XXL Nutrition

Nieuws Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een leeghoofden!! Je valt als Nederlandse toch niet op zo'n zwarte nietsnut? Je dochter zal er maar mee thuis komen.....:angstig:

met zo'n neger laat ik dr zowiezo niet binnen. Ook al vriest het 20 graden onder nul buiten.
 
wat een wazige wijven zeg! Gelukkig woon ik in een rustig dorpje daar hebben we niet zo veel last van bende-leiders.
 
Who cares? Deze ''gangsters'' komen niet verder dan 1000 euro per maand, incl uitkering,
 
in nederland niet. zelfs na het verhaal van joran van der sloot was het niet voldoende om hem op te pakken :roflol:

daarom zwaaien die negertjes ook trots met hun geld en goud voor de camera omdat ze weten dat de nederlandse wetgeving soft is en ze dus toch niet kunnen worden opgepakt. indien dat wel gebeurd staan ze na 2 uur weer vrij omdat het bewijs ontbreekt
alles wat joran in die uitzending zei is gewoon onderzocht hoor en geloof mij maar, de politie gaat ook echt wel wat dingetjes onderzoeken aan de hand van deze uitzendingen. dat joran gewoon geen bewijsmateriaal heeft achtergelaten (als hij het al gedaan heeft) is de oorzaak dat hij nog vrij rondloopt. ik denk niet dat deze gasten hun zaakjes beter op orde hebben dan joran. (ervan uitgaande dat hij haar vermoord heeft)

Dus een kind van zo'n figuur geeft aanzien???

Omgekeerde wereld geloof ik:shrug:
beetje een plato's cave idee.
 
Dus een kind van zo'n figuur geeft aanzien???

Omgekeerde wereld geloof ik:shrug:

Inderdaad... neem dan een kind van iemand die het legaal allemaal gemaakt heeft en die je ook nog dik alimentatie kan betalen. :D
 
wat die meisjes niet allemaal doen voor wat aanzien ( die negers pompen ze vol,ze moeten opnieuw worden ingenaait....en vinken weer een domme blanke meid af die in hun mooie leugens is gestonken) wat voor een toekomst hebben die baby's ? echt een kind van de rekening.

mooie studie case voor psycholoog als je het mij vraagt;)
 
Hoe dom ben je om met je kop op tv je dagelijkse criminele activiteiten bloot te geven. Tjonge jonge. Een echte crimineel praat er niet over. Een echte crimineel valt niet op.


Klopt daar dacht ik ook al aan.

Verder die meisjes die zich zo aanbieden komen vaak uit de lagere sociale klasse.
Dieptriest dat soort prutjes vaak gaan ze ook zo praten als die figuren waar ze zo tegen opkijken.

Meer dan de helft van de wereldbevolking moet je gewoon preventief castreren moet je is kijken hoeveel problemen dat scheelt.
Want die kinderen van die indentiteisloze prutjes bewandelen later dezelfde weg als hun verwekkers.
En zo blijft dat probleem maar doormodderen.
 
voor dit zord volk is maar een oplossin zout zuur

en dan is het probleem op ge losst en die wijfen er bij hoerren zijn het

ba ba ba ba stuur ze terug per boot en laat het zinken op zee heb niks tegen

buitenlanders maar als ze hier kommen hou je dan hier aan de regels moetten wij ook daar bij juli

daar ga je belasting geld naar toe voor hun maar een ding un kogel
 
voor dit zord volk is maar een oplossin zout zuur

en dan is het probleem op ge losst en die wijfen er bij hoerren zijn het

ba ba ba ba stuur ze terug per boot en laat het zinken op zee heb niks tegen

buitenlanders maar als ze hier kommen hou je dan hier aan de regels moetten wij ook daar bij juli

daar ga je belasting geld naar toe voor hun maar een ding un kogel

Sterke post! :woot:
 
Klopt daar dacht ik ook al aan.
Dieptriest dat soort prutjes vaak gaan ze ook zo praten als die figuren waar ze zo