Fitness Seller

Meeting in Hillegom II

Bezoekers in dit topic

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2013
Berichten
32.846
Waardering
17.259
Lengte
1m68
Er gaan alweer wat geruchten rond onder de vorige meet in Hillegom
http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/meeting-hillegom-339029/

Het was erg gezellig en er is door meerderen al aangegeven dat een vervolg wel leuk zou zijn.
fnqt76.jpg

Dus bij deze doe ik een concreet voorzetje.... wie? wanneer?

Adres:
For Fun Sport
Vosselaan 156
2181 CD Hillegom
0252-530490


Openingstijden

maandag t/m vrijdag 08:30 - 22:00 zaterdag en zondag 08:30 - 13:00

Voorstel:
zaterdag ochtend 8 maart
zaterdag ochtend 15 maart
zaterdag ochtend 22 maart


Wie 8 maart
Marina1975
Grosje
Dinky Toy
MissH
Vriendin MissH
Lola7815
Ron501
3nigma
Wildromance
Boxona (?) (mits vrij van werk)
Milly
Maxbiaggy
Wieteke34
MesutY
Tjantje
Mascha
William
nicky
Sanne??...

Wie 15 maart
Marina1975
Grosje
Lola(afh. van start tijd)
3nigma
Wildromance
Milly
...

Wie 22 maart
Marina1975
Grosje
3nigma
Wildromance
Milly
...

als jullie met suggesties komen pas ik deze post weer aan :)
 
Laatst bewerkt:
Wil de pret niet gelijk bij de eerste post bederven, maar treinen rijden pas rond 7 uur.. Als je wat verder weg woont kun je dus eigenlijk al niet komen..
 
Ik denk wel dat ik er weer bij ben
Datum maakt niet zo veel uit, train toch altijd op de zaterdagochtend
 
Even een quote van Mascha. :)

Gezellig, jullie zijn welkom hoor. For Fun Sport heeft een nieuw verfje gekregen en er hangen nu tv`s in de fitness-zaal waar..(.nee geen goede tijden, slechte tijden wordt gedraaid.).... trainingsfilmpjes worden gedraaid en tegen de tijd dat jullie hier zijn zullen de nieuwe apparaten er ook zijn....
Dusssss;)
 
Wil de pret niet gelijk bij de eerste post bederven, maar treinen rijden pas rond 7 uur.. Als je wat verder weg woont kun je dus eigenlijk al niet komen..

Misschien met iemand mee rijden die in de buurt woont?
Ik denk ook niet dat we al om 9 uur beginnen hoor
 
Wil de pret niet gelijk bij de eerste post bederven, maar treinen rijden pas rond 7 uur.. Als je wat verder weg woont kun je dus eigenlijk al niet komen..
Vorige keer hadden we rond 10:00 afgesproken en er waren ook een paar mensen wat later. Ik weet niet hoe lang je moet reizen?
en misschien komt er iemand met de auto uit je richting?
 
Ik wacht even af.. Misschien dat het uiteindelijk nog wel uit komt dat ik ergens vroegtijdig uitstap om ergens mee te rijden (den haag of leiden ofzo).. Denk niet dat er meer mensen gek genoeg zijn om vanuit brabant naar hillegom te komen. :-p
 
Ik wacht even af.. Misschien dat het uiteindelijk nog wel uit komt dat ik ergens vroegtijdig uitstap om ergens mee te rijden (den haag of leiden ofzo).. Denk niet dat er meer mensen gek genoeg zijn om vanuit brabant naar hillegom te komen. :-p

Vanuit den haag kan je zo met me mee rijden, geen probleem
 
Vanuit den haag kan je zo met me mee rijden, geen probleem


Ok top.. Ik wacht nog even de tijd af of het ook echt gaat lukken, maar dan reserveer ik vast een plekje in je auto :-p

dan bij deze, ik ben voor 15 maart.
22 maart kan ik hoogstwaarschijnlijk niet.
 
Beide dagen ik niet..ik ga precies ertussen in naar Disney..en aangezien ik eea moet voorbereiden voor zoonlief.. (special needs) vind ik dat ff too much. Week ervoor of erna is prima..
 
