XXL Nutrition

Meest irritante woord? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alle dure woorden die komen uit de mond van iemand die niet universitair (lees: hbo'ers en mbo'ers, ofwel: cursisten) geschoold is (overigens geldt dat ook voor mensen die wel universitair geschoold zijn maar een pretstudie doen).

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koude rillingen krijg ik dan. Disgusting.

Je irriteren aan het vocabulaire van iemand is ook iets om koude rillingen van te krijgen, helemaal als je dat in verband legt met het opleidingsniveau.
Wat zegt dat over jouw niveau?
 
Je irriteren aan het vocabulaire van iemand is ook iets om koude rillingen van te krijgen, helemaal als je dat in verband legt met het opleidingsniveau.
Wat zegt dat over jouw niveau?

irriteren is geen wederkerend werkwoord GODVERPIELEKES
 
'Borrel' en 'borrelen' als mensen bedoelen dat ze naar een zuipfestijn gaan om interessant te doen.
 
Chlamydiatus piemelus
 
'Een setje'
 
Alle dure woorden die komen uit de mond van iemand die niet universitair (lees: hbo'ers en mbo'ers, ofwel: cursisten) geschoold is (overigens geldt dat ook voor mensen die wel universitair geschoold zijn maar een pretstudie doen).

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koude rillingen krijg ik dan. Disgusting.

Mensen die woorden 'duur' noemen...
 
"De jeugd van tegenwoordig" en alles wat daar op volgt.
 
bodybuilding
 
Brabants: Aanrijden
 
bek houden! Ik vind het irritant.
 
Back
Naar boven