XXL Nutrition

Meeste wat je ooit in 1 maaltijd naar binnen hebt gewerkt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De 3 dingen die ik zo nog weet. Niet echt veel, maarja, ecto he :')

Een keer 18 sneeën brood met ei, kaas en vlees enzo, maar toen was ik pas 15 ofzo...

5 big macs en een medium cola

Een grote friet speciaal met 3 frikandellen speciaal.


Best beschaafd dus.
 
Alles wat ik hierover kwijt wil is dat ik een Mc-freak ben, en dat men toch niet geloofd wat ik daar weleens naar binnen heb geschoven. Het interesseerd ook niemand maar het is wel wat meer als die 11 hamburgers en 5 big macs die ik hier ben tegen gekomen, heb er ook ruim de tijd voor genomen en heb van mijn maten alles terugbetaald gekregen... (weddenschap)
 
1kilo macaroni met pastasaus in 1 maaltijd.
 
25 stukken pizza (pizza hut midweek buffet) + voorgerecht 8 stukken brood met lookboter
voelde me wel niet lekker na een tijdje en heb moeten kotsen
 
ga binnekort bij een maat van me frikandell spciaal wedstrijfdje houden, geen tijdslimiet, gewoon wie de meeste kan vreten, en gezien ik die dinge tering lekker vindt en al zekers 1 jaar niet meer gehad heb........................
 
9 spare rib racks bij de Gaucho's en een bak patat erbij kon nog meer op maar me vader voond me een inhaal :o
 
Ook bij het wokparadijs toen hebk egt veel gegeten iedere keer alleen maar vlees opgeschept haha



en een keer 80 stuks mc nuggets kip bij de mac :P
 
ik zeg maar heel wijslijk niks:o:D
 
De 3 dingen die ik zo nog weet. Niet echt veel, maarja, ecto he :')

Een keer 18 sneeën brood met ei, kaas en vlees enzo, maar toen was ik pas 15 ofzo...

5 big macs en een medium cola

Een grote friet speciaal met 3 frikandellen speciaal.


Best beschaafd dus.

jij met je patat en frikandellen ook:D
 
Een keer een heel everzwijn op in een vreetfestijn met een stel galliërs
 
7 broodjes met fricandel dat was best doen maar niet met elk broodje een dik repie mayo erover heen
 
6 grote spare ribs ( per stuk hingen ze over het bord heen ;) )

met friet natuurlijk.........

:D
 
who! wat een hoop zeg, ik ben daar echt rete slecht in. ben gewend om veel kleine porties te eten. Behalve patat daar kan ik wel veel van op :p
 
Iedere zondag hou ik met mijn trainingsmaten de MASSAVREETDAG
Dus dan wordt er iedere keer weer zoveel mogelijk gevreten.
Normaal is dat altijd eiwit/KH/fruitshake, daarna (heel veel) spaghetti/rijst, biefstuk/tonijn en als toetje een cornetto of 3.
Vorige keer had ik ongeveer 10 kilo kipfilet meegenomen van een grote BBQ-feest dat over was en omdat ik en mijn vriendin hadden geholpen bij de organisatie mochten we dat meenemen. Meer dan honderd lekker gemarineerde stokjes en drumsticks JAMJAM...
Met mijn 2 trainingsmaten de hele avond van 5 tot 12 zitten vreten, bleef nog een klein beetje over voor het kleine broertje van mn maat. Nog nooit zo ontiegelijk veel kip gegeten.

Hahaha, dat lijkt me echt super idd. Gewoon met stel kameraden ouwehoeren en maar vreten. Dan eet je gegarandeert meer dan als je alleen zou zijn.
 
ga binnekort bij een maat van me frikandell spciaal wedstrijfdje houden, geen tijdslimiet, gewoon wie de meeste kan vreten, en gezien ik die dinge tering lekker vindt en al zekers 1 jaar niet meer gehad heb........................

Je had een jaar terug ook een wedstrijd gehouden soms ? ;)
 
2 grote pizza's, 1 pizza tonijn en 1 pizza met kip en doner toen zat ik wel vol!
 
was vroeger wekelijkse kost elke zaterdag :

groot pakkie friet met vet veel mayonaise erop, een sate, hamburger, kipnuggets, kipkroket, en nog een potje stoofvlees erbij...

en ook eens biefstuk van 650gr binnen gewerkt met drie borden friet erbij en om het gezond te houden : mijn porsie groenten was ook op.

eten gelijk de pest en toch zo mager of een rietje...tja kan gebeuren :p
 
Laatst met een maat van mij wedstrijdje burrito eten gedaan:D Rijkelijk gevuld met gehakt uiteraard!

Ik kwam tot de 7, hij tot 10. Ik moest moeite vanaf de 4e burrito terwijl hij daarna nog rustig een dikke punt taart wegwerkt:D
 
twee kipen in 15 minuten:meal:
 
Back
Naar boven