Fitness Seller

Nieuws Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kansloos, meer kan je hier niet op zeggen.
 
Wtf? Zeer Kansloos.. maarja alles om erbij te horen he.
 
Dat zal hun SLB'er leren. :rolleyes:
 
Zulke meiden zijn nog erger dan die bendeleden zelf
 
Hier vragen we zelf om met zijn allen.;)
 
ik sloeg mijn dochter ongelukkig als ze zwanger was van zo'n aap:yarly: Nep gangster'tjes met ze'n 120 euro in briefjes van 20:rolleyes: en de andere die gauw naar de pin automaat is gegaan om een briefje van 500 te trekken en onder tussen bewegen ze zich voort in een opel cabrio uit de jaren toebak:D............laat me niet lachen.

Dit soort volk voelt zich zelf veel te leip en te gangster, en is puur en alleen gevaarlijk voor andere mensen omdat ze in hun eigen wereldje leven waarin zij zich voorhouden Tony montana te zijn.

Maar geld verdienen ho maar die gast mag blij zijn als hij met al zen gehossel ze uitkering verdubbelt. Smerige (enge ziekte) Aap














pff dat lucht op:P
 
Laatst bewerkt:
investeren, dat zal ze leren! we laten ze gezamelijk allemaal activiteiten doen op onze kosten, dan gaan ze weer het rechte pad op! :roflol: dan krijgen ze zeker ook een mooie hotelkamer en diner erbij waarbij de ouderen in ons land een puntje aan kunnen zuigen.

we leven toch in een hard land mannen:o

het nodigd je bijna uit om crimineel te worden, je zal er iig niet slechter op worden. ff lekker met je geld zwaaien voor de camera en niemand mag het van je afpakken. als ze al ooit een boete krijgen is het al ruim minder dan wat ze bij elkaar hebben "gehosselt."
 
Jongerewerk om ze op rechte pad te krijgen. Komaan nu. Dat is dus wat gebeurt met van die Linkse besllissingen. Alsof die kereltjes geïnterseerd zijn in werk. Je hoort het toch zelf.

Gewoon allemaal oppakken en de cel in. Dat is een voorbeeld!
 
Djezis...

Hier kan een etholoog wss een levenswerk van maken... Dergelijk dierlijk gedrag in een zuivere vorm bij mensen.
 
als het je dochter is schrappen uit je testament
 
Hoe dom ben je om met je kop op tv je dagelijkse criminele activiteiten bloot te geven. Tjonge jonge. Een echte crimineel praat er niet over. Een echte crimineel valt niet op.
 
Gelukkig woon ik aan de laat ik zeggen... wat intelligentere kant van het kanaal daaro...
 
Hoe goed je je dochter/zus/etc. ook beschermt, ze doen er toch alles aan om met zo'n viezerik in bed te duiken.
Eenmaal verliefd is verkocht. Heb zelf ook een super knap nichtje waar alle players omheen hangen.
Heb de viezeriken die achter haar aanzaten flinke meppen verkocht maar zij rende gewoon weer keihard naar een ander en gaf mij een middelvinger. Moet me niet bemoeien met haar leven zegt ze :rolleyes:
 
Te triest voor woorden,goed bezig die wijven.
 
Hoe goed je je dochter/zus/etc. ook beschermt, ze doen er toch alles aan om met zo'n viezerik in bed te duiken.
Eenmaal verliefd is verkocht. Heb zelf ook een super knap nichtje waar alle players omheen hangen.
Heb de viezeriken die achter haar aanzaten flinke meppen verkocht maar zij rende gewoon weer keihard naar een ander en gaf mij een middelvinger. Moet me niet bemoeien met haar leven zegt ze :rolleyes:

Same here met mijn zus, hoewel ik ze niet super knap vind. Tja :(
 
Back
Naar boven