Fitness Seller

Meeste wat je ooit in 1 maaltijd naar binnen hebt gewerkt

Bezoekers in dit topic

Tering, en ik dacht dat ik erg was!
Mijn ergste berg eten ik 1 keer is waarschijnlijk in de periode dat ik nogal van de chicken tonight was.
Dat was dan 1 zo'n potje met rijst voor 2 personen en een halve kilo kip.
En met gourmetten ben ik altijd de enige die nog aan het schranzen zit en nog een extra schaal vlees besteld...
 
Tering, en ik dacht dat ik erg was!
Mijn ergste berg eten ik 1 keer is waarschijnlijk in de periode dat ik nogal van de chicken tonight was.Dat was dan 1 zo'n potje met rijst voor 2 personen en een halve kilo kip.
Niet onverdienstelijk! Maar ja, dat moeten we wel kunnen verbeteren. Kom je naar de Wok-meeting op 9 dec. a.s? :D:D
 
jezus man, voeden ze jullie thuis niet ofzo

en ik maar denken dat grote friet speciaa en 4 frikandel speciaal al aardig wat was........

moet me toch ook eens keer vol laten gaan, eens kijken hoever ik kom zonder te golven
 
Mwa, mij een beetje te ver weg eigenlijk.
 
2 big americans en 0.5l melk ofzo. Is iig meer als 2000kcal:D
 
Leuk topic maar zeer gevoelig voor overdreven leugenachtige reacties :)

Heb wel eens een pak pasta (500gr) + saus + 250gr ham op, toen klapte ik :P
 
Een keer op t werk, eerst 10 shoarma broodjes en toen 1,5 liter vla.. was weddenschap, maar toen moest ik wel kotsen daarna:P En een keer op een bbq van me werk bulten vlees en stokbrood en salade enzo, waarna ik nog de restjes van 2 schalen salade heb opgegeten toen iedereen al klaar was
 
30 stukken vlees bij bbqen en tussendoor nog stokbrood en koude schotel enz,pff en toen naar huis fietsen. was niet echt prettig daarna half uur op de wc gezeten. :P
 
Wedstrijdje hamburgers van Mcdonalds eten, 11 hamburgers. Komt neer op 3000 cal.
 
Een keer op t werk, eerst 10 shoarma broodjes en toen 1,5 liter vla.. was weddenschap, maar toen moest ik wel kotsen daarna:P
Boeiend! Zolang je de weddenschap maar wint :D
 
38 frikandellen :D
nu eet ik wat gezonder :P
 
3 big mac .. grote friet en cola ...3 mayo
Maar dat was de oude Marrie:D
 
1 heel stokbrood (van die dikke franse, je kent ze wel)
met 12 eieren, 2 uien, 6 bock worsten, mayonaise aan de ene kant, ketshup aan de andere...
Ik kon geen pan vinden om alle eieren in te doen, dus heb ik maar een wokpan gebruikt... duurde een half uur voordat die eieren wouden stollen:D
Leek wel een u -boot op het einde. En om het naar binnen te werken moest je het ondersteunen, net een hangbrug.
Ik kan je ook zeggen dat ik zittend heb geslapen tegen m'n muur anders kwam het eruit rollen ppp kheb het nog op video opgenomen...:D
Daarna 3 maand geen eieren meer gegeten.
 
Iedere zondag hou ik met mijn trainingsmaten de MASSAVREETDAG
Dus dan wordt er iedere keer weer zoveel mogelijk gevreten.
Normaal is dat altijd eiwit/KH/fruitshake, daarna (heel veel) spaghetti/rijst, biefstuk/tonijn en als toetje een cornetto of 3.
Vorige keer had ik ongeveer 10 kilo kipfilet meegenomen van een grote BBQ-feest dat over was en omdat ik en mijn vriendin hadden geholpen bij de organisatie mochten we dat meenemen. Meer dan honderd lekker gemarineerde stokjes en drumsticks JAMJAM...
Met mijn 2 trainingsmaten de hele avond van 5 tot 12 zitten vreten, bleef nog een klein beetje over voor het kleine broertje van mn maat. Nog nooit zo ontiegelijk veel kip gegeten.
 
10bollen ijscreme 4potjes chocomouse (ent waren dikke bollen):p
 
9 hamburgers. De 9e was nog steeds lekker!
 
6 bordjes eten bij onbeperkt wokken. Incl ijs jezus wat was ik toen vol:d
 
Een keer 80 Hotwings bij de KFC en een andere keer 3 van die Subwaybroodjes. De hele natuurlijk. Volgens mij allebei best impressive voor mijn doen.

en ik dacht stoer te zijn met mijn 50 hotwings :eek: :eek:
 
Back
Naar boven