AndroidHealthClinic

Meerdere explosies in Londen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples zei:
Laten we nou geen ruzie maken mensen!!
Nee tuurlijk maar ik ben het zat is het pascal niet is het zo'n dumb ass daar wordt ik niet goed van en ja dat mijn spelling niet klopt ja en nobody is perfect.
 
Het is ZEKER Al-Qaeda, je weet wel die moslimextremisten. En er zijn zeker veel meer dan 2 doden. Ooggetuigen hebben vele lijken zien liggen. Is ook niet gek als je ziet dat een dubbeldekker in 6 stukken is gevouwen..
 
Eigenlijk zijn terroristen niet de helden die ze vinden dat ze zijn, maar ontzettende lafbekken. Stiekem een bom ergens neerleggen en wachten met detonatie tot er zo veel mogelijk slachtoffers (lees: score) te halen valt. Maar dan wel detoneren met een tijdmechanisme of op afstand zodat ze zelf buiten schot blijven.

En dan achteraf anoniem ergens een claim neerleggen bij een of andere krant waarin gedweept wordt met een ideologie of ander leidend voorbeeld en dat de slachtoffers in het kader van die idioterie zijn geofferd.

Ze zijn geen van allen kerel genoeg om de dialoog aan te gaan of om op een andere beschaafde manier gedaan te krijgen wat ze nastreven. Laf bommen achterlaten en zelf hard wegrennen...wat een diep trieste flapdrollen.
 
dit heb ik van een ander forum

90 Injured
20 Dead
 
Een groep extremisten met een grondige haat tegen het Westen. Al te vaak moslimextremisten genoemd. Enkel heeft het woordje moslim niets meer te maken dan de godsdienst waarin ze geloven. Men kan evengoed de term bruine extremisten gebruiken, waarin bruin als onderscheiding kan worden gebruikt.

Als wij of Afrikaans grondgebied aanslagen zouden plegen. Zouden ze naar ons moeten verwijzen als Christenextremisten?? Slaat op niets.. Wekt alleen nog meer angst in de hand bij de autochtone bevolking.
 
Het erge is nog dat ze met die aanvallen steun krijgen van jongeren en die salafistische ideeen er ook op na houden. Dat is nog het grootste gevaar voor de toekomst, want die debielen heb je hier ook
 
En dit ook


What freaks me otu the most is there was a list....

First on the list was spain (Madrid was attacked...) second was brittain......and third on the list was the netherlands.....

People on dutch television are saying it were terrorist attacks
 
Wij zijn toch al aan de beurt geweest?
 
Rhinemann zei:
Eigenlijk zijn terroristen niet de helden die ze vinden dat ze zijn, maar ontzettende lafbekken. Stiekem een bom ergens neerleggen en wachten met detonatie tot er zo veel mogelijk slachtoffers (lees: score) te halen valt. Maar dan wel detoneren met een tijdmechanisme of op afstand zodat ze zelf buiten schot blijven.

Wat denk je van de palastijnen?? Die blazen zich zelf op!
Maar dat maakt hen nog geen helden! Het zijn allemaal losers die denken met geweld dingen te kunnen oplossen.
 
aanslag opgeeisd....moslimextremisten
 
Rebel_x zei:
dit heb ik van een ander forum

90 Injured
20 Dead

Als je het mij vraagt zijn het er nog veel meer. Maar de werkelijke cijfers maakt men niet bekend. Ik hoorde dat er zo'n 3 miljoen mensen, in Londen per dag de metro nemen. Denk even na zeg, 5 bommen, en dan die bussen erbij.

Ze willen gewoon niet al te veel paniek (en woede) zaaien.

Zelfde geldt voor 11 September, de aanslagen op het Word Trade Center, PER gebouw zaten er op een MINDER drukke dag, zo'n 50.000 mensen in. 2 Vliegentuigen boren zich in de giganten, die branden, en uiteindelijk instorten.

Aantal doden rond de 7500.

Yeah wright


En wat ook weer heel leuk is. de beurs! Als ze niet in die zandbak lopen te kloten dan is het hier wel, onze economie is ZO zwak en teer, ik zie het af en toe maar sober in....
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop maar dat ze voor Den Haag gaan dan en niet voor Amsterdam.

Hoe kom je bij die lijst trouwens? Nog een betrouwbare bron die dat bevestigt?
 
