MuscleMeat

Meiden Vinden zichzelf te dik!!?

Bezoekers in dit topic

Tom1988

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
2.525
Waardering
1
Nu ook al iemand uit mijn eige omgeving,,

Ze is al graatmager..
en nog wil ze afvallen, nu houd ze van die balansdagen,...:rolleyes:
kijk ieder zijn eigen ding,, natuurlijk:) .. maar ze doet ineens zo sinds ik weer aan het bulken ben,,,.. vage shit dus.

Weet iemand hoe je zoiets uit zo'n iemands hoofd kan praten.. of iig kan eruit halen waarom ze zoiets doet,, behalve om nog magerder te worden...

want ze is totaal niet dik.. aleen ze denkt dat iedereen dat van haar denkt..maar dat ze het niet durven zeggen..

(graag serieuze reacties, ik zit er namelijk best wel mee..) niet van die vage opmerkingen zoals.. this threat is useles without pics .... of weet ik veel wat voor onzin.


bedankt alvast
 
Pubers he, die hebben vaak last van dat soort onzin.

Zolang het niet te erg wordt lekker laten gaan.
 
dun is de mode dat is het probleem, wees blij dat ze zich niet elke dag volpropt.:p
 
Je bent nog jong wesley.. ooit kom je erachter dat 99% van alle vrouwen die kronkel in hun hoofd hebben. Uit hun hoofd praten kan je dus wel vergeten.
 
Gewoon in de gate houden.. maar je kan er niet veel tegen doen hoor.. het is gewoon het beeld wat ze van zichzelf hebben.. ook al zeg je 20x tegen haar dat ze niet dik is, als zij het wel vindt, dan 'is het zo'.
 
Dat zijn vrouwendingen.
Iedere vrouw vind zichzelf te dik geen aandacht meer aan besteden want wat er speelt in het hoofd bij een vrouw lul je er toch niet uit.
En als je ze een compliment geeft dat ze er goed uitzien kom van hun kant meestal het antwoord "dat zeg je gewoon omdat je niet wil zeggen dat ik dik ben"
Ze kan altijd nog gaan Sonja Bakkeren :D
 
Je bent nog jong wesley.. ooit kom je erachter dat 99% van alle vrouwen die kronkel in hun hoofd hebben. Uit hun hoofd praten kan je dus wel vergeten.

ja i know.. veel hebben het idd.

maarja..

hiervoor (laten we zeggen 4 maanden terug ofzo) at ze nog normaal en at ze chocolade en chippies enzo,en dacht ze er niet bij na,....
en nu maakte ik vanmiddag voor der der lunch ,, (broodje chocopasta) =wat ze normaal heel lekerk vind,,, hoefde ze het niet,, maar nam ze kipfilet?!
 
Zeg tegen haar dat ze uit haar mond gaat stinken als zij zichzelf uithongert.
 
Dat zijn vrouwendingen.
Iedere vrouw vind zichzelf te dik geen aandacht meer aan besteden want wat er speelt in het hoofd bij een vrouw lul je er toch niet uit.
En als je ze een compliment geeft dat ze er goed uitzien kom van hun kant meestal het antwoord "dat zeg je gewoon omdat je niet wil zeggen dat ik dik ben"
Ze kan altijd nog gaan Sonja Bakkeren :D

ja echt he!
 
Ik denk hoe harder jij je ermee bemoeid hoe erger het wordt:)
 
Steuk haar vriendinnen op zodat ze haar uitmaken voor skelet.
 
Ken der ook eentje... Is iets ouder dan ik, jaartje of 23-24 en beweert soms gewoon geen honger te hebben, ze had laatst een week niet gegeten, dagen dat ze alleen 1 broodje of 2 koekjes eet oid, maar ze begrijpt domweg niet dat je hierdoor alleen maar dikker wordt
 
dun is de mode dat is het probleem, wees blij dat ze zich niet elke dag volpropt.:p

indd, gewoon eerst negeren en duurt het langer, probeer dan met haar te praten.
 
Is ook zo, dus in dat opzicht hebben ze gelijk.
 
Geloof me, kan je niks aan doen probeer het dus ook niet. Wees blij. Blij? Ja, blij. Als je namelijk een meisje hebt die NIET zichelf te dik vind heb je te maken met een arrogante teef, elke meid vind zichzelf te dik. Althans, is meer aandachtvragen maar ga er gewoon op in en zeg dat ze zo mooi is zo met beetje geluk heb je gelijk coïtus :rolleyes:
 
thanks iedereen,,,blij dat jullie normale reacties gaven!
 
Back
Naar boven