XXL Nutrition

meeroken was nog nooit zo pijnlijk

Bezoekers in dit topic

vintage

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 sep 2006
Hallo ik zit met een serieus probleem.

Ik ga nu het vakantie is elke dag uit,

Nou ben ik heel blij met het rookverbod, maar rokers staan nog wel altijd rond de in en uitgang van de uitgaansgelegenheden. Niks mis mee want 1 pluimpje rook in je longen ga je niet dood aan.

Maar sinds iemand in mijn auto heeft zware shag heeft gerookt, precies een week geleden, heb ik elke avond een enorme kriebel in mijn longen en hoest ik bij diep in en uitademen de longen uit mijn lijf.

Dit ontstaat alleen als ik maar het kleinste beetje sigarettenrook binnen krijg in mijn longen. Ik zoek dus ook al gauw 10 meter afstand van rokers.

Ik ben van plan naar de dokter te gaan, maar die kan denk ik weinig vinden want overdag, als ik niet ben blootgesteld aan sigarettenrook, adem ik gewoon normaal.

Heeft iemand anders ook dit probleem dat je van het kleinste beetje sigaretten rook voor 2 tot 3 uur de longen uit je lijf hoest?

SuperKnurft

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
En was dit altijd al zo?

(misschien zou iets minder uitgaan ook wel helpen, elke dag uit lijkt me niet echt bevorderen omdat je nooit de tijd krijgt om uit te rusten)

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Het zal eerder liggen dat je de airco in je wagen hebt opgehad (of de venster open) dan
dat er iemand een shagje in je wagen heeft gerookt.

Isnogood

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2007
Lengte
1m87
Massa
80kg

Nou ben ik heel blij met het rookverbod, maar rokers staan nog wel altijd rond de in en uitgang van de uitgaansgelegenheden. Niks mis mee want 1 pluimpje rook in je longen ga je niet dood aan.

Maar sinds iemand in mijn auto heeft zware shag heeft gerookt, precies een week geleden, heb ik elke avond een enorme kriebel in mijn longen en hoest ik bij diep in en uitademen de longen uit mijn lijf.

Dit ontstaat alleen als ik maar het kleinste beetje sigarettenrook binnen krijg in mijn longen. Ik zoek dus ook al gauw 10 meter afstand van rokers.

Ik ben van plan naar de dokter te gaan, maar die kan denk ik weinig vinden want overdag, als ik niet ben blootgesteld aan sigarettenrook, adem ik gewoon normaal.

Heeft iemand anders ook dit probleem dat je van het kleinste beetje sigaretten rook voor 2 tot 3 uur de longen uit je lijf hoest?

Ja dat kan, toevallig dat je dit zegt. Ik liep gister een tankstation in waar een oud café zat met van die oude mannetjes die sigaren en/of zware shag aan het roken waren, direct toen ik binnen kwam rook ik het al, daarna moest ik de hele tijd hoesten..

MacB

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 jun 2007
iemand heeft een zware jongen in je airco system gedumpt :D

hardcorebuilder

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2006

beetje overdreven vind je niet?

mijn vader rookte al zijn hele leven
en ik rookte dus dag in en dag uit "mee"
soms stak ik zelf een sigaretje op voor de gezelligheid maar ik had nergens last van.
owja, ik heb dan ook nog eens astma.

ik denk eerder wat robke al zei.
beetje aangestoken door ineens koude lucht over je heen te krijgen door bijv een airco of openraam bijv

Gast 2315

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2006
Lengte
1m91
Massa
128kg
Waarom laat je mensen in je auto roken man, die lucht trekt overal in.

Naar boven