MuscleMeat

Megadeal 1 - Core Muscle Pack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tuningman

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Goeie avond mensen,

Ik denk ervan om te beginnen met creatine maar ik ben er nog totaal niet aan uit welke ik zou nemen.

Eerst een beetje meer over mezelf, ben nu 19, ben 2 maand terug begonnen met trainen. Ik zit nu op de 75kg en ben 1.75 meter groot.

Ik heb zelf al een klein beetje meer zitten kijken, maar dit is eigenlijk zoals een gsm kopen, REUZE aanbod :D. Megadeal-1-_-Core-Muscle-Pack
Voor mij is het puur om een wat strakkere buik te hebben en toch iets of wat meer te kunnen opheffen (moet wat meer werken bij mij pa en dat is toch iets lastiger werk dan gewoon studeren aan de unief)

Nogmaals ik wil het niet op dit moment te ver drijven rustig opbouwen. Momenteel druk ik 50kg op alle toestellen, behalve voor mijn benen.

Mijn training schema is eigenlijk simpel.
Dinsdag armen, boven lichaam en al wat buikspieren
Donderdag uitlopen/benen trainen
Zaterdag vooral buikspieren en alweer wat bovenarmen

Ik sta weer open voor alles en moesten mensen nog wat tips en zo hebben zal ik deze zeker in overweging nemen.

Dank u voor uw tijd :)
 
Je voeding is de basis.
En natuurlijk kan je er een goede proteine shake erbij nemen en creatine heeft zich ook bewezen in onze sport, dus kortom ja het is een mooie pakket die je als AANVULLING kan gebruiken bij je voeding.
 
Wel over mijn voeding, ik ben niet echt een vaste stramien eter. Ik eet 3x pasta per week dat wel en 1-2 keer friet per week met veel vis/gevogelte. (woon nog bij mijn ouders) Ik eet ook iedere dag fruit en alles wat erbij komt kijken 4-5 keer per week yoghurt en dan nog minstens 1.5 liter water per dag. Ook eet ik alleen maar bruin brood, wit brood komt in dit huis er niet in. Ik eet ook graag wel wat kaas en vlees (vooral toch gevogelte) en nu tijdens de vakantie iets meer rood vlees op de barbeque.

Ik weet dat dit niet de beste voeding is maar toch het is een begin
 
Laatst bewerkt:
Weet je je vetpercentage ook.
En post eens wat je zoal eet op een dag.
 
ja sorry vetpercentage is 14.1%,


bv maandag, ik sta op eet 3 boterhammen meestal zonder iets op maar soms ook wat kaas of kippewit, dan tussendoor oftewel een koek of boterham weer zonder iets op.
S'middags, hier varieert het een beetje oftewel "weer" boterhammen of broodje kaas en hesp met alle groenten (EN GEEN mayonaise).
S'avonds weer boterhammen of gekookt en dan is het ja wat de pot schaft maar het zijn ook gezonde mensen dus geen fastfood of zo.
Ook drink ik geen cola of dergelijke

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 22:58 ----------

Wel over mijn voeding, ik ben niet echt een vaste stramien eter. Ik eet 3x pasta per week dat wel en 1-2 keer friet per week met veel vis/gevogelte. (woon nog bij mijn ouders) Ik eet ook iedere dag fruit en alles wat erbij komt kijken 4-5 keer per week yoghurt en dan nog minstens 1.5 liter water per dag. Ook eet ik alleen maar bruin brood, wit brood komt in dit huis er niet in. Ik eet ook graag wel wat kaas en vlees (vooral toch gevogelte) en nu tijdens de vakantie iets meer rood vlees op de barbeque.

hier word alles wat opgesomt voor de hele week
 
Laatst bewerkt:
Je eet veel te weinig. Creatine is echt een waste van je geld. Lees de voedingsstickies, stel een voeding en train schema op, post deze twee op dit forum en schaaf het bij met tips. Ga eens een half jaar flink met deze schema's aan de slag en denk dan eens aan creatine. Je kennis over voeding laat nog flink te wensen over imo:p Good luck bro!
 
@Growhard, wat bedoel je precies met eet te weinig, als ik heel eerlijk ben zit ik zo wel vol elke dag. dus ik zou bij god niet weten waar ik nog ergens iets zou kunnen steken.

Over het training schema ben ik gewoon iemand die doet waar hij op dat moment zin in heeft en die gewoon dinsdag bovenlichaam en zo doet dan donderdag uitloopt en dan zaterdag weer terug begint.
 
