XXL Nutrition

Mega grow op 15 jaar

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

StealxX_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 feb 2020
Berichten
612
Waardering
432
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Hey, korte vraag, ik wil graag overstappen naar Mega Grow powder... kan dat al met 15 jaar?
 
Ja het kan, maar waarom zou je op 54 kg zelfs ook maar iets van supplementen pakken rekening houdend met leeftijd. Het zal voor jouw niet meer doen dan gewone voeding. Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van supplementen en je laat misleiden door de benoeming van de producten. Supplementen worden overgins gebruikt ter aanvulling en niet ter vervanging van een normaal voedingspatroon.
 
Ja het kan, maar waarom zou je op 54 kg zelfs ook maar iets van supplementen pakken rekening houdend met leeftijd. Het zal voor jouw niet meer doen dan gewone voeding. Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van supplementen en je laat misleiden door de benoeming van de producten. Supplementen worden overgins gebruikt ter aanvulling en niet ter vervanging van een normaal voedingspatroon.
Ik dacht als ik zn shake erbij neem helpt het mischien... voor erbij te nemen
 
Doet me denken aan toen ik zelf een jaar of 15,16 was .
Samen met enkele klasgenoten hadden we ook altijd verschillende poedertjes, pre workouts etc.. achteraf gezien gewoon geldverspilling geweest .
Voeding is veel belangrijker.
 
Ik zou toch nog een aantal jaartjes wachten, je lichaam piekt nu uit nature langs alle kanten.
 
Nou, dat is dan ook weer helder
 
Ik heb thuis een pak creatine van B&F staan en daarop staat:
WAARSCHUWING: dit voedingssupplement is niet geschikt voor kinderen t/m 17 jaar.
Hier zit ook creatine in, dus...
 
Ik dacht als ik zn shake erbij neem helpt het mischien... voor erbij te nemen
Paar boterhammen met pindakaas erbij zal je beter doen. Of maak een shake met havermout en melk oid.
Is ook meteen een stuk goedkoper.
 
Ik heb thuis een pak creatine van B&F staan en daarop staat:
WAARSCHUWING: dit voedingssupplement is niet geschikt voor kinderen t/m 17 jaar.
Hier zit ook creatine in, dus...
15/16 of 17 maakt nie uit toch?
 
Paar boterhammen met pindakaas erbij zal je beter doen. Of maak een shake met havermout en melk oid.
Is ook meteen een stuk goedkoper.
Ik neem nu Complete Massa met 536 cals per serving, zit ook nog eens leucine kn en een grote proteinwaarde, het is dat ik 40 procent korting kreeg maar het is tamelijk duur in vergelijking met Mega Grow, en aangezien er ook creatine in mega grow zit dacht ik... nou
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven