AndroidHealthClinic

Meiden Cadeautjes? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kan jij je dit dan allemaal permiteren dan ?
zijn wel geen goedkope cadeaus hé ;)

soms zijn dingen niet zo duur als je denkt jah is wel effe een uitgave maar neem bijvorbeeld zonnebank , als je elke keer naar zonebank centra gaat kost je dat een hoop koop je 1 keer een goede zonnebank haal je die er binnen een jaar of 2 uit als je met twee bent en zo geld dat ook voor een paard , rijden kost hoop geld per uur, neem je zelf paard kost ook geld maar zijn er weer meiden die jou paard willen verzorgen en rijden willen uiteraard tegen betaling ,dus vang je weer geld en kost het je uiteindelijk minder als elke keer ergens te moeten gaan rijden ,
sommige mensen denken veel te veel in hokjes ,met lange termijn denken en beetje slim zijn bespaar je uiteindelijk veel meer
 
klopboormachine.... stofzuiger...
 
eeuh dat je een keer een ander masker opzet :D
 
een mooie steen die je ergens hebt gevonden
 
tja in dit soort gevallen: altijd ruim van tevoren je oren openhouden om te horen of ze nog dingen nodig heeft of graag wilt hebben. Je kan clichematige dingen kopen maar als je echt aandacht besteed aan haar dingen dan kom je met wat persoonlijkers

ook een tip mss: maak t uit vlak voor haar verjaardag om t daarna weer aan te maken scheelt een hoop gedoe:):D
 
- kook een eitje voor haar, zodat ze die in haar bed kan eten(niet meer anders word ze vatsig)
- Wc-eend
- Een avond kluiven aan je derde been.
 
tja in dit soort gevallen: altijd ruim van tevoren je oren openhouden om te horen of ze nog dingen nodig heeft of graag wilt hebben. Je kan clichematige dingen kopen maar als je echt aandacht besteed aan haar dingen dan kom je met wat persoonlijkers

ook een tip mss: maak t uit vlak voor haar verjaardag om t daarna weer aan te maken scheelt een hoop gedoe:):D

het is niet voor haar verjaardag.. het is omdat ze een half jaar samen zijn :roflol: zou een beetje lullig zijn he? :rolleyes:
 
Idd! Niets ergers dan cliche-matige romantiek...

Als het een barbiepop van een meisje is, koop dan wat prullaria en tierlantijntjes. Als het maar glimt en schittert...

Als het een echte meid is, heeft ze vast wel een hobby of andere bezigheid waar je handig op in kunt spelen.

Die bezigheid om te geven zit vast aan m'n eigen lichaam, is nog tastbaar ook.

Cliche-matige romantiek, vertel mij dan eens wat bij jou echt aanslaat wat betreft ontastbare cadeau's? Een vaste relatie is toch geen clinche? ;) Heeft Dj Phreak een dikke portemonee dan om de kralen en spiegels in huis te halen?
 
Geef haar een tattoo met een afbeelding van een bodybuilder en jouw naam erbij.
 
een tietenjob, kan de ganse wijk ervan genieten
 
en een klein negertje? die zijn in tegenwoordig ;)
 
-Neem dr mee uit naar een leuke show,bijv. (als ze daarvan houdt) een cabaret show.

-Geef haar een bon of iets dergelijks voor 1 dagje heerlijk verwend worden in een beautyfarm.

-Plant bloemen in de vorm van een hartje in dr voortuin, zodra het lente wordt en als de bloemen bloeien zal ze smelten!
(wel zorgen dat het niet uit is en ze met een ander heeft:D

-Ga gewoon gezellig een dagje uit,naar een grote stad. Beetje geld uitgeven allebei,daarna neem je dr mee uit eten, en dan ga je samen met dr naar de film

-En als ze echt van HELE zoetsappige dingen houdt. Ga naar haar huis, leg vanaf de deur rozen naar haar kamer, en zorg dat die mooi versierd is, waar je een stuk of 100 kaarsjes hebt aangestoken,(of 1 kaarsje voor elke dag dat jullie samen zijn), en geef haar dan een leuk cadeau'tje. Daarna kan je dr natuurlijk altijd nog mee uit eten nemen of iets dergelijks. Je kan het ook omdraaien natuurlijk,zodat ze helemaal smelt als jullie thuis zijn,succes gegarandeerd:D
Ik kan wel meer noemen maar dat wordt iets te duur denk ik:roflol:
 
De tering, wat een geld word er hier uitgegeven:eek:

Ik hoop dat je veel doet Wesley, anders is dit het echt niet waard!
 
Laatst bewerkt:
zo een doosje met 10 cinema (film) tickets! :D
 
ik maak het altijd de dag van tevoren uit, dan hoef ik nix te geven
 
Koop/huur/leen/steel een witte (nep)bontjas, witte hoed, strakke witte broek en een zwarte G-String.
Plaats je vriendin in een stoel in het midden van de kamer, zet een seksueelmuzakje op en geef haar een geile stripshow.
Voor een avondje, wees de vent waar je vriendin eigenlijk naar smacht.
 
Back
Naar boven