MuscleMeat

(Meest) genegeerde Leden

Bezoekers in dit topic

Ontopic maar weer, want ik schroom niet om kaarten uit te delen.
 
Ik heb die chrisje123 al genegeerd en zo te zien 41 met mij. Helaas zie ik zijn achterlijke opmerkingen nog voorbij komen in quotes en vraag me af waarom hij niet gebanned word? Het ligt er toch zo dik op dat hij alleen maar loopt te vervelen en topics vervuild met zijn onzin.
 
Ja waarom geen idee, ik ben ieder zijn vriend normaal gesproken,
maar ik had deze eigenlijk al snel door, vandaar dat hij weer snel vriend af was...

maar leuk dat je je bezig houd met mij...:hello:

EDIT ik haal ook die cris er maar weer vanaf, aangezien iedereen het nodig vind zijn post te quoten.....
totaal nutteloos deze negeerlijst dan !!!

en dan vergeet ik nog de leden die net doen alsof ze het(cris) leuk vinden...(Ivo bijvoorbeeld)

OOk dat werkt dus ook voor geen meter die gast schijt echt het hele forum onder...
/terug op negeer..

Al die jankpost van jou vallen gewoon op man je lijkt wel een oud wijf, maar je bent van me af na chrisje123 ga jij ook op de negeerlijst.
 
Laatst bewerkt:
Al die jankpost van jou vallen gewoon op man je lijkt wel een oud wijf, maar je bent van me af na chrisje123 ga jij oom op de negeerlijst.

LOl ik dacht dat je me het gewoon vroeg, en beter op letten...
maar boeiend zeg :roflol::roflol:


en iedereen haat de cris post maar je moet mij er weer uit lichten... ook best behoorlijk ZIELIG !!!!! bel Ivo ook nog even op...

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Ik heb die chrisje123 al genegeerd en zo te zien 41 met mij. Helaas zie ik zijn achterlijke opmerkingen nog voorbij komen in quotes en vraag me af waarom hij niet gebanned word? Het ligt er toch zo dik op dat hij alleen maar loopt te vervelen en topics vervuild met zijn onzin.

Dit inderdaad...
ook constant achter mensen hun reet aan posten (let maar is op)...


O ja als iemand dit even kan quoten kan Qwibus het ook weer lezen.lalalala...
 
Ik heb die chrisje123 al genegeerd en zo te zien 41 met mij. Helaas zie ik zijn achterlijke opmerkingen nog voorbij komen in quotes en vraag me af waarom hij niet gebanned word? Het ligt er toch zo dik op dat hij alleen maar loopt te vervelen en topics vervuild met zijn onzin.

huil me een riviertje
 
Die Ray kan me naam niet eens goed spellen, laat staan dat er inhoud in zijn Posts zit..
 
Ik kan de lijst niet zien FUUUCKK
 
Ik heb die chrisje123 al genegeerd en zo te zien 41 met mij. Helaas zie ik zijn achterlijke opmerkingen nog voorbij komen in quotes en vraag me af waarom hij niet gebanned word? Het ligt er toch zo dik op dat hij alleen maar loopt te vervelen en topics vervuild met zijn onzin.

Dit. Snap dus niet waarom hij geen ban krijgt.
 
iedereen heeft hem op negeer dus niemand report zijn onzin:trollface:

O ja goeie, gaan we dat inderdaad maar doen...
motor topic is ook al onder gescheten door hem...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven