MuscleMeat

Meest effectieve NSAID ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
welke NSAID (non-steroidal anti-inflammatory drug) is het beste en onder welke vorm ?

ik gebruik voor het moment Voltaren. plaatselijk aan te brengen en te masseren.

zijn er die beter zijn?
 
het klinkt stom, maar ik las/hoorde iemand aspirine prijzen.. ik kan me vergissen hoor...
 
Heb je zo'n last van je gewrichten Spike? Heb je glucosamine al eens geprobeerd?
 
nee geen last van gewrichten, eerder last van een blessure
 
Als je last begint te krijgen van onstekingen ofzo kan je natuurlijk ook visolie gaan gebruiken. Werkt natuurlijk veeeeel trager dan zo'n rub-on NSAID.
 
tuurlijk...

maar ik vroeg dus welke NSAID nou het mest effectiefste is :)
 
Wel een kolere pijnlijke injectie hoor! U zijt gewaarschuwd!!
Is nu populair in de manuele therapie wereld bij pijnklachten en waar manipulaties geen uitkomst bieden (dit in samenwerking met huisartsen natuurlijk)

Ik vind de NSAID smeerseltjes maar niets.
Ik krijg patienten die elke keer wat voltaren creme/gel of Nifluril creme oid voor me bengen en me dan vragen het aan te brengen, zonder resultaat of ik doe iets niet goed :(
 
nog even ter verduidelijking: lidocaine is geen NSAID!! (kreeg een paar pm's van leden die dachten dat het een nieuw NSAID was, mijn fout ik had het er niet bij vermeld)
Lido wordt ook vaak gebruikt bij de tandarts als verdoving. Dus veel plezier ermee.

Andere NSAID's die wel goed werken: Ibuprofen (800mg versie), Naproxen en idd Espi: aspirine
 
Back
Naar boven