AndroidHealthClinic

meewerken aan tv-programma? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

as zal wel weer negatief op tv komen zoals altijd.
in een filmpje van 2 minuten.

er stond laatst ook een stukje in de spits. en natuurlijk een foto van een bb´er.
 
Áls er dan iemand op TV komt, laat het dan idd iemand als kriel zijn, die weet waar die over praat, en een discussie kan aangaan.. Maarja, waarschijnlijk knippen ze toch alle goeie punten eruit, en zetten ze je neer als de cliché van hersenloze bb-er..
 
Ik BEN een herzenloze kerel....maak je daar maar niet druk om hahahahahaha.

Ik ga gewoon als skinnie praten testes,k*tjelik etc...dan zit ik gelijk in de goed hoek wahahahaha
 
Als het een programma was waar ze uitgebreid alle kanten van BB zouden belichten of waarbij ze BB'ers nodig hadden voor de aankleding van het programma, dan zou iedereen staan te springen om zn spieren te mogen showen... hahaha... wat nou als het eens een positief item zou zijn?! (helaas is dat nooit het geval....)

Ik heb nog nooit een positief item op tv gezien over BB..... :(
 
wat was nou de vergoeding..wordt toch bakken met geld verdient daar
 
zou een A4 cabrio krijgen ofzo......kijken of ik dat heb volgende week
 
zou een A4 cabrio krijgen ofzo......kijken of ik dat heb volgende week

Dus je gaat voor lul staan en dan krijg je nog een gay-auto een week later?

Tjee, win-win situatie voor jou man!:o
 
Dus je gaat voor lul staan en dan krijg je nog een gay-auto een week later?

Tjee, win-win situatie voor jou man!:o

nee laten we in een volvo gaan rijden.....pffffffff das gelukkig nog geen gepensioneerde bak op je 25ste

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------


Jij staat gelijk op mijn negeerlijst
 
nee laten we in een volvo gaan rijden.....pffffffff das gelukkig nog geen gepensioneerde bak op je 25ste

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------



Jij staat gelijk op mijn negeerlijst

Whatever....succes met je 2e jeugd pfffffffffffffffff.
 
Heb ik speciaal voor jou gedaan dikke,kan je ook eens in een auto zitten zonder dat je met de linkerkant van je reet op mijn schoot moet zitten als je naast me zit.
 
Kijk eindelijk iemand met SMAAK maar maus is toch gek,kan de nix an doen.
 
voor welk rtl programma is het eigenlijk??

moet natuurlijk wel even kijken of ze iemand gevonden hebben.
 
Kloontje? En anders vind ik dit een erg onprofessionele aanpak, zo kort van te voren ook.

Ik ben trouwens weleens gecontacteerd door een redacteur van het programma Netwerk. Tijdje met hem aan de telefoon gezeten en wat over AAS en supplementen verteld.
 
Laatst bewerkt:
Nog niemand de hyves ofzo gevonden om te spammen, zoals de traditie dat wil?
 
Back
Naar boven