MuscleMeat

Megagrow in cut fase

Bezoekers in dit topic

Derkzz

Cool Novice
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
48
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik vroeg mij het volgende af.
Vanaf morgen begin ik aan mijn eerste cutt fase, ik heb nu 13 kilo er bij.

Momenteel gebruik ik ook de megagrow.
Kan ik hier gewoon mee doorgaan, of kan ik het beter vervangen door creatine en bcaa
Of zou het weinig verschil maken, aangezien supplementen maar een Klein percentage van het geheel is.

Voeding en training is op orde.

Alvast bedankt
 
post dit gewoon in het xxl nutrition topic ipv deze kuttopics aan te maken, my god

overigens ook weer een kutvraag, lees de stickies eens in voeding/afvallen
 
Ik heb liever de mening van iemand die er geen financieel gewin bij heeft.
Zo als ik al vertelde..voeding is op orde, De verhouding kloppen.

Verder vind ik dit geen aardige reactie die wat toe voegt.. Geen reactie was in dit geval beter geweest
 
Ik heb liever de mening van iemand die er geen financieel gewin bij heeft.
Zo als ik al vertelde..voeding is op orde, De verhouding kloppen.

Verder vind ik dit geen aardige reactie die wat toe voegt.. Geen reactie was in dit geval beter geweest

r8kTHVz.png


wat snap je niet kerel?

daarbij:

Veelgestelde vragen
V) Kan ik Mega Grow zowel tijdens de cut als de bulk gebruiken?
A) Dat kan. Hoewel het product vooral populair is bij bodybuilders en fitnessers om het maximale uit hun bulk periode te halen.
 
Ik zal het anders formuleren
Is het raadzaam is om losse creatine te gebruiken, of is het voor die 29 gram koolhydraten niet de moeite waard om een ander product aan te schaffen.

Of zou het beter zijn om de megagrow even te bewaren omdat dit "dure" koolhydraten zijn en je ze in je cutt beter uit voeding kan halen
 
Ik zal het anders formuleren
Is het raadzaam is om losse creatine te gebruiken, of is het voor die 29 gram koolhydraten niet de moeite waard om een ander product aan te schaffen.

Of zou het beter zijn om de megagrow even te bewaren omdat dit "dure" koolhydraten zijn en je ze in je cutt beter uit voeding kan halen

Als je voedingsplan zogezegd klopt dan kan je jou schema hieraan toch aanpassen? Blijkbaar weet je dus niet hoeveel calorieën je eet.
 
Als het in je macro's past kun je het prima blijven gebruiken. Hoewel ik persoonlijk die 30gram carbs liever uit vast voedsel haal.
 
Huh megagrow is toch voor de bulk. De naam zegt het toch, megaGROW.. duh
 
Kcal in vs kcal out.
 
Of zou het beter zijn om de megagrow even te bewaren omdat dit "dure" koolhydraten zijn en je ze in je cutt beter uit voeding kan halen

hier doelde ik dus op :roflol:
 
Megagrow door die "dure" kh word me piemel ineens 10cm langer omdat het alle voedingstoffen direct in me leuter knalt. Je komt er ook megahard van klaar.

Kerel zoek iffym even op en je snapt het
 
Back
Naar boven