Fitness Seller

Meest beschamende moment in zatte toestand ?

Bezoekers in dit topic

Butcher19

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
17
Lengte
1m65
Massa
70kg
Zondag veel te diep in het glaasje gekeken. Begon al om 4 uur 's middags lekker te zuipen, er waren speciale feesten in ons dorp. Ze schonken van die lekkere halve liters :D. Om 11u was het gedaan, ik was compleet van de kaart. Sta midden in de volle kroeg staand te slapen. Knikkend hoofd en pils vast. De hele kroeg natuurlijk lachen, alleen ik had het niet door. Kameraden foto's schieten en filmpjes, als ze mij aanspraken begon ik nog van die belachelijke bewegingen te maken alsof ik een complete randdebiel was.
Strompel ik daarna ook nog eens naar een tafel met lekkere wijven schijnbaar, om daar vervolgens mn eigen nog harder voor lul te zetten. Zij hadden er wel schik in.
Gelukkig hoefde ik niet te kotsen, anders was de avond "compleet" geweest.

Ik kon mezelf niet meer terug toen ik het achteraf allemaal over me heen kreeg en alles terugzag. Ik schaam me echt kapot en nog steeds. Weet niet of ik me nog wel kan vertonen daar :D

Nu mijn vraag: wat is jou meest beschamende moment toen je dronken was ?

goeie vraag, denk die keer dat ik de buschauffeur onderkotste op de weg terug naar huis...oke dat was meer beschamend voor hem

Dat ik de moeder van het wijf waar ik bleef slapen vertelde, dat ik haar later die avond ook nog wel ff er bij zou pakken...

Hmm.. meest beschamend? In slaap vallen op een tafel :rolleyes: was aardig beschamend.. verder ook lam op de stoep gelegen met 2 chicks.. te wachten totdat mn broer kwam met de auto, terwijl hij ons helemaal niet naar huis zou brengen.. uit eindelijk zo'n 3 kwartier voor die club op de stoep liggen lallen :rolleyes: en daarna met de fiets 2 uur erover gedaan om thuis te komen..

Verder ook bij het indrinken wel eens een halve fles wijn naast het glas ingeschonken, op het dure nieuwe tapijt van een vriend van me :rolleyes: na het drinken zo'n 5x van de bagagedrager afgevallen op weg naar die club.. was aardig pijnlijk :D

Kotsen is opzich altijd wel beschamend.. maar ach dat boeit me niet zo heel aangezien ik vrijwel nooit kots..

En toen ik afgelopen zomer naar Kroatië ging zijn er ook veel beschamende dingen gebeurd.. maar die hou ik voor mezelf :D Alleen de vrienden waarmee ik op vakantie was weten het.. en dat is maar goed ook :D

edit: veel beschamende dingen gezien toen we met zn alle stoned waren :D mensen die in de hondenmand lagen, mensen die voor pampus lagen op de bank.. een gozer die 20 minuten in de plee stond met zn lul in zn handen omdat ie de hele tijd dacht dat ie aan het pissen was (terwijl er niets uit kwam).. zelf was ik nog redelijk normaal.. had alleen een zonnebloem in mn haar gedaan en heb uren geknuffeld met de hond :rolleyes: mn tweelingbroertje is helemaal de bom als die stoned is :roflol: gelukkig is ie dat bijna elke dag, altijd lachen met hem :D

een keer op vakantie in Tsjechië, ik bleef maar laaien met het bier. ik ging ff naar de wc om te kotse, daarna wou ik de deur open maken. het slot ging er wel af maar ik flikkerde met deur en al naar buiten. uiteindelijk gingen we terug naar het hotel maar buiten de kroeg kotste ik de hele boel onder, precies voor de deur. na een minuutje kwam er een man naar buiten en stapte er midden in :roflol: verder vind ik het gevaarlijk om dronken te zijn, voor je het weet ben je je bezittingen kwijt

was trouwens deze zomer vakantie, we waren met de motor naar Tsjechië gegaan maar de laatste dag kreeg ik een lekke band dus de vakantie was toch al naar de klote daarom maar lopen zuipen in een plaatselijke kroeg. was trouwens op de terugweg in Duitsland

ik herinner me nog een moment van een maat van me. hij was zwaar bezopen en probeerde tevergeefs meiden te versieren. het is al van een paar jaar terug en hij was nog maagd. toen hadden we allemaal geld gelapt en hem bij de hoeren afgezet.
ging hij bij een negerin naar binnen en het duurde heel erg lang. kwam hij eindelijk naar buiten en het eerste wat hij deed nadat hij de deur open deed was kotsen :D
we lagen al de hele avond dubbel en kotsent uit de hoeren komen was de klap op de vuurpijl

zoenen met mijn oom. het is jaren geleden maar de kater voel ik soms nog. het was een of andere vage weddenschap en ja het was met tong.

