Fitness Seller

Meest irritante woord?

Bezoekers in dit topic

Alle dure woorden die komen uit de mond van iemand die niet universitair (lees: hbo'ers en mbo'ers, ofwel: cursisten) geschoold is (overigens geldt dat ook voor mensen die wel universitair geschoold zijn maar een pretstudie doen).

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koude rillingen krijg ik dan. Disgusting.
 
mensen die een iphone bijv hebben en dan bijv dit zeggen "even op me iPhone kijken"

kill zeg gewoon even oo me telefoon kjjken
 
mensen die een iphone bijv hebben en dan bijv dit zeggen "even op me iPhone kijken" kill zeg gewoon even oo me telefoon kjjken
Jij hebt zeker geen Iphone:p
Nee is inderdaad irritant, als mensen semi interessant gaan doen.
 
Een "mooi" stukje vlees, een "mooi" wijntje. Gaan me haren van overeind staan als mensen die ik ken dat zeggen.
 
Jij hebt zeker geen Iphone:p
Nee is inderdaad irritant, als mensen semi interessant gaan doen.

nee kenk nje betaluh, zit hier met me kappote galaxy s4 :(
 
Alle dure woorden die komen uit de mond van iemand die niet universitair (lees: hbo'ers en mbo'ers, ofwel: cursisten) geschoold is (overigens geldt dat ook voor mensen die wel universitair geschoold zijn maar een pretstudie doen).

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koude rillingen krijg ik dan. Disgusting.

De reden daarvan is dat je vindt dat mensen die niet universitair geschoold zijn, geen dure woorden mogen kennen en gebruiken? Of bedoel je meer dat meeste mensen (niet allemaal) deze woorden verkeerd gebruiken?
Sommige mensen zitten niet op de uni en kennen wel een hoop 'dure' woorden en gebruiken deze ook goed..zou dat ook irritant zijn?
 
Alle dure woorden die komen uit de mond van iemand die niet universitair (lees: hbo'ers en mbo'ers, ofwel: cursisten) geschoold is (overigens geldt dat ook voor mensen die wel universitair geschoold zijn maar een pretstudie doen).

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koude rillingen krijg ik dan. Disgusting.

Brrrrrr van zulk soort mensen krijg ik nou rillingen.
 
Laatst bewerkt:
Peuk..

Vooral als vrouwen het zeggen.

Zo, en nu tijd voor een peuk :twitch:
 
Lekker bedacht, goed woord ook.
 
Het woord "naar" als er eigenlijk "na" gebruikt moet worden.

(Andersom kan ik nog wel inkomen omdat je het woord dan gewoon inkort, maar op deze manier....)
 
Ja, dat is echt na.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Het woord "naar" als er eigenlijk "na" gebruikt moet worden.

(Andersom kan ik nog wel inkomen omdat je het woord dan gewoon inkort, maar op deze manier....)

andersom erger ik me er juist vele malen erger aan.


Als we het hier nu toch over hebben: 'is' gebruiken als het 'eens' moet zijn. En zo'n 90% doet dat
 
stuitje

ik cringe echt zo hard als mensen dat zeggen. fucking staartbeen heet dat.
 
Wss al gezegd, maar wanneer men sch met een g vervang.

doei sgatje, ben ff sgijten!
 
Back
Naar boven