AndroidHealthClinic

Meiden Vinden zichzelf te dik!!?

Bezoekers in dit topic

ge moet wel weten beter een vrouw aan de magere kant dan zo een hele hele hele hele heeele dikke. Kom geef toe

Je vergelijking is niet in evenwicht. je vergelijkt een "vrouw aan de magere kant" met een "super vette vrouw". Je zou moeten zeggen: "liever een graatmagere vel over been vrouw dan een hele dikke." Ik kan je verzekeren dat je met anorexia niet moet lachen. Het is een verschrikkelijk fenomeen die steeds veker voorkomt. Er is iets serieus mis in onze samenleving dat meisjes van 11 jaar al als barbiepoppen voor de spiegel gaan staan en niet naar school durven zonder het duurste kapsel en make up. Onze kinderen van 11 willen er 20 uitzien en gedragen zich al zo; het onschuldige in deze wereld is aan het verdwijnen.

Aan alle anorexia-lijders wil ik aanraden professionele hulp te zoeken want hoe langer je wacht, hoe erger het wordt en hoe permanenter de schade wordt.
 
tja, heb je toch niks aan als het meisje zelf niet wil

Ja maar misschien kan diegene iets overtuigends zeggen ofzo. Robert weten haar ouders er niks vanaf?
Mn ouders zouden me echt zo'n kliniek in trappen denk ik ???

Naja is misschien makkelijk gezegd.
 
Aan alle anorexia-lijders wil ik aanraden professionele hulp te zoeken want hoe langer je wacht, hoe erger het wordt en hoe permanenter de schade wordt.

Is dat advies niet een beetje misplaatst op dit forum :scratch:
 
Ja maar misschien kan diegene iets overtuigends zeggen ofzo. Robert weten haar ouders er niks vanaf?
Mn ouders zouden me echt zo'n kliniek in trappen denk ik ???

Naja is misschien makkelijk gezegd.

Helpt niet, werkt alleen maar averechts.
De beste manier is, hoe gek het ook klinkt, iemand te accepteren zoals hij/zei is.
 
Het spijt me dan maar ik zou het niet kunnen aanzien als een vriendin ofzo zichzelf zoiets zou aandoen. Ik denk dat ik diegene onbewust een beetje laat vallen, hoe hard dat ook klinkt
 
Voor het 'slachtoffer' komt in zulke omstandigheden aan het licht wie zijn/haar echte vrienden zijn en wie niet.
 
ge moet wel weten beter een vrouw aan de magere kant dan zo een hele hele hele hele heeele dikke. Kom geef toe

hoe mager wou jij ze hebben dan?:D
 
Robert hoe krijg je het voor elkaar. Jij vind jezelf te veel vet hebben en dat was waarschijnlijk ook zo en nu heb je een vriendin met een nog ergere vetfobie. Je hebt haar toch niet op een clen-regime gezet? ;)
 
Robert... ik denk dat je hulp van professionele mensen erbij moet halen, dit is echt niet gezond hoor ???

Sja mop...kweet het, maar als ze zelf niet wil kan je niks beginnen. ze is meerderjarig dus verplicht op laten nemen gaat ook niet (alhoewel dat wel het beste zou zijn:o)
 
Robert hoe krijg je het voor elkaar. Jij vind jezelf te veel vet hebben en dat was waarschijnlijk ook zo en nu heb je een vriendin met een nog ergere vetfobie. Je hebt haar toch niet op een clenbuterol-regime gezet? ;)

geen idee Eric:rolleyes: ,al sla je me dood :hamer:

Maar als je al mijn vage relatie-capriolen leest sinds ik op dit board zit, ga je je dat wel afvragen ja:o

hehe...me cut is eindelijk de goeie kant aan het opgaan door professionele begeleiding en wat extra "juice" richting de 10%:o maar geen clen hoor:D
Wel zit ze nu aan me kop te zeiken dat ik ephedra voor dr fix..no ****ing way!!!!:mad: :mad: :mad: ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de mogelijke dood van me vriendin!
 
mahja...what can I say?:o
 
ach...ik zie wel waar dit schip strandt:o
 
zou toch maar goed blijven opletten kerel
 
Je moet haar gewoon op de loopband zetten, met een tuigje om, elke dag een uur lang.... Als ze dat doet en een beetje op haar voeding let is het er zo af, jij gelukkig want je hebt geen rotzooi gegeven, zij gelukkig....
 
hm ik had begrepen dat ze al dun genoeg was :rolleyes:
 
wat doet dat er nog toe ???

heeft iemand van jullie die aflevering gezien van dr phil net? ja ik weet het : GAY maar je komt uit school en wilt ff voor de tv hangen he.. iig er was ook een vrouw met anorexia en die man wilde dus van haar scheiden vanwege haar eetprobleem, nja had miss sommige mensen beter late inzien hoe complex de ziekte is
 
Back
Naar boven