XXL Nutrition

meerwaarde van 26 weken lang met test only

Bezoekers in dit topic

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
zit eigenlijk te denken en te zoeken op internet en zat eigenlijk met een vraag, ik zie dat kuren van 10 weken met 500 mg test only zinvol is en niet langer maar als je nou bijv. de eerste 10 weken 500 gr doet en de rest van de 16 weken 250 mg dus een lichte dosis dan in die laatste 16 weken met dat klein beetje test zorgt toch ook ervoor dat je lichaam sneller herstelt en dat je kracht hetzelfde blijft etc. of zie ik dat nou verkeerd.

ik hoor alleen dat je na die 10 weken niet meer groeid maar klinkt gewoon niet logische, dus waarom niet die extra 16 weken ?

Als je na de 10 weken op 500 nog 16 weken op 250 gaat kuren dan zal je niet herstellen want je axis blijft plat.
Dat je niet meer groeit na 10 weken is persoonsafhankelijk.
Bij langere kuren dan 10weken zie je meestal weinig massawinst maar de kwaliteit van de gewonnen massa verbeterd en en naar ik horen zeggen heb is dat de massa beter vast te houden is na de kuur.
Ook het herstel lijkt niet langer te duren dan anders dus waarom niet langer gaan kuren?

Lichaam went vaak wat beter aan de nieuwe massa als langer gekuurd word (als ik sommige mag geloven).
Dosis halveren na 10 weken heeft natuurlijk geen nut.

zit eigenlijk te denken en te zoeken op internet en zat eigenlijk met een vraag, ik zie dat kuren van 10 weken met 500 mg test only zinvol is en niet langer maar als je nou bijv. de eerste 10 weken 500 gr doet en de rest van de 16 weken 250 mg dus een lichte dosis dan in die laatste 16 weken met dat klein beetje test zorgt toch ook ervoor dat je lichaam sneller herstelt en dat je kracht hetzelfde blijft etc. of zie ik dat nou verkeerd.

ik hoor alleen dat je na die 10 weken niet meer groeid maar klinkt gewoon niet logische, dus waarom niet die extra 16 weken ?

Omdat je blijft kuren zal je lichaam niet herstellen, sterker nog het blijft onderdrukt en zal je op den lange duur alleen maar meer hersteltijd kosten.

Back
Naar boven