MuscleMeat

Meest efficiente stack?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 feb 2015
Berichten
28
Waardering
0
Beste leden !

Ik ben me aan het inlezen over allerlei mogelijke stacks, ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn?

Wat is voor jou de meest efficiente stack? daarmee bedoel ik: kwaliteit spier tegenover de bijwerkingen/complicaties. Ik ben heel erg geïnteresseerd in Test E/Boldenone/winstrol als relatief effectieve milde bulk cycle. Wat vinden jullie daarvan? Zijn daar ervaringen mee?
Persoonlijk heb ik test e met dbol gedaan, de dbol vond ik totaal niet fijn ivm opgeblazen kop en een hartslag van ik weet niet wat.
 
kan best persoonlijk zijn.... alhoewel bepaalde sides wel vaker voorkomen bij specifieke compounds
 
Testosteron en nandrolon voor massa.
 
Eten,trainen en slapen is het meest effectief.
 
Ze hebben allemaal wel gelijk alhoewel ik mijn vraagtekens zet bij hagelslag :D
Zou zelf ook voor test/deca gaan en mocht je gebruik willen maken van winstrol dit aan het eind van je kuur te gebruiken voor de eventuele bloat.
 
Beste leden !

Ik ben me aan het inlezen over allerlei mogelijke stacks, ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn?

Wat is voor jou de meest efficiente stack? daarmee bedoel ik: kwaliteit spier tegenover de bijwerkingen/complicaties. Ik ben heel erg geïnteresseerd in Test E/Boldenone/winstrol als relatief effectieve milde bulk cycle. Wat vinden jullie daarvan? Zijn daar ervaringen mee?
Persoonlijk heb ik test e met dbol gedaan, de dbol vond ik totaal niet fijn ivm opgeblazen kop en een hartslag van ik weet niet wat.
Testosteron --> nandrolon --> boldenone --> primobolan.

Nandrolone redelijk gevoelig voor complicaties, maar met genoeg DHT's valt het wel mee. Trenbolone heb ik even niet genoemd omdat je weinig complicaties wilt :roflol:

Orals noem ik ook niet want je wilt kwaliteit spier.
 
Test only op een hogere dosering kan je ook overwegen. Het enige wat je daar een beetje onder controle moet zien te houden is je oestrogeen en dat kan in principe makkelijk gedaan worden. Denk dat je op 1 gr test best wat massa zal pakken.
 
Met een test cycle zou je al goeie resultaten kunnen boeken (ligt natuurlijk aan je verleden met AAS, voeding, training etc.)

Maar jij vraagt om een stack met vrij weinig bijwerkingen:
Test, bold
test, deca / npp
test, primo
test, mast

De kwaliteit van de gains ligt met bovenstaande middelen helemaal aan jezelf (voeding/training). Met het ene middel is de kans dat je wat meer waterretentie en of een zwaarder herstel hebt dan het andere middel (bijv deca tov primo). Maar mg voor mg zal je op papier wel meer vvm opbouwen met deca tov primo. Zijn allemaal afwegingen die je moet maken.

Orals zitten altijd 'extra' risico's aan verbonden dus die ga ik ook niet adviseren.

Let ook op je doseringen. Zo zal bijv een 500mg test / 300mg deca cycle minder bijwerkingen hebben dan 1000mg test / 600mg deca cycle, maar ik denk dat dit voor zich spreekt:o
 
Test/deca weinig bijwerkingen....
Kan je idd beter Test/tren pakken.
Net zo "weinig" bijwerkingen.

Nooit meer deca of je moet het leuke vinden iedere keer kamagra of cobras te moeten gebruiken.
Beter high test dan.
 
Persoonlijk vind ik Test/Mast/DHB de beste stack. Ook voor mijn mentale gesteldheid. Mast doet niet zoveel voor je gains, maar verhoogt volgens mij wel je vrij testosteron.

