AndroidHealthClinic

Verkocht Megatec multibench RAS + Leg attachment

Bezoekers in dit topic

rotjoch

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
275
Waardering
21
Bankje is gebruikt, maar in prima staat.Er heeft een schijf mogelijk net iets te lang op het bankje gelegen, ik hoop dat het nog wegtrekt. Er zit een Barbarian leg attachment bij (is 30mm, met 50mm opzetstuk erbij). Alles in 1 koop, bieden naar waarde s.v.p.

Ophalen in Beuningen (omgeving Nijmegen)

Ik heb even snel twee foto's gemaakt van het enige beetje slijtage wat zichtbaar is ('merk' vervaagd + stikseltje los), de overige afbeeldingen zijn van een website geleend.
Leg attachment 1.jpg
Bankje 1.jpg
Bankje 2.jpg
atx-mbx-650-detail04_1.jpg
leg-curl-leg-extension-attachment-800x800.jpg
20200109_173101.jpg


Als er vragen zijn hoor ik het wel!
 

Bijlagen

  • 20200109_173039.jpg
    20200109_173039.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 201
Laatst bewerkt:
Verkoop je die curl attachment niet los?
 
Verkoop je die curl attachment niet los?

Het liefste zou ik alles in 1x kwijt zijn, maar ik denk dat het bankje ook zonder de curl attachment wel verkoopt; dus het kan wel. Wat bied je ervoor?
 
Het liefste zou ik alles in 1x kwijt zijn, maar ik denk dat het bankje ook zonder de curl attachment wel verkoopt; dus het kan wel. Wat bied je ervoor?

Is verzenden een optie? Want dan heb ik ook interesse in je curl attachment ;)
 
Waar ken 'ie opgehaald worden?
€ 80?
 
PM! Ook maar even in beginpost gezet waar het op te halen is.

Strider
Mocht de koop niet door gaan met Barebald, zal ik je dan een berichtje sturen?
 
Geen interesse, maar ik heb de bank en de attachments en het is echt geweldig spul. Die curl bench is echt heel leuk spul en het bankje doet echt niet onder voor de meeste bankjes die je in de sportschool vind. Succes met de verkoop!
 
Geen interesse, maar ik heb de bank en de attachments en het is echt geweldig spul. Die curl bench is echt heel leuk spul en het bankje doet echt niet onder voor de meeste bankjes die je in de sportschool vind. Succes met de verkoop!

Prima reclame, thanks haha!

Ik heb nog even foto's toegevoegd. Er heeft een schijf mogelijk net iets te lang op het bankje gelegen, ik hoop dat het nog wegtrekt.
 
De Curl attachment is los verkocht. Dus nu is het bankje er nog en de leg attachment!
 
Back
Naar boven