XXL Nutrition

Meeste wat je ooit in 1 maaltijd naar binnen hebt gewerkt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2 sneetjes witbrood met jam en een glaasje melk
 
pfff ik zou het niet weten..

wel redelijk wat..

laatste tijd eet ik niet meer zoveel in 1x omdat ik het gewoon goed verdeel over 7 maaltijden
 
was op een junk dag eens 22 oliebolleuuhhh!!!! ... lekker lekker lekker :D
 
Doen ze op die leeftijd nog steeds van die stoere eetwedstrijden ja ? :D

Dat was aardig schranzen die avond, heb nog van andere gerechten op tafel ook geproefd. Ook nog aardig wat halve liters bier weg gewerkt.

Deed het overigens bijna iedere dag zo, goed compenseren zodat je de dag er na weer kon knallen. De rest lag op apegapen omdat ze gewoon te weinig aten.
 
Heel veel,heb een keer op een foute junkdag echt 1 kilo slaatje,zak chips,en flink wat hamburgers bij de mac en daarna nog wat frikandellen op,met vele liters bier erbij.Was bbq bij een maat van mij.Dus ook nog wel flink wat vlees
 
Dingen als onbeperkt kip kluiven doen het vaak wel goed :cool:
 
feestmaaltijd

kilo rundvlees
kilo kip
heel brood
liter cola
2 bananen :D
 
2 hele everzwijnen.
 
De complete inhoud van mijn ex d'r endeldarm..tja..je bent jong en je experimenteert wat. :D
 
Een keer 80 Hotwings bij de KFC en een andere keer 3 van die Subwaybroodjes. De hele natuurlijk. Volgens mij allebei best impressive voor mijn doen.
 
keer na avondje stappen, werd om 15.00 wakker, toch maar flink eten, 400 gram rijst met 400 gram koolvis en groenten :)
 
keer na avondje stappen, werd om 15.00 wakker, toch maar flink eten, 400 gram rijst met 400 gram koolvis en groenten :)

400 gram ongekookte rijst?
 
haha
heb alweer zin me vol te vreten:D
 
2 grote pitta's een pizza met salami ( grootste die er was :))
zak zout chips, en als dessert bickyburger :)

en 3 potje chocolademousse mmmmmmmmmmm
 
Back
Naar boven