Waarom deel ik dit eigenlijk met jullie..

zoenen met mijn oom. het is jaren geleden maar de kater voel ik soms nog. het was een of andere vage weddenschap en ja het was met tong.

wtf, freak :D
Had het dan met je tante gedaan :P

wtf, freak :D
Had het dan met je tante gedaan :P

dat was trouwens best een lekker wijf maar dat was juist degene die ons uit liep te dagen. Ik weet ook niet eens meer of ik er iets mee gewonnen heb.

:kots:

Deze heb ik al een keer verteld:
Ik had een bbq: t was gezellig veel bier,veel vlees en werd opgehaald door iemand om nog ff ergens wat te gaan drinken. Ben ik dus 100 m bij m'n huis vandaan moet ik pissen. Ik ga dus in een steegje staan en ik laat een scheet. Zit m'n hele broek onder de strond. Had nog een witte broek aan ook. Onder was precies een stipje bruin te zien. Ik me dus nog snel omgekleed en lekker wat wezen drinken :D!

Ook een keer waren we zaterdagavond weggeweest kwamen we terug, maar we hadden nog lang geen zin om te gaan slapen. We wilden nog een biertje doen.. wij dus bij t eerste de beste huis op zoek naar bier, hele tuin doorzocht gaan de lichten ineens aan in dat huis :eek: Met m'n lamme kop toen maar hard gillend weggerent :p

Ook nog een keer een junk in de zeik genomen, wij waren niet echt lam maar die gozer was echt van de wereld. Heb er nog een filmpje van. Hiervoor hebben we nog wat met hem gegeten in de shoarmazaak. De hele tijd hyper, dikke doppen en flinke wapkaak :D die gozer snoof een paar gram speed op een dag:

edit verkeerde filmpje, zet em er nu op:
http://www.youtube.com/watch?v=t2iyu-36i7E

aantal jaar terug eens stontbezopen in een vijver met koi karpers gevallen op een verjaardagsfeesje van een kameraad.

het is altijd zo jammer dat je door alcohol vrouwen knapper vindt.. erg beschamend dan als je de volgende dag het gedrocht ziet waarmee je hebt lopen zoenen en opeens snapt waarom je vrienden zo hard lachten :rolleyes:

toen ik in mn bed begon te kotsen, half mn bed vol
was geen pretje toen ik smorgens wakker werd:rolleyes:

kotsen in de prullenbak; altijd fijn als je ouders dat volgende dag zien :rolleyes:

thuis komen, mijn bed onderkotsen, en er dan in gaan slapen

ook een keer was ik zo zat dat ik wilde slapen op de wc in de discotheek zodat het weer wat beter zou gaan. Het lukte niet, dus ik wilde naar huis gaan. Ik doe de deur open, stap het hokje uit, maar val er weer terug in. En dat dus 3 keer:| Uiteindelijk op een bankje in de gang beland, 3 keer gekotst. Toen voelde ik me weer beter en ben terug aan de zuip gegaan

Zondag veel te diep in het glaasje gekeken. Begon al om 4 uur 's middags lekker te zuipen, er waren speciale feesten in ons dorp. Ze schonken van die lekkere halve liters :D. Om 11u was het gedaan, ik was compleet van de kaart. Sta midden in de volle kroeg staand te slapen. Knikkend hoofd en pils vast. De hele kroeg natuurlijk lachen, alleen ik had het niet door. Kameraden foto's schieten en filmpjes, als ze mij aanspraken begon ik nog van die belachelijke bewegingen te maken alsof ik een complete randdebiel was.
Strompel ik daarna ook nog eens naar een tafel met lekkere wijven schijnbaar, om daar vervolgens mn eigen nog harder voor lul te zetten. Zij hadden er wel schik in.
Gelukkig hoefde ik niet te kotsen, anders was de avond "compleet" geweest.

Ik kon mezelf niet meer terug toen ik het achteraf allemaal over me heen kreeg en alles terugzag. Ik schaam me echt kapot en nog steeds. Weet niet of ik me nog wel kan vertonen daar :D

Nu mijn vraag: wat is jou meest beschamende moment toen je dronken was ?
sukkel :dunno:

met mijn hoofd in een emmer wakker worden...

het is altijd zo jammer dat je door alcohol vrouwen knapper vindt.. erg beschamend dan als je de volgende dag het gedrocht ziet waarmee je hebt lopen zoenen en opeens snapt waarom je vrienden zo hard lachten :rolleyes:

herkenbaar.:D
Als je er op dat moment maar plezier aan had toch ..

Back
Naar boven