Fitness Seller

Meest bizarre ontdekking die je bij iemand anders gedaan hebt?

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Wat is de meest bizarre aap die uit de mou kwam rollen van een vriend/kennis/persoon uit je omgeving ooit? :D
 
dat een hele goede vriend van me coïtus met zijn moeder had
 
ow nu snap ik hem die vriend is die vader
 
- Dat mijn overbuur (tevens ook vriend van mijn ouders) iemand had vermoord en hem had verstopt in
zijn beerput (mestput).
 
Dat Charlie Manson een IQ van 120+ heeft en Edmund Kemper 140+. :eek:
 
Ik ken van mn middelbare school een meisje die echt godsgruwelijk lelijk was, en daarnaast werkelijk de grootste nerd die je je kan voorstellen, echt abnormaal. Ik dacht altijd dat ze nooit enig social life had, maar ik hoorde laatst dat ze bijna elke week met een andere kerel ligt te ketsen:roflol: terwijl ze echt overkomt als de meest preutse nerd die je je kan voorstellen
 
dat ie wou dat zijn zusje aan zijn pimeltje zat..... true story incest muddafakka


Ik ken van mn middelbare school een meisje die echt godsgruwelijk lelijk was, en daarnaast werkelijk de grootste nerd die je je kan voorstellen, echt abnormaal. Ik dacht altijd dat ze nooit enig social life had, maar ik hoorde laatst dat ze bijna elke week met een andere kerel ligt te ketsen:roflol: terwijl ze echt overkomt als de meest preutse nerd die je je kan voorstellen


1 time at bandcamp......
 
Laatst bewerkt:
Dat mijn vriend ook aan bb deed :eek:
 
Ik ben het meest bizarst in mn hele vriendenkring, denk sowieso wel in heel Nederland?
 
Back
Naar boven