22 maart zowizo niet
15 maart maybe (zit nog een roosterplanning aan te komen)
8 maart zou mij beter uitkomen (ik werk 9 maart al, dus weinig kans dat ik ook 8 maart moet)
30 maart dan weer helemaal niet ;)
 
Ik voeg zaterdag 8 maart nog even toe.
 
8e kan ik ook
 
Lijkt me super leuk om te komen, maar op zaterdag voor 4 uur zit er voor mij sowieso niet in ivm werk. :(

15 februari is er ook een meeting in Best (omgeving Eindhoven) bij PowerBase sportschool. Heb hier al een nieuw topic van gemaakt!
 
8e kan ik ook
Je staat erbij :)

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Lijkt me super leuk om te komen, maar op zaterdag voor 4 uur zit er voor mij sowieso niet in ivm werk. :(

15 februari is er ook een meeting in Best (omgeving Eindhoven) bij PowerBase sportschool. Heb hier al een nieuw topic van gemaakt!
Het zou ook niet later op de dag kunnen helaas want de lokatie waar het is sluit op zaterdag om 13:00 (zie beginpost).

Het is mij/ons bekend inderdaad dat er ook een meet is in Best. De meet in Hillegom was vorig jaar meer op " kleine schaal" zeg maar. Veel kleinere groep.

Voor mij geldt echter dat Best te ver is en ik niet door de weeks kan ivm werk. Maar uiteraard kan iedereen voor zichzelf ervoor kiezen om naar een van de twee of beide te gaan! ;)
 
Ging hier om maart toch ipv feb?
En andere keren is voor mij ook afhankelijk van de start tijd, niet alleen de 15de :-p
 
Laatst bewerkt:
Je staat erbij :)

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------


Het zou ook niet later op de dag kunnen helaas want de lokatie waar het is sluit op zaterdag om 13:00 (zie beginpost).

Het is mij/ons bekend inderdaad dat er ook een meet is in Best. De meet in Hillegom was vorig jaar meer op " kleine schaal" zeg maar. Veel kleinere groep.

Voor mij geldt echter dat Best te ver is en ik niet door de weeks kan ivm werk. Maar uiteraard kan iedereen voor zichzelf ervoor kiezen om naar een van de twee of beide te gaan! ;)

Oh daar heb ik even over heen gelezen. Jammer! Volgende keer beter misschien :D Lijkt me wel leuk keer met jullie te trainen! Maar begrijp het dat dat wat ver is ja! (Is wel op zaterdag btw niet door de weeks :P)
 
8 Maart prima, zeg ik nu. Slag om de arm je weet nooit natuurlijk.
Worden de vorige deelnemers nog gewaarschuwd?
 
Ging hier om maart toch ipv feb?
En andere keren is voor mij ook afhankelijk van de start tijd, niet alleen de 15de :-p
Heb ik aangepast met die start tijd. ;)

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Oh daar heb ik even over heen gelezen. Jammer! Volgende keer beter misschien :D Lijkt me wel leuk keer met jullie te trainen! Maar begrijp het dat dat wat ver is ja! (Is wel op zaterdag btw niet door de weeks :P)
Lijkt mij ook heel leuk als je erbij kon zijn. Ik hoop dan een volgende keer.
Ik zou zweren dat ik 12 februari las. :o ben er net bij met mijn kop... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

8 Maart prima, zeg ik nu. Slag om de arm je weet nooit natuurlijk.
Worden de vorige deelnemers nog gewaarschuwd?
Oke.. ik zet je erbij! Kan mijn lift wel gebruiken! :D
Ik ken niet alle namen van de vorige meet.. Dinky, MissH, Gros, jij... maar qua namen kom ik niet erg veel verder op dit moment.. ik zal het oude topic eens doornemen en dan een berichtje versturen. :)
dank je.

edit: Mails gestuurd. Alleen William Bonac heb ik geen mail van hier op de site :o
 
Laatst bewerkt:
Is dat Jesaja links?
 
Back
Naar boven