AndroidHealthClinic

Meiden Vinden zichzelf te dik!!?

Bezoekers in dit topic

BMI is voor het meten van ondergewicht best een goede graadmeter. Alleen aan de andere kant is het weinig zinvol als je bijvoorbeeld BB-er bent.

Maar die chickies moeten verder niet zo zeuren, die vetfobie neemt soms angstige vormen aan. Heb toch liever wat houvast dan een gratenpakhuis.

Right on bro!:cool:
 
een bb wilt toch ook droog zijn
 
Een BB wil ook in een string over een podium lopen..wat is je punt.
 
je hebt ano, mager, slank, volslank, mollig, vadsig, hanna tokkie
 
Beetje mollig is lekker, dan "kletst" het lekker :D
 
volslank dan houd het toch echt op bij mij ;)
 
Mijn zusje is 13 en heeft hetzelfde. Die traint nu meer als ik deed voor mijn blessure:eek: Ze is echt mager geworden, maar als ik zeg dat het niet zo is wuift ze het gewoon weg. Het stomme is dat als ze gewoon kleren aan heeft dat ze er niet überskinny uitziet, denk dat dat het probleem is.

Verder gewoon net als Yff hieronder zegt op blijven letten, je kan verder toch niets doen.

Gewoon in de gate houden.. maar je kan er niet veel tegen doen hoor.. het is gewoon het beeld wat ze van zichzelf hebben.. ook al zeg je 20x tegen haar dat ze niet dik is, als zij het wel vindt, dan 'is het zo'.
Zit ergens toch een kern van waarheid in. Als een oerlelijk wicht mij vraagt of ik haar knap vind zeg ik ook volmondig ja.
 
edit: je bent braaf perry! :D
 
troost je bro, het kan veeeeel erger!!! mijn vriendin heeft pro ana :(

ze weegt 43 en wil 35 wegen en heeft een hele zak met pillen bij zich...nu wil ze aan de ephedra om nog meer af te vallen (wat niet meer kan omdat ze op 11 % zit , wat ze niet wil geloven) en ze heeft nog hartkloppingen ook en een ontstoken lever door geen weerstand hebben omdat ze niks eet :mad:

zucht...
 
troost je bro, het kan veeeeel erger!!! mijn vriendin heeft pro ana :(

ze weegt 43 en wil 35 wegen en heeft een hele zak met pillen bij zich...nu wil ze aan de ephedra om nog meer af te vallen (wat niet meer kan omdat ze op 11 % zit , wat ze niet wil geloven) en ze heeft nog hartkloppingen ook en een ontstoken lever door geen weerstand hebben omdat ze niks eet :mad:

zucht...

dat is wel heel extreem lastig
 
Hey Robert, een ideetje maar, maar misschien kun je haar eens meenemen naar een sportarts waar die huidplooimeting kan worden gedaan, waar haar verteld kan worden wat normale waarden zijn
 
Hey Robert, een ideetje maar, maar misschien kun je haar eens meenemen naar een sportarts waar die huidplooimeting kan worden gedaan, waar haar verteld kan worden wat normale waarden zijn

Bij een rationeel denkend mens zou dat misschien wat indruk maken, mensen met Anorexia kunnen dat echter niet meer op het gebied van gewicht/eten/zelfbeeld. Directe psychologische hulp is een must met waarschijnlijk een tijdelijke opname in het ziekenhuis. Goed van je dat je probeert te helpen, maar onthoud dat een groot percentage anorexia patienten overlijden of blijvend schadelijk letsel overhouden aan deze ziekte, een simpel huidplooimetertje helpt (helaas) niet.
 
ja i know.. veel hebben het idd.

maarja..

hiervoor (laten we zeggen 4 maanden terug ofzo) at ze nog normaal en at ze chocolade en chippies enzo,en dacht ze er niet bij na,....
en nu maakte ik vanmiddag voor der der lunch ,, (broodje chocopasta) =wat ze normaal heel lekerk vind,,, hoefde ze het niet,, maar nam ze kipfilet?!