Tren is de beste compound als je gaat voor overall looks, maar kan nasty zijn qua bijwerkingen. Ben jaloers op mensen die geen bijwerkingen ervaren op tren. Gezien het feit die look gewoon niet te ervaren is met een andere compound. Daarbij gaat tren zo efficient met carbs om dat alles rechtstreeks naar je muscles gaat, ipv dat het wordt opgeslagen als vet.

Tren pic related voor mij.

1594038774828.png
 
Persoonlijk vind ik Test/Mast/DHB de beste stack. Ook voor mijn mentale gesteldheid. Mast doet niet zoveel voor je gains, maar verhoogt volgens mij wel je vrij testosteron.

Tren is de beste compound als je gaat voor overall looks, maar kan nasty zijn qua bijwerkingen. Ben jaloers op mensen die geen bijwerkingen ervaren op tren. Gezien het feit die look gewoon niet te ervaren is met een andere compound. Daarbij gaat tren zo efficient met carbs om dat alles rechtstreeks naar je muscles gaat, ipv dat het wordt opgeslagen als vet.

Tren pic related voor mij.

Bekijk bijlage 496469

hahahaha die pic ook, inderdaad ik zelf bijvoorbeeld ervaar weinig bijwerkingen op tren. Ben er sinds kort ook achter gekomen dat alleen test mij al zwaar agressief maakt.

mijn voorkeur blijft toch :
Test/tren
Test/deca
 
hahahaha die pic ook, inderdaad ik zelf bijvoorbeeld ervaar weinig bijwerkingen op tren. Ben er sinds kort ook achter gekomen dat alleen test mij al zwaar agressief maakt.

mijn voorkeur blijft toch :
Test/tren
Test/deca
Probleem is dat je het pas door hebt als het te laat is: aka als je off bent en dan pas realiseert wat voor schade je hebt aangericht :roflol:

Als je van high test agressief wordt zou het ook te maken kunnen heb je met je oestrogeengehalte. Zou toch een ai overwegen in dat geval.
 
Ik ervaar op tren weinig bijwerkingen dus voor mij is test/tren de vaste stack. Meestal op 500/400 mg.
Op jou genoemde doseringen ervaar ik ook weinig bijwerkingen van tren, alhoewel slaap al iets kutter kan zijn, zweten aanzienlijk meer is en ik al wat sneller geïrriteerd kan raken (wanneer je hier bewust van bent en mee omgaat geen issue).

Maar heb je weleens bloedwerk op een test/tren cycle gedaan tov een test bold cycle? Ik kan je garanderen dat je cholesterol er iets wat beroerder bij staat dan met bold of primo. Dit zijn dan wel niet de bijwerkingen die je gelijk zal gaan voelen, maar je wel in je achterhoofd moet houden.

Iemand die al flink wat ervaring heeft met AAS en het naar de next level wil tillen, voeding en training op orde heeft kan tren een goeie optie zijn. Maar een beginner of iemand die om advies vraagt middelen te pakken met weinig bijwerkingen ga ik geen tren aanraden :P
 
Op jou genoemde doseringen ervaar ik ook weinig bijwerkingen van tren, alhoewel slaap al iets kutter kan zijn, zweten aanzienlijk meer is en ik al wat sneller geïrriteerd kan raken (wanneer je hier bewust van bent en mee omgaat geen issue).

Maar heb je weleens bloedwerk op een test/tren cycle gedaan tov een test bold cycle? Ik kan je garanderen dat je cholesterol er iets wat beroerder bij staat dan met bold of primo. Dit zijn dan wel niet de bijwerkingen die je gelijk zal gaan voelen, maar je wel in je achterhoofd moet houden.

Iemand die al flink wat ervaring heeft met AAS en het naar de next level wil tillen, voeding en training op orde heeft kan tren een goeie optie zijn. Maar een beginner of iemand die om advies vraagt middelen te pakken met weinig bijwerkingen ga ik geen tren aanraden :P

heb precies het zelfde slaap is echt een ruk vaak wakker maar verder weinig bijwerkingen.
 
Back
Naar boven