XXL Nutrition

Megatec vs powertec lat pulley (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beste leden,

Ik ben van plan om een home gym te plaatsen. Maar ik ben er nog niet uit welke lat pulley ik ga kopen.

Ik ben aan het twijfelen tussen de lat pulley van Megatec of powertec (P-LM16). Die van barbarian is geen optie omdat die te hoog is.

Iemand ervaringen? Of die mij advies kan geven?

Alvast heel erg bedankt!
 
Beide met of zonder gewichtstapel?
 
Beide met of zonder gewichtstapel?

Zonder, omdat ik persoonlijk het weg gesmeten geld vind als je een gewichtsstapel er bij koopt. Heb 250kg aan halterschijven liggen, wat voor mij ruim voldoende is
 
Wij zijn in 2014 gestopt als distributeur van Powertec omdat de prijzen naar onze mening veel te hoog werden terwijl de toestellen niet verder leken te worden ontwikkeld of verbeterd.

De kwaliteit van deze twee toestellen zal nagenoeg gelijk zijn, dus dan valt het prijsverschil goed op. Voor de prijs van de Powertec Lat Pulley kun je zelfs de MegaTec Lat Machine met Gewichtstapel aanschaffen :)
 
Zonder, omdat ik persoonlijk het weg gesmeten geld vind als je een gewichtsstapel er bij koopt. Heb 250kg aan halterschijven liggen, wat voor mij ruim voldoende is

Een gewichtsstapel biedt wel een groot gemak tijdens het trainen en voor dropsetjes is het een must.
 
Ik zou voor gewicht stapel gaan.

Achteraf gezien heb ik spijt dat ik voor plate loaded gegaan ben.
 
Back
Naar boven