua organisatie lijkt het dus weer op een aanslag van Al Qaida.
 
Zojuist collega uit Londen gesproken.

Absolute chaos. 3 Bussen opgeblazen, verkeer totaal muurvast. Aantal doden, richting 100 gewonden al. :thumbd:
 
Ik hoorde net op het nieuws dat het 5 stations waren en maar 1 bus?
 
Toch vind ik de grap Rhineman erg leuk gevonden. Triest dat mensen dat niet goed kunnen inschatten!
 
wie pleegt er een aanslag op overvolle bussen met onschuldige mensen... lafaards
 
Het is een chaos nu in London dus moeilijk vast te stellen wat er nu precies is gebeurd.

Ze hebben alle openbaar vervoer lam gelegd, boten (zoals stenaline) varen nu niet naar London.
 
EricR zei:
IRA heeft genoeg aanslagen in Londen gepleegd, maar meestal niet zo georganiseerd. Qua organisatie lijkt het dus weer op een aanslag van Al Qaida.

IRA was toch meer zoals de ETA slechte aanslagen die weleens misgingen en zich beperkten tot het opblazen van auto's met pijpbommen ( geen grappen aub ) en spijkerbommen?

Ik zou de hele aanslag niet snappen als AL-Quida erachter zou zitten.

Vind het ook erg vroeg om nu al naar AL-.... te wijzen!
 
Rhinemann zei:
De terrorisme experts van Clingendael roepen al dat het Al-Qaeda is, vanwege de manier waarop de aanslagen zijn uitgevoerd: maanden voorbereiding, openbaar vervoer (ala Madrid). De CIA's en MI5's van deze wereld hebben weer iets uit te leggen.


Zou kunnen, eerst vliegtuig, dan trein nu metro en bus. zit wel wat verbanden tussen
 
Back
Naar boven