Fitness Seller

Meest vergelijkbare (qua smaak!) whey aan die van B&F Perfection Vanille? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mushral

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 jul 2011
Berichten
1.203
Waardering
257
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
8%
Na alle ontwikkelingen van de afgelopen maanden wat betreft B&F en de labresultaten etc. etc. etc. ben ik er een tijdje geleden ervan overtuigd geraakt te switchen van B&F naar een ander merk Whey. Natuurlijk staat voor mij de betrouwbaarheid van de whey en de inhoud/voedingswaarde voorop, maar wat ik wel mis aan de B&F Whey perfection (ik neem het liefst vanille) is de smaak. Ik heb nu enkele alternatieven geprobeerd waaronder de whey van XXL maar deze komt qua smaak niet echt in de buurt van de whey perfection die ik bij B&F kocht.

Zoals gezegd staan bij mij natuurlijk de voedingswaardes / betrouwbaarheid op de prioriteiten ten opzichte van de smaak, maar het leek mij makkelijker om hier te vragen aan mensen die ervaring met verschillende merken hebben welke Whey van welk merk het meest overeenkomt met de smaak van de B&F whey vanille (en dan zonder het gesjoemel in de voedingswaarden natuurlijk). Enig advies zou voor mij een hoop schelen ten opzichte van zelf elk merk af te moeten gaan op zoek naar de best smakende versie.
 
De Gold Standard French Vanilla (let op, er zijn meerdere vanille varianten van) en deze vind ik erg lekker en goed. Je betaald er wel iets meer voor maar als supplement is dat het zeker waard :) Deze is voller van smaak dan de vanille ice.
 
ik nam ook altijd B&F maar ben nu overgestapt naar Myprotein en de smaken daar zijn heel erg goed, tenminste de chocolade smaak :P
 
Oooeee wat vond ik die vanille van b&f vies, gadverdamme!

Kijk eens bin Myprotein of XXL
 
MP vanille is zeer goed. Zachte romige smaak. Veel beter dan die van B&F imo en zeker zo goed als ON (die veel duurder is)
 
Meest vergelijkbaar (qua smaak) met B&F whey vanilla is dit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Meest vergelijkbaar (qua smaak) met B&F whey vanilla is dit: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol :p

Maar de meesten suggereren dus de MyProtein variant te proberen. Denk dan dat die de volgende aanschaf zal zijn wanneer m'n huidige batch van XXL op is. Thanks!
 
Back
Naar boven