Volgens mij is dat niet echt normaal eten...eerder snoepen...Ik zie het probleem niet echt...Ben je bang dat ze al jou kipfilet opeet? Ik zou dit geweldig vinden als mijn vriendin zo at, zolang ze zich er lekker bijvoelt is een broodje kipfilet eerder aan te raden dan een zakje chips met een reep chocolade...Volgens mij wil ze stiekem ook bodybuilden vriend;) Heb je gelijk een nieuwe trainingspartner! Aanmoedigen dus gezond te ETEN. Complimentjes maken over haar fysiek doet alles ten goede...Zo van: Wat ben jij gezond! Mooi figuurtje! Lekker ding etc. ect. En vertel er gelijk bij dat ze 1x per week mag junken...Heerlijk...vrouwen die aan gezond eten doen...beter dan zichzelf uithongeren...
 
troost je bro, het kan veeeeel erger!!! mijn vriendin heeft pro ana :(

ze weegt 43 en wil 35 wegen en heeft een hele zak met pillen bij zich...nu wil ze aan de ephedra om nog meer af te vallen (wat niet meer kan omdat ze op 11 % zit , wat ze niet wil geloven) en ze heeft nog hartkloppingen ook en een ontstoken lever door geen weerstand hebben omdat ze niks eet :mad:

zucht...

Deze vrouw zit toch wel in therapie neem ik aan? Bro, succes hiermee...Een vriendin van mij heeft dat ook gehad, die is er nu weer bovenop (Lees: Op gezond gewicht)...dit is een vrij ernstige zaak met ziekenhuisopname klinieken en al:(
 
Zolang ze gewoon mee-eet met het ontbijt, middageten en avondeten is er meestal niets aan de hand. Zie je haar dur brood weggooien op school of steeds vaker avondeten weigeren met vage excuusjes kan er meer achter zitten.
 
Hey Robert, een ideetje maar, maar misschien kun je haar eens meenemen naar een sportarts waar die huidplooimeting kan worden gedaan, waar haar verteld kan worden wat normale waarden zijn
nahja...ze eet teminste 1x per dag, want dat moet van dr werk..dan gaat er iemand naast zitten om te kijken of ze ook wel alles opeet en ze mag niet naar de wc binnen 3uur zonder begeleiding:(

ik heb er soms ook moeilijk mee en ontplof soms :mad: :mad: :mad: mahja, inpraten lukt je toch niet. en dr hulp laten zoeken dat ken je vergeten:( ze moeten eerst ZELF inzien dat ze een probleem hebben
Bij een rationeel denkend mens zou dat misschien wat indruk maken, mensen met Anorexia kunnen dat echter niet meer op het gebied van gewicht/eten/zelfbeeld. Directe psychologische hulp is een must met waarschijnlijk een tijdelijke opname in het ziekenhuis. Goed van je dat je probeert te helpen, maar onthoud dat een groot percentage anorexia patienten overlijden of blijvend schadelijk letsel overhouden aan deze ziekte, een simpel huidplooimetertje helpt (helaas) niet.
sja...ik weet het, ik weet het:(
Deze vrouw zit toch wel in therapie neem ik aan? Bro, succes hiermee...Een vriendin van mij heeft dat ook gehad, die is er nu weer bovenop (Lees: Op gezond gewicht)...dit is een vrij ernstige zaak met ziekenhuisopname klinieken en al:(


nope, geen therapie..ze zit zelf ook op een pro ana forum waar ze allemaal tips uitwisselen om de boel te laten denken dat ze gewoon eten.
 
Zolang ze gewoon mee-eet met het ontbijt, middageten en avondeten is er meestal niets aan de hand. Zie je haar dur brood weggooien op school of steeds vaker avondeten weigeren met vage excuusjes kan er meer achter zitten.

ontbijt? dr ma checkt wel of ze dat doet...maar voor ze beneden is legt ze wat broodkruimels neer met pindakaas restjes..zooo, ik heb gegeten:mad:
 
Back
Naar boven