AndroidHealthClinic

Meeting in rotterdam

In welke week zou je de meeting willen hebben ?

  • week van 21 mei

    Stemmen: 7 12,5%
  • week van 28 mei

    Stemmen: 2 3,6%
  • week van 4 juni

    Stemmen: 4 7,1%
  • week van 11 juni

    Stemmen: 7 12,5%
  • ergens in juli

    Stemmen: 36 64,3%

  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
2.803
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
doel is om eind april begin mei wanneer het een beetje mooi weer word om is te gaan wokken grillen of weet ik veel wat te gaan doen om vervolgens ergens uit te gaan tot in de late uurtjes.

de nachtclubs wat aan te bevelen zijn in rotterdam.

1. Hollywood (lachen tussen de ecto breezah's en natte teenersnolletjes :D)
2. Baja (niet echt een fan van maar ja ach waarom niet
3. Sebonnet
4. BED
5. Off Corso

zou graag van iedereen willen weten van wannaar en waar jullie naar toe willen gaan, je kan me ook altijd toevoegen op jeeves_sluthead@hotmail.com

formuliertjes :

- Datum van meeting:
- Eten:
- uitgaan:
- Email adres:
 
mijn voorkeur:

- Datum van meeting: 25 april
- Eten: Grillen zoiets als spareribs
- uitgaan: Hollywood
- Email adres: jeeves_sluthead@hotmail.com
 
Hollywood en Baja is sowieso niks voor DBB. Grootste fail om daar heen te gaan als bb zijnde.

Een sparerib tent is ook altijd wel lachen.

Maar goed ik zal niet komen, want ik ben niet beest genoeg hier:D
 
Is te dichtbij. Beter doe je het in juli/juli.
 
ok einde mei begin juni is de datum, kan ook een andere tent kiezen zoals 't fust het plein etc etc

en je hoeft niet een beest te zijn het is gewoon voor de lol en om een keer bb'ers irl te ontmoeten.

mijn voorkeur

- Datum van meeting: 30 mei
- Eten: spareribs
- uitgaan: Hollywood
- Email adres: jeeves_sluthead@hotmail.com
 
Maat,

meeting lijkt me heel gezellig..maar beter ergens in de zomer juni/ juli....dan gaan we gewoon weer BBQ'en in het Kralingse bos..
enne wat betreft Hollywood..dat is natuurlijk niks heh..zijnb er een hoop wat te oud voor denk ik..wat is er mis met gezellig rond een kampvuurtje in het bos stoere verhalen ophangen haha
 
ben ook te oud voor de disco:p
maar stoere verhalen vertellen met kampvuur in kralingse bos lijkt me leuk.
ome skinnie kent nog wel wat verhalen van vroeger:D
 
BBQ in het bos is verboden. Velen doen het toch, maar als je daar gepakt word dan zit je met kilo's vlees wat niet meer gegeten ken worden.
Ik wil nergens tegen aan schoppen, maar hou hier wel rekening mee.
 
Maat,

meeting lijkt me heel gezellig..maar beter ergens in de zomer juni/ juli....dan gaan we gewoon weer BBQ'en in het Kralingse bos..
enne wat betreft Hollywood..dat is natuurlijk niks heh..zijnb er een hoop wat te oud voor denk ik..wat is er mis met gezellig rond een kampvuurtje in het bos stoere verhalen ophangen haha

ben ook te oud voor de disco:p
maar stoere verhalen vertellen met kampvuur in kralingse bos lijkt me leuk.
ome skinnie kent nog wel wat verhalen van vroeger:D

jezus gasten dit menen jullie toch niet ?

ben al 6 jaar niet in snollywood gweest maar lijkt me wel lachen om met een hele groep brede gasten tussen die ecto's ter zitten :D, ik ga zelf altijd naar sebon of BED.

maar ja BBQ in de kralingsebos zie ik niet echt zitten, kom op gasten is dit nou het enigste idee waar jullie op kunnen komen, ik snap ook wel dat er wat oudere bb'ers onder ons zijn maar dan gaan we toch een keer zuipen bij een biercafe of weet ik veel waar, kom maar op met suggesties
 
Max leeftijd van Holly is 28 of 29 dacht ik. Vele zullen ook geweigerd worden, ivm groepsverband, te oud, te breed :p

Sabon bedoel je? Daar is het vrij druk.

De Beertjes, Betty beer, Brutus beer etc. Daar kan je ook goed eten, volgens mij hebben ze nog steeds op bepaalde dagen/tijden onbeperkt spareribs eten.

Off corso elke laatste zaterdag jaren 80/90 muziek.

Pool café Break Away Rotterdam ook lachen. Beneden eten, boven poolen.

Kroegen tocht Amsterdam. :D
 
Max leeftijd van Holly is 28 of 29 dacht ik. Vele zullen ook geweigerd worden, ivm groepsverband, te oud, te breed :p

Sabon bedoel je? Daar is het vrij druk.

De Beertjes, Betty beer, Brutus beer etc. Daar kan je ook goed eten, volgens mij hebben ze nog steeds op bepaalde dagen/tijden onbeperkt spareribs eten.

Off corso elke laatste zaterdag jaren 80/90 muziek.

Pool café Break Away
Rotterdam ook lachen. Beneden eten, boven poolen.

Kroegen tocht Amsterdam. :D

Snolly heeft 2 ingangen he gewoon de groep op splitsen en eenmaal erin hergroepen of niet.

ja sabon bedoel ik weet ik veel hoe je die koekiestent schrijft, op zaterdag erg druk indd, donderdag komt altijd beter uit.

de beertjes was ook mijn idee om te gaan bikkelen.

Pool cafe erg goed idee alleen moet er wel wat vrouwelijk schoon binnen zijn en dat is altijd bar weinig te vinden of ze zijn met hun vriendjes of weet ik veel in ieder geval niet van die meidengroepies die dom geil en giegelig zijn :D
 
jezus gasten dit menen jullie toch niet ?

maar ja BBQ in de kralingsebos zie ik niet echt zitten, kom op gasten is dit nou het enigste idee waar jullie op kunnen komen, ik snap ook wel dat er wat oudere bb'ers onder ons zijn maar dan gaan we toch een keer zuipen bij een biercafe of weet ik veel waar, kom maar op met suggesties

Jongen..is toch gezellig man...bier en eten ..uurtje of 15:00 beginnen en dan lekker eten en drinken..beetje ouwehoeren..voetballen..kunnen we daarna altijd nog richting stad..

@ mike 19 BBQ'en is trouwens volkomen legaal op de aangewezen plaats achter de jachthaven
 
precies, ik zweet me rot in zo'n disco met mijn 135 kg blubber:p
en eindelijk ontmoet ik dan richardV mijn idool!:D

tot nu toe zijn er 3 interesseerde en tot mijn ongenoegen alle 3 BBQ :p
 
precies..dus het wordt gewoon een lekkere ouderwetse BBQ, met worst, speklappen en karbonaadjes :D
 
precies..dus het wordt gewoon een lekkere ouderwetse BBQ, met worst, speklappen en karbonaadjes :D

ik hou niet van WORST :yell: !!!!!!

op de BBQ doe ik altijd van die goedkope hamburgers uit de vriezer erop.

BBQ kan altijd nog om savonds flink te gaan stappen misschien een tussenweg ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven