Fitness Seller

mega mass 2000 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vincentminne

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2003
Berichten
3
Waardering
0
heeft iemand al mega mass 2000 genomen?Wat vond je ervan? Veel bijgekomen?
Ik zou 5 soeplepels s ochtends smiddags en savonds nemen
en ben 1m87 weeg 85 , is dat nie te veel
wil niet vet worden
 
als je wilt aankomen qua massa moet je ervan uit gaan dat dat voor een deel uit vet bestaat. Maar wat is je BF%?.
ik ben dan niet bekend met Mega Mass 2000 maar 5 soeplepels klinkt wel heel veel en vraag me af waar je die dosering vandaan haalt. Maar belangrijker is hoe je voedingspatroon eruitziet.
 
Mega mass is gewoon extra voeding. als je niet vet wil gaan worden moet je niet met een gainer werken. Of je moet het als maaltijd vervanging nemen omdat je geen tijd heb om te eten.
 
idd.. onzin. Een gainer is bedoeld om net dat beetje extra kcal binnen te krijgen die je nodig hebt. of wanneer je een moeilijke eter bent.
 
Beetje stomme zin. Maar hij verwacht dat je van die mega mass en groter gaat worden en geen vet op ga slaan.

Wou even duidelijk maken dat dat niet werkt.
 
Als je dmv. die gainer een calorisch overschot krijgt zal je dus vet aanzetten, zo bedoelde zwier het denk ik. oftewel wil je dit niet, moet je onder je verbruik blijven.. zo'n gainer levert veel cal's, dus de kans is groot dat je daardoor vet gaat aanzetten, plus dat er vaak suikers inzitten waarvan wij allen weten dat deze snel omgezet worden in vet.
 
Idd contradictie, men vraag naar een gainer maar er mag geen vet bijkomen.. hoe kan je dan gainen!
Gewicht winnen zonder vetopslag is onmogelijk, anders zouden we nooit moeten cutten.
 
En allemaal slechts 4% vet hebben :)
 
haha da wil ik ook MET ZIJN ALLEN AAN DE gainers :P

was het maar zo als je te laag in je kh en ei zit

zou ik een 50/50 nemen met die gainer word je % alleen maar hoger

telkens als ik het gebruik shiet mijn vet % omhoog :(

maarja met iets meer vet vind ik het wel fijner traine tussen de 14 en 18 % van het zomer uiteraad weer 11% :D

succes ermee :P
 
Originally posted by soulreaver
plus dat er vaak suikers inzitten waarvan wij allen weten dat deze snel omgezet worden in vet.
Allen, behalve ik ;)
Wil je koolhydraten/ suiker omzetten naar vet dan moet je of een groot calorisch overschot creeeren wat grotendeels uit koolhydraten bestaat(zeker+ 70%), of veeel fructose eten. Normaal komt dit gewoon heel weinig voor(paar gram hoogstens). Of je nu suikers of langzame koolhydraten eet, maakt daarin niet zoveel verschil.
 
Back
Naar boven