Nouja, enig idee hoeveel kcal je binnen krijgt, wat je qua onderhoud moet binnen krijgen? Ik gok zo dat je rond de 2000 kcal per dag eet. Je hebt een half ontbijt, vervolgens eet je een tussendoortje, wat eigenlijk een maaltijd zou moeten zijn, middageten is ook niet je van het, vervolgens eet je pas met avondeten weer.

Ik raad je aan om de stickies te lezen over voeding en training. Zonder bouwstoffen om spieren op te bouwen, bouw je ze ook niet. Ze groeien niet van lucht:p Probeer gewoon 5-6 volwaardige maaltijden per dag binnen te krijgen en dan wordt het wat. In de stickies staan ook genoeg tips om genoeg eten te 'leren'.

Qua trainingsschema zou ik eens wat info opzoeken over rippetoe. Gebruik de zoekfunctie op deze site en leer het van buiten. Good luck:)
 
Je traint op één dag eigenlijk alles (dinsdag), behalve je benen. Als beginner is dat niet echt slim.

Belangrijkste onderdelen zijn eigenlijk:
- Voeding
- Rust
- (Goed) trainingsschema

Je geeft zelf al aan dat je rustig wilt opbouwen, maar met "doen waar je zin in hebt" heeft het weinig zin om überhaupt iets te doen. Belangrijk is ook dat je je spieren de rust gunt die ze nodig hebben.

Een, naar mijn mening, beter schema zou zijn:
- Dinsdag: Borst, Triceps & Buikspieren
- Donderdag: Rug, Biceps & Buikspieren
- Zaterdag: Benen, Schouders & Buikspieren

Veel succes in ieder geval, lees je goed in! Laat je geen dingen wijsmaken door Google, lees gewoon de stickies op dit forum zoals GrowHard al adviseerde.

Succes kerel!
 
ik heb eens gekeken wat hoeveel kcal ik zo binnen krijg en ik zit aan de 1700. Nu is mijn vraag veel water drinken heeft dat voor of nadelen bij trainen?
 
1700 is wel erg weinig voor een man en dan vooral voor één die aan (intensieve?) krachttraining doet. Veel water drinken is alleen maar goed :), ik drink minstens 2,5 a 3 L op een dag.
 
goh intensieve, ben toch wel kapot zeker op de dinsdag en donderdag maar ik dacht zou het ook goed zijn om dan tijdens de week 2x nog extra te gaan lopen een uur
 
zolang je maar monohydraat neemt zit je goed
 
Aangezien je aan wilt komen in spieren zou ik eerst eens aan de 3000kcal per dag gaan zitten, minimaal. Kijk eens een maandje aan hoe je lichaam hier op reageerd en dan kan je het altijd nog bijschaven.

Je kan idd een 3daags split schema proberen alleen snap ik niet waarom je dan ook 3 keer per week buik zou moeten trainen. Zou toch beginnen met rippetoe:)
 
wel aankomen in spieren, dat zal nog komen, momenteel zit ik aan de 14.1% vet dus daar zou ik toch wel graag 10-11 van maken
 
En dan niks overhouden?:p Dan ben je een waslijn met een sixpack :p Gewoon cleanbulken, vet meten en goed in de gaten houden.
 
hoe bedoel je precies growhard? :)
 
Dat je nu nog amper spiermassa hebt opgebouwd wss. Als je nu gaat cutten heb je kans dat je er uit gaat zien als een graatmagere ecto:p Ik zou gewoon gaan cleanbulken, je vetpercentage regelmatig meten en eerst wat spiermassa op je frame zetten voordat je aan cutten begint. Zomer is nu toch over, lekker de hele herfst+winter doorbulken!
 
ik doe al een paar weken 50 kilo voor buikspieren, maar het is zoals je zegt gelijk matig afbouwen maar ik wil er toch wel aan beginnen. Mij is het niet om die extreme sixpack als het iets of wat erop begint te trekken ben ik als persoon al meer dan blijf :)
 
Ik denk ervan (omdat ik toch gevoel dat ik wat extra eiwitten miss) weer te beginnen met Whey pro 2.0 kg. Ik begin ook veel meer op mijn voeding te letten(eet elke dag bruin brood, meestal met smeerkaas of gewoon choco of niets). Anders broodje met kaas en hesp en alle groeten.
 
Back
Naar boven