Fitness Seller

Meest domme vraag

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman
Hey Squat, zijn jouw foto's ook hier ergens te bewonderen.
kan ze namelijk niet vinden:dunno:

Voorlopig hie niet, omdat ik dit in samenspraak die met Bigcat die sommige foto's wilgebruiken voor zijn artikel.
Google.be en dan philiep van nuffel
 
Enkele tijd geleden kwam ik mn fitness binnen.. De man van de bazin zat achter de toog.. Zijzelf lag in het ziekenhuis, ze moest bevallen.. Maar elke dag staat hij erbij en ziet hij de klanten binnen en buiten gaan.. Die dag toen hij achter de toog stond,

MAN: "Heb jij hier een abonnement?"
IK: ??? "Ja, Al 6 jaar..."



:splat: :splat: :splat: :splat:
 
WHAHAHAHA TYPISCH.

btw ze hebben daar een gekromde stang gekocht maar GVD te weinig platen om erop te steken. Hmpfff dat houdt daar nooit op.
Die van die bankdruk gaan er niet op. :headbang:
 
Originally posted by Vince
WHAHAHAHA TYPISCH.

btw ze hebben daar een gekromde stang gekocht maar GVD te weinig platen om erop te steken. Hmpfff dat houdt daar nooit op.
Die van die bankdruk gaan er niet op. :headbang:

:to:

IK WEET HET !!! :headbang:

HOE DOM KUN JE ZIJN!!! Ik zei hen eens een keer dit: "Vroeger vond je meer bodybuilders achter de kassa terug.. Waarop zij me antwoorde: "Ja, maar die mannen kenden niets van business en ze gingen dan ook vaak failliet.." Nu... Zij kennen dan weer niets van bb'ing, daar gaan zij nu eens failliet door gaan.. Als ze nu eens zelf es zouden trainen, dan begrijpen ze het tenminste..
De muziek hangt er zo mn oren uit.. Vooral die reclame!!!

"For only 5 pounds a month, you can save a world" "For only 2 pounds, you can save a cat" "For only...".... enz.... enz...

HEb je al es op de nieuwe music post gelet dat ze opzetten??
The classic channel.. idd, klassieke hits van de jaren 50, 60 en 70..

Ik ga ophouden want ik begin me echt te ergeren..
 
Back
Naar boven