CitizenDildo zei:
Als je het mij vraagt zijn het er nog veel meer. Maar de werkelijke cijfers maakt men niet bekend. Ik hoorde dat er zo'n 3 miljoen mensen, in Londen per dag de metro nemen. Denk even na zeg, 5 bommen, en dan die bussen erbij.

Ze willen gewoon niet al te veel paniek (en woede) zaaien.

Zelfde geldt voor 11 September, de aanslagen op het Word Trade Center, PER gebouw zaten er op een MINDER drukke dag, zo'n 50.000 mensen in. 2 Vliegentuigen boren zich in de giganten, die branden, en uiteindelijk insorten.

Aantal doden rond de 7500.

Yeah wright
Maar even zoiets kun je niet onbekend laten want wat doe je met de familie zeggen ze zijn vermist ik denk dat dat echt wel klopt.En zeggen hun het niet het komt toch boven water.
 
CitizenDildo zei:
Als je het mij vraagt zijn het er nog veel meer. Maar de werkelijke cijfers maakt men niet bekend. Ik hoorde dat er zo'n 3 miljoen mensen, in Londen per dag de metro nemen. Denk even na zeg, 5 bommen, en dan die bussen erbij.

Ze willen gewoon niet al te veel paniek (en woede) zaaien.

Zelfde geldt voor 11 September, de aanslagen op het Word Trade Center, PER gebouw zaten er op een MINDER drukke dag, zo'n 50.000 mensen in. 2 Vliegentuigen boren zich in de giganten, die branden, en uiteindelijk instorten.

Aantal doden rond de 7500.

Yeah wright

ja, dit is wat ze tot nu toe weten..
 
CitizenDildo zei:
Als je het mij vraagt zijn het er nog veel meer. Maar de werkelijke cijfers maakt men niet bekend. Ik hoorde dat er zo'n 3 miljoen mensen, in Londen per dag de metro nemen. Denk even na zeg, 5 bommen, en dan die bussen erbij.

Ze willen gewoon niet al te veel paniek (en woede) zaaien.

Zelfde geldt voor 11 September, de aanslagen op het Word Trade Center, PER gebouw zaten er op een MINDER drukke dag, zo'n 50.000 mensen in. 2 Vliegentuigen boren zich in de giganten, die branden, en uiteindelijk instorten.

Aantal doden rond de 7500.

Yeah wright

Gebeurde om 9 uur 's ochtends en veel mensen hebben kunnen ontsnappen. Ik denk niet dat er met die cijfers gesjoemeld word in de westerse wereld.
 
Jordees zei:
Ik vind het woord Al-Qaeda zo nietszeggend als Nederlands-allochtone inwoners die het woord discriminatie gebruiken.

Het wordt overal te pas en te onpas voor gebruikt, waardoor de hele betekenis verkracht is. Al-Qaeda wordt aan elke aanslag gehangen en niemand kan concreet uitleggen wie al-qaeda is en welke mensen erbij horen.

Daarnaast hebben we erg moderne satelieten en andere communicatieonderschepping, dat er volgens mij geen globale communicatie tussen de verschillende moslimcellen mogelijk is, zonder dat dit onderschept wordt.

Daarbij is het erg makkelijk om als Media massaal naar iets of iemand te wijzen en de bewijzen te laten vervalsen en zo de verkeerde kant op te laten wijzen. Zo heeft Amerika 09/11 weten te verdraaien naar Irak, terwijl ze er geen ene donder mee te maken hebben.

Ook hier is het van de media en regering afhankelijk wie de dader is.

Iedereen roept Al-Qaeda

ik roep maar niets.


Naieve linkse rukker :mad:
Ik zit hier potverdomme te trillen van woede wat een k*twereld en dan zijn er nog mensen die het opnemen voor die beesten ook.
Potverdomme haal je kop uit het zand. :eek:
Gelukkig heb ik een nummer van een forummember ontvangen die nu loeihard opstaat en me erdoorheen sleept. :cool:
 
Anoniem zei:
Ik hoop maar dat ze voor Den Haag gaan dan en niet voor Amsterdam.

Hoe kom je bij die lijst trouwens? Nog een betrouwbare bron die dat bevestigt?

Best bij een post altijd bron erbij vermelden ;)
 
Back
Naar boven