AndroidHealthClinic

meeste dat je een vrouw hebt zien liften

Bezoekers in dit topic

LapidumSanctus

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
1.016
Waardering
66
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Ik vraag me af wat het zwaarst is wat betreft deadlift, of bench, squat, overhead press, pull-ups dat je een vrouw hebt zien tillen in je/een sportschool, en waarvan je dacht "dat is indrukwekkend"

Dus in real life, niet op het internet bijvoorbeeld.

Ik heb wel vaker mannen in sportscholen indrukwekkende hoeveelheden zien tillen, maar bij vrouwen is dat toch wat zeldzamer.
 

Noice. Weet niet hoeveel haar lichaamsgewicht is, maar tenzij dat 100 is of zo is dat flink sterk (zeker omdat je met deadlift niet echt kan cheaten zoals met squat of bench). Vraag me af wat dr squat en log lift dan zijn bijv. Misschien is ze vooral epic in deadlift.
 
30kg shoulder db press.
 
Weleens iets ander zwaars zien tillen? Hoeveel weegt ze, hoe groot is ze ongeveer?

Denk 1,80 , 80kg ofzo? Niet dik maar echt afgetraind, denk dat ze ook anabolen gebruikt van haar vriend weet ik het zeker. Maar traint alles best zwaar, let er verder eigenlijk niet zo op, maar vond die shoulderpress wel opvallend veel.
 
Denk 1,80 , 80kg ofzo? Niet dik maar echt afgetraind, denk dat ze ook anabolen gebruikt van haar vriend weet ik het zeker. Maar traint alles best zwaar, let er verder eigenlijk niet zo op, maar vond die shoulderpress wel opvallend veel.

Ziet ze er ook mannelijk uit?

Want opzich is 80 kilo voor een vrouw van 1 meter 80 niet zo bizar als ze een gemiddeld/bovengemiddeld vrouwelijk vetpercentage heeft(denk aan vrouwelijke student met n paar pondjes te veel).

Als ze n wasbord heeft, das n ander verhaal.
 
Noice. Weet niet hoeveel haar lichaamsgewicht is, maar tenzij dat 100 is of zo is dat flink sterk (zeker omdat je met deadlift niet echt kan cheaten zoals met squat of bench). Vraag me af wat dr squat en log lift dan zijn bijv. Misschien is ze vooral epic in deadlift.

Haar bw was ongeveer 80kg.

Kijk maar eens bij een powerlift wedstrijd. Er zijn in NL wel een paar vrouwen die goed sterk zijn.
 
1 heeft 145 squat, +- 80 bench en 200 deadlift en ander 150 squat, +-80 bench en 185 deadlift
 
1 heeft 145 squat, +- 80 bench en 200 deadlift en ander 150 squat, +-80 bench en 185 deadlift

Nice.

Maar dat zijn waarschijnlijke wel powerliftsters of strongwomen, niet een random vrouw die recreatief tilt en toevallig enorm sterk is.
 
Nice.

Maar dat zijn waarschijnlijke wel powerliftsters of strongwomen, niet een random vrouw die recreatief tilt en toevallig enorm sterk is.
Misschien zijn ze allebei ramdom kapot sterk en zijn ze gaan powerliften? Ze trainen allebei een jaar.
 
Nice.

Maar dat zijn waarschijnlijke wel powerliftsters of strongwomen, niet een random vrouw die recreatief tilt en toevallig enorm sterk is.
Ik neem aan dat de meesten zo begonnen. Vandaag met mijn zusje getraint en ze heeft 1x140 sq en 1x130 dl pr gezet, 18 jaar en traint 4 maanden nu. Haar eerste trainingen hielp ik haar, en viel het mij al gelijk op dat er brute kracht in zit. Heb haar gemotiveerd om iets met pl te doen, maar dat was toch ook gewoon puur toeval?
 
Back
Naar boven