Fitness Seller

Meiden Vinden zichzelf te dik!!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja, maar wij zijn ziek in ons hoofd, zij toch niet?
 
Meestal willen ze gewoon horen dat ze niet dik zijn. Als je hun gelijk geeft en zegt dat ze inderdaad dik zijn worden ze kwaad.
 
Nee wij zijn lekker normaal:rolleyes:

We eten de hele dag door en vinden onszelf zo mager en klein dat we nog meer gaan eten;)

Als dat meisje wilt afvallen doet ze dat lekker niks aan te doen;) ( En er vooral niet op ingaan dat wilt ze juist )
 
Mijn vorig lief woog iets van 49 kg op 1,70 m, normaal gewicht dus, maar zij was wel 'volslank' om het zo te noemen. In ieder geval een blubberbuik die ze nooit int het openbaar wou vertonen. Ik gaf haar wel gelijk toen ze wou vermageren, maar ze deed dit weer met een dom 'crash-dieet' zonder te sporten enzo...

Wtf 49 kg bij 1,70 dik?
 
Ik heb de reacties niet gelezen maar het kan Anorexia Nervosa zijn. Een dodelijke ziekte die vooral voorkomt bij westerse pubermeisjes en, zoals de term dodelijk al aangeeft, vergaande consequenties kan hebben. Houd het in de gaten, indien het uit de klouwen loopt (het kan immers ook gewoon een periode zijn) is het verstandig hulp van derden in te schakelen. Het gezin (ik weet niet of je daar deel uit maakt, denk het niet) ziet zoiets misschien minder snel dan een buitenstaander, omdat ze het niet willen zien. Steun van het gezin en vrienden is een noodzakelijke factor voor genezing.

Voel je niet meteen opgejaagd, misschien is het niets. Zoveel meisjes hebben periodes zoals deze, dat ze onzeker zijn en dus gaan dieeten. Sluit het echter niet uit. Anorexia is een veel voorkomende ziekte.
 
Als dat meisje wilt afvallen doet ze dat lekker niks aan te doen ( En er vooral niet op ingaan dat wilt ze juist )

Een veel voorkomende oorzaak van de verslaving die achter Anorexia schuilt is inderdaad de verslaving aan aandacht die zij wel krijgt tijdens haar ziekte, maar in haar gedachten zal verliezen na de genezing. Dat kan een krachtige motivator zijn om ziek te blijven. Onvoorwaardelijke steun van het gezin is daarom ook noodzakelijk, VOORAL tijdens EN na het genezingsproces, zodat ze weet dat haar angst ongegrond is.
 
Ik vind veel meiden ook te dik. Is natuurlijk gechargeerd, maar ik moet wel zeggen, dat ik tegenwoordig heel veel jonge grietjes zie, die al aardige spekranden boven hun heupbroeken uit hebben hangen. Die naveltruitjes doen daarin ook weinig goeds, trouwens.
 
49 kg.. met 170?? die heeft een bmi van onder de 17.. das niet gezond hoor ???
 
Wtf 49 kg bij 1,70 dik?

Dat heet ondergewicht..

Maar goed je weet natuurlijk niet hoe het kind eruit ziet.. bij een lage leeftijd (erca is zelf maar 15) is al richting normaal gewicht.. maar de 'blubberbuik' die erca beschrijft, daar kan ik me toch echt niets bij voorstellen.
 
Ik heb de reacties niet gelezen maar het kan Anorexia Nervosa zijn. Een dodelijke ziekte die vooral voorkomt bij westerse pubermeisjes en, zoals de term dodelijk al aangeeft, vergaande consequenties kan hebben. Houd het in de gaten, indien het uit de klouwen loopt (het kan immers ook gewoon een periode zijn) is het verstandig hulp van derden in te schakelen. Het gezin (ik weet niet of je daar deel uit maakt, denk het niet) ziet zoiets misschien minder snel dan een buitenstaander, omdat ze het niet willen zien. Steun van het gezin en vrienden is een noodzakelijke factor voor genezing.

Voel je niet meteen opgejaagd, misschien is het niets. Zoveel meisjes hebben periodes zoals deze, dat ze onzeker zijn en dus gaan dieeten. Sluit het echter niet uit. Anorexia is een veel voorkomende ziekte.

Ik moet het vragen! Ben jij Mona???
 
Als je Mona bedoelt van het toetje, dan is mijn antwoord nee.

Wat bedoel je met Mona?
 
Als je Mona bedoelt van het toetje, dan is mijn antwoord nee.

Wat bedoel je met Mona?

Mona was een gezonde vrouw, die altijd advies gaf aan mensen in een of ander vrouwenblad. Aangezien jij alles zo uitgebreid verwoord, met allerlei goed bedoelde adviezen, vermoedde ik, dat jij het was. Maar helaas.....
 
Ik zou de eerste vrouw zijn die thomas heet denk ik. Maar leuk geprobeerd.
 
Ik zou de eerste vrouw zijn die thomas heet denk ik. Maar leuk geprobeerd.

Mona is natuurlijk een pseudoniem he. Misschien is het geeneens een vrouw..
Aha!
 
Misschien is Thomas juist een pseudoniem en mijn echte naam Mona. You never know.:cool:
 
49 kg.. met 170?? die heeft een bmi van onder de 17.. das niet gezond hoor ???

BMI:roflol: de grootste onzin om te kijken of je goed op gewicht zit

Maar iedereen heeft wel gelijk 49kg voor iemand die 170 is is echt al wel heel erg aan de magere kant man:eek:
 
BMI is voor het meten van ondergewicht best een goede graadmeter. Alleen aan de andere kant is het weinig zinvol als je bijvoorbeeld BB-er bent.

Maar die chickies moeten verder niet zo zeuren, die vetfobie neemt soms angstige vormen aan. Heb toch liever wat houvast dan een gratenpakhuis.
 
Back
Naar boven