Fitness Seller

Meest domme vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Wat is de meest domme vraag die je ooit gesteld is?

Zo was ik gister in de Matrixx lekker aan t stampuh, kom ik een oude vriendin van me tegen, we ouwehoeren wat als ze plots nieuwsgierig aan mn arm begint te voelen en vraagt: "hey, ben jij aan t trainen?"

nee, die gespierde arm komt van t trekken, toe dan:rolleyes: :D

altijd leuk om te horen, maar toch :headbang:

Wat is dus de meest domme vraag, afgezien van deze vraag dan;) , die ooit aan je gesteld is?
 
ik was bij de dokter omdat ik een beetje last had van m'n ademhaling. toen kreeg ik een stagiaire en die had alle regeltjes volgesmij goed uit d'r hoofd geleerd. ik moest met dat ding op m'n borst steeds ademhalen enzo toen was ze klaar en toen vroeg ze me bloedserieus "Doe je aan sport??"
Toen had ik wel ff iets van ja hoor schaken. dat was wel een mindere vraag...
 
hmm niet echt domme vragen maar wel andere irritante opmerkingen vinnik..

bv. vaak hoor ik van (vrouwen meestal) ja nu ist wel genoeg.. je moet nu stoppen... :S YEA RIGHT
 
kreeg em laatst ook van een mokkeltje: " He train jij soms? Je hebt dikkere tieten dan ik!" :D
 
ROFL ! :D

moet je zeggen:

mag ik ff inspecteren of de jouwe ook van t trainen zijn? :)
 
Is D-bol only een goede eerste kuur? (En ja ik krijg die vraag ook IRL)
 
Zo jij bent ook breed geworden. Train je soms?
 
"Zit daar lucht in?"

Is wel al enige jaren geleden, maar ben ik nooit vergeten! Ik plooide bijna toe!
 
Hey Squat, zijn jouw foto's ook hier ergens te bewonderen.
kan ze namelijk niet vinden:dunno:
 
Een waargebeurde anekdote..

Mijn tante: 55 jaar, antwerps accent, Antwerpen..
Mijn tante brilt haar hele leven al.. Op een dag moest ze opnieuw naar een oogkeuring bij de opticien.. Ze nam plaats op de stoel en de opticien begon met de glazen te testen.. JE weet wel, dat machientje waar je steeds andere glazen voor je neus krijgt geschoteld..

Is dit goed mevrouw bracke? Ja..... Ja, dat is wat beter.. En dit mevrouw, ziet u nu beter? Neen, het andere was dan wel iets beter..

Je kent het wel... Zo ging het naar het schijnt een hele tijd door tot de opticien er genoeg van kreeg.. Hij vroeg haar of ze met zn voeten was aan het spelen, maar neen.. Ze kreeg niet het correcte zicht voor haar ogen.. Met als bedoeling de testen voor een volgende keer te houden, haalde de brillenman wat monturen te voorschijn.. Je weet wel, monturen zonder glazen.. Ze koos er een uit het exemplarenkastje en ze zette het montuur vervolgens op.. Ze keek verbaasd in het rond en zei: "Meneer... Hier kan ik goed door zien, dat zal hem wel zijn denk ik..." Waarop de opticien antwoorde: "Mevrouw.... Er zitten geen glazen in.."

Vind ik al redelijk dom..
 
Volgens mij zijn er geen domme vragen en als ik eerlijk mag zijn denk ik dat admin beter zou moeten weten dan dat een domme vraag te vinden. Beter vragen zodat je iets goed doet dan achteraf te horen te krijgen dat het fout is.
 
Originally posted by Bodyman
Volgens mij zijn er geen domme vragen en als ik eerlijk mag zijn denk ik dat admin beter zou moeten weten dan dat een domme vraag te vinden. Beter vragen zodat je iets goed doet dan achteraf te horen te krijgen dat het fout is.
Het is een domme vraag omdat die al 1000 keer gesteld is en dus door even de zoekfunctie te gebruiken, of even wat zelfstudie te doen het antwoord eenvoudig te vinden is.
Het is 1 van de meest gestelde en domste vragen die er is en ik moet dus helemaal niets beter weten. :)
 
En ik vindt van wel :), maar van die zoekfunctie heb je wel gelijk ;)
 
Ik kreeg laatst een vraag die mij nogal erg stoorde.

Train je om op te vallen ofzo?
 
Originally posted by Bodyman
En ik vindt van wel :), maar van die zoekfunctie heb je wel gelijk ;)
...ik vind_ :p
 
Originally posted by Purple
Ik kreeg laatst een vraag die mij nogal erg stoorde.

Train je om op te vallen ofzo?

lol, diegene die dat zei is dan een heel dom iemand.
 
Is dat een spier in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien? ;):D
 
Ja inderdaad ze snapt het gewoon niet...

Of altijd die vraag als ze weten dat je aan krachttraining doet.
Wil je afvallen dat hoeft toch helemaal niet?
 
Originally posted by admin
Is dat een spier in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien? ;):D

lmao! die is goed :D
 
Back
Naar boven