XXL Nutrition

meewerken aan tv-programma? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

verahilversum

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Hi,

Ik ben voor een tv-programma op RTL 4 opzoek naar iemand die gestopt is met het gebruik van anabole sterioiden en wil vertellen waarom. Of ik zoek iemand die nog gebruikt en die erover wil vertellen.
Als je interesse hebt om mee te werken, of misschien iemand weet, stuur me dan een privebericht met je nummer. Het gaat om aanstaande zaterdag.

Groet,

Vera
redacteur
 
Voor welk programma is het?
 
Denk niet dat je veel reacties krijg vera.. Het staat nog steeds in een kwaad daglicht in de maatschapij.. Hoe verstandig wij er ook mee omgaan en alles er voor doen en laten zullen mensen ons altijd blijven veroordelen.. Mijn baas hoeft bv. ook echt niet te weten van mijn gebruik..

Mischien kan je wat meer informatie geven.. Wat heb precies inhoud en de vergoeding..

Hoop wel dat je een reactie krijg en van iemand die weet waar hij mee bezig is zodat er mischien een andere kant van dit onderwerp belicht kan worden.. Ik ga zowiezo kijken..

Succes!
 
Zorg in ieder geval dat diegene weet heeft waar die t over gaat hebben. Doe het goed, of helemaal niet! Voor de rest zeg ik ja en amen op bovenstaand.
 
kreeg er pijn in mijn ballen van:(
maar het is toch niet de bedoeling dat ik bloot moet?, dat ik mijn testikels moet laten zien:eek:
 
Weer aas in een kwaad daglicht stellen?
 
kreeg er pijn in mijn ballen van:(
maar het is toch niet de bedoeling dat ik bloot moet?, dat ik mijn testikels moet laten zien:eek:

neem het skinnie maar niet kwalijk....ieder forum heeft er wel 1tje....en wij hebben hem
 
Hi,

Ik ben voor een tv-programma op RTL 4 opzoek naar iemand die gestopt is met het gebruik van anabole sterioiden en wil vertellen waarom. Of ik zoek iemand die nog gebruikt en die erover wil vertellen.
Als je interesse hebt om mee te werken, of misschien iemand weet, stuur me dan een privebericht met je nummer. Het gaat om aanstaande zaterdag.

Groet,

Vera
redacteur[/QUOTE]

Geef eens wat info:

-welk programma
-welke context, gaat het hele programma over bodybuilding of is het een medisch programma wellicht rondom de recent geopende poli bij de VU
-hoeveel tijd is er gerekend voor het item, in 5 minuten kan het niks zinnig worden gezien het kennisniveau van de gemiddelde kijker.

Zit er iets in van het proberen te begrijpen van de sport of wil je de bekende vooroordelen weer eens uitzenden? Ja je leest een hoop wantrouwen tussen de regels in mijn tekst.

Iemand die keihard traint voor zijn doel, eten en indeling van vrije tijd er helemaal voor geeft en ja ook af en toe een spuit zet. Krijgt hij de credits die hij verdient voor zijn toewijding aan zijn doel of wordt hij neergesabeld om zijn gebruik?
 
@ts waarom post je overal zoveel..
 
Het zal wel niet anoniem zijn.... iedereen kijkt gezellig mee... weet of er iemand zomaar open en bloot zijn gebruik wil toelichten..
 
Ik raad iedereen af hier aan mee te werken.
In het geval van AAS is het zo dat ook goed nieuws toch weer slecht nieuws word.
Media heeft het volk goed kunnen bespelen, jaren lang.

Bovendien Vera, de meeste mensen hier willen niet stoppen.
Hier word info bij elkaar gespaard en gaat men BEGINNEN!
 
Inderdaad muisje..

Hoe dan ook.. AAS gebruik zal altijd in kwaad daglicht gesteld worden.

Alcohol daar in tegen.. dat kan gewoon op tafel staan in een televisie programma. Ga maar eens in jullie programma een onderzoek doen over de schadelijkheid van maatschappelijk goedgekeurde/gedoogde middelen en middelen die een maatschappelijk taboe hebben. Denk dat jullie nog erg op gaan kijken van het resultaat.
 
doet me denken aan suzanne doctor :D
 
Wel goeie stats Vera.
 
Nah, ik ben dan ook niet gestopt haha
 
Het feit dat er gevraagt word naar iemand die GESTOPT is zegt me al genoeg over het onderwerp.. Niet aan meewerken dus, ze zullen wel weer ergens zo'n ecto oppikken die het wel interresant vind die AnaBoLuH, en er geen **** vanaf weet en ons daardoor in slecht daglicht zet.. So be ik, ik doe er niet aan mee..
 
Hi,

Ik ben voor een tv-programma op RTL 4 opzoek naar iemand die gestopt is met het gebruik van anabole sterioiden en wil vertellen waarom. Of ik zoek iemand die nog gebruikt en die erover wil vertellen.
Als je interesse hebt om mee te werken, of misschien iemand weet, stuur me dan een privebericht met je nummer. Het gaat om aanstaande zaterdag.

Groet,

Vera
redacteur

Kom je lekker snel mee... zal je baas leuk vinden.
 
Vera mag sowieso wat harder gaan werken, gisteren geplaatst...diverse reacties gekregen en vera geeft niet meer thuis..
 
ze is gewoon erg geschrokken van alle reacties.
 
Back
Naar boven