MuscleMeat

Meerdere explosies in Londen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
Ook geen bespiegelingen over de politieke situatie waar dan ook, totaal niet duidelijk wie deze aanslagen heeft gepleegd. Dit is geen topic voor flames.
waarom geen bespiegeling van de politieke situatie?
ik durf te wedden dat dit OF een politiek gerichte aanslag is OF een aanslag op basis van religiueze overtuigingen.
ik denk het laatste.... :(
 
Hmm, zal wel iets te maken hebben met de G8-top zeker ...

Yahoo melde daarnet dat er 2 doden zijn.
 
Ben net eergister in london geweest voor mijn werk!!!!!

PPfff had er niet aan moeten denken om daar nu te zitten!!!!!! :(


Veel sterkte english mates!!!!!!!

Gr.
 
_41276947_edgewarewalkwound.jpg
 
Lauw, omdat er nog niet duidelijk is wie deze aanslag heeft gepleegd. Om dan gelijk deze thread te laten verworden tot een flame thread op welke groepering dan ook heeft geen zin.
 
MrJ zei:
Bah.

Zo kom je nooit uit die vicieuze cirkel (vooropgesteld dan men dat uberhaupt wil).
Welke cirkel? Als het om geloofcoïtustremisten gaat dan is er meer sprake van een rechte lijn: ze haten ons en willen ons dood.

edit: @ EricR: ik neem het risico, ik zeg geloofcoïtustremisten. En als die er toch niks mee te maken hadden dan neem ik mijn woorden nog steeds niet terug: het blijven compromiloze fanaten die ons dood willen. :mad:
 
Laatst bewerkt:
Madrid, Londen....---> Amsterdam, Brussel ???

Ik ben bang dat als het hier gebeurt er een kortstondige 'burgeroolog' komt (wat belachelijk zou zijn natuurlijk maar na Fortuyn en Van Gogh staat de boel flink op scherp).

Ik snap het echt niet. Ik zet zelfs torretjes, vliegjes en de hele reutemeteut met een potje naar buiten in plaats van dood te rossen maar sommige mensen blazen gewoon ff onschuldige mensen op. :(
 
Het ergste is dat er nu zo'n drukte over word gemaakt en alles binnen een paar weken weer vergeten is ( door de meeste)
 
**** a duck, kom net thuis. Hoorde het van huisgenoot.
Ik maak me grote zorgen over het effect dat dit op mensen gaat hebben.
de grote kracht van terrorisme is imo de angst die het imboezemd. En na 3 van dergelijke aanslagen gaat die flink diep zitten.
En via de tv halen we alles fijn naar binnen: angst groeit en groeit en groeit.
 
Laatst bewerkt:
Lauw zei:
ik neem het risico, ik zeg geloofcoïtustremisten. En als die er toch niks mee te maken hadden dan neem ik mijn woorden nog steeds niet terug: het blijven compromiloze fanaten die ons dood willen. :mad:
Jij hen toch ook?
 
twjunk zei:
Het ergste is dat er nu zo'n drukte over word gemaakt en alles binnen een paar weken weer vergeten is ( door de meeste)
Misschien is dat maar beter ook.
Want het alternatief is een heksenjacht op moslims. :(

Edit: als het alweer gaat om een aanslag door moslim-extremisten natuurlijk. :rolleyes:
 
It is scary en heeeeel erg voor de Londonse bevolking!!

Vind het niet meer normaal tegenwoordig, je bent nergens meer veilig! Echt ziek, zulke aanslagen!!
 
dj_phreak zei:
Jij hen toch ook?


Dat zou imo toch anders zijn. Zonder hun zouden die mensen niet gewond (dood?) zijn en zouden de mensen ook geen wrok hebben omdat die mensen er niet zouden zijn.
 
Lauw zei:
Misschien is dat maar beter ook.
Want het alternatief is een heksenjacht op moslims. :(

Edit: als het alweer gaat om een aanslag door moslim-extremisten natuurlijk. :rolleyes:

Dat blijkt dus zo te zijn :)
 
Jep hadden we dus nooit gedacht hé
 
Yo..mijn zusje woont in London..probeerde haar te bellen maar kreeg een dode lijn..dan schrik je je echt helemaal kapot...daarna mijn moeder gebeld, die had haar al te pakken gekregen..heel het mobiele telefoon netwerk in London is overbelast..gelukkig mankeert ze niets, maar vaochtend is ze wel door het oog van de naald gegaan..want ze had een afspraak op Kings Cross..die gelukkig niet door is gegaan..

Zo maar dan schrik je wel!...

waar gaat het heen met deze wereled mensen!!

grt. Rico
 
MrJ zei:
Bah.

Zo kom je nooit uit die vicieuze cirkel (vooropgesteld dan men dat uberhaupt wil).


politiek is een vicieuze cirkel. :( Zo houden ze zichzelf aan het werk.

slimmerikken........
 
dutch windmill zei:
Yo..mijn zusje woont in London..probeerde haar te bellen maar kreeg een dode lijn..dan schrik je je echt helemaal kapot...daarna mijn moeder gebeld, die had haar al te pakken gekregen..heel het mobiele telefoon netwerk in London is overbelast..gelukkig mankeert ze niets, maar vaochtend is ze wel door het oog van de naald gegaan..want ze had een afspraak op Kings Cross..die gelukkig niet door is gegaan..

Zo maar dan schrik je wel!...

waar gaat het heen met deze wereled mensen!!

grt. Rico

:eek: das idd schrikken! wat een geluk..
 
Back
Naar boven