XXL Nutrition

meeting in hillegom 111 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen vervoer. En mag zelf niet auto rijden of als bestuurder deelnemen aan het verkeer.
Dus helaas zal ik niet aanwezig zijn.
 
Sorry vriend ik heb nu een andere afspraak gemaakt
Maar de volgende hoop ik weel te kunnen
 
Dus, wat gebeurt?! Ik kon niet komen, had opeens dubbele shift op zaterdag.
Jullie zijn ook niet geweest blijkbaar.....datum verzetten? :P
 
Opa is gestopt ermee met het te organiseren dus is beetje dood gebloed ;)
 
Al een lange tijd geleden( zelf even te druk geweest) maar i'm in ;-)
Ergens halverwege dec anders plannen??
 
iedereen bedankt voor de moeite he ik heb idd geprobeerd de meet te organiseren ondanks de vele toezeggingen
om te komen liet iedereen het op de laatste dag aankomen waarop ik niet op tijd mascha tieken kon inlichten

nu ben ik gestopt met trainen komt er waarschijnlijk volgende maand een meet wel erg wrang he nu kan het wel ??
ben eigenlijk wel beetje klaar met dbb dafuq

opa
 
nu ben ik gestopt met trainen komt er waarschijnlijk volgende maand een meet wel erg wrang he nu kan het wel ??
ben eigenlijk wel beetje klaar met dbb dafuq

opa

je kunt mij niet wijsmaken dat dat toeval is
 
Hey special paint je moet het niet persoonlijk maken, zo hebben wij het niet bedoeld
We kwamen niet omdat jij het ging organiseren maar omdat we niet konden... Ik ten minste

Ik spreek nu voor mij zelf maar als je zin hebt dan kom je toch ook... Je hebt de goede leeftijd :)
We willen alleen niet dat het te groot gaat worden
 
iedereen bedankt voor de moeite he ik heb idd geprobeerd de meet te organiseren ondanks de vele toezeggingen
om te komen liet iedereen het op de laatste dag aankomen waarop ik niet op tijd mascha tieken kon inlichten

nu ben ik gestopt met trainen komt er waarschijnlijk volgende maand een meet wel erg wrang he nu kan het wel ??
ben eigenlijk wel beetje klaar met dbb dafuq

opa

Hoe oud ben je?
 
Hey special paint je moet het niet persoonlijk maken, zo hebben wij het niet bedoeld
We kwamen niet omdat jij het ging organiseren maar omdat we niet konden... Ik ten minste

Ik spreek nu voor mij zelf maar als je zin hebt dan kom je toch ook... Je hebt de goede leeftijd :)
We willen alleen niet dat het te groot gaat worden

nou ik maak het wel een beetje persoonlijk hoor gaat mij erom dat iedereen in het begin erg fanatiek was en sommige idd netjes op tijd hebben afgezegd maar de meeste het op de laatste dag nog niks lieten horen

vind dit respectloos naar mascha tieken toe terwijl zij altijd klaarstaat

en nu binnen no time een plek en datum is

ik heb er tijd en moeite ingestoken maar zoals marina al zei je moet er echt boven op zitten anders word het niks nou dat blijkt wel

nu train ik straks 2 mnd niet meer wat moet ik daar het had mijn afscheids train moeten worden samen met mijn shoot
daarom mijn felle reactie maar veel plezier daar hoop dat ze nu wel komen opdagen

ik word toch niet gemist

opa

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Hoe oud ben je?

wat heeft dat ermee te maken ???

zeg toch ook niet tegen jou je hebt 1 wedstrijd gedaan en je begeleid nu mensen dafuq
 
:popcorn:

Opa ik weet hoe je je voelt, heb ook vaak genoeg dbb uitjes georganiseerd. Maarja het leven komt nu eenmaal tussen mensen.
 
nou ik maak het wel een beetje persoonlijk hoor gaat mij erom dat iedereen in het begin erg fanatiek was en sommige idd netjes op tijd hebben afgezegd maar de meeste het op de laatste dag nog niks lieten horen

vind dit respectloos naar mascha tieken toe terwijl zij altijd klaarstaat

en nu binnen no time een plek en datum is

ik heb er tijd en moeite ingestoken maar zoals marina al zei je moet er echt boven op zitten anders word het niks nou dat blijkt wel

nu train ik straks 2 mnd niet meer wat moet ik daar het had mijn afscheids train moeten worden samen met mijn shoot
daarom mijn felle reactie maar veel plezier daar hoop dat ze nu wel komen opdagen

ik word toch niet gemist

opa

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------



wat heeft dat ermee te maken ???

zeg toch ook niet tegen jou je hebt 1 wedstrijd gedaan en je begeleid nu mensen dafuq

Fliker op man klein kind. Je begint te janken omdat uiteindelijk niemand kon.
En nu op een ander moment wel. Gewoon ongeluk en bij mij letterlijk.
Je doet nu net alsof het bewust gedaan is.
En waar slaat die laatste zin nu op. Echt zielig gewoon. Bah
 
Moderators graag een slotje hierop

opa
 
Ben je nu echt srs boos omdat ik weer vraag om een nieuwe meet?
Er was een tijd geleden een meet in Haarlem..met een klein clubje, die vaak reageren op elkaars logje.. die ik destijds georganiseerd had.
Toen deze meet werd georganiseerd was ik al maanden tijdelijk niet actief hier.
Nu deze dus geen doorgang heeft gehad..dacht ik dat het leuk zou zijn..t alsnog te doen.
daar kwam geen reactie op.
Dus nu wederom met klein clubje in Haarlem
maar dat heeft absoluut niks te maken met jou die het heeft georganiseerd.
Maar t kan nog steeds toch??
Mascha gaf toen aan dat het ook bij haar kon..nou hartstikke leuk dus vandaar..
jammer dat je t zo voelt, special paint.
ik vond t de laatste keer nl erg gezellig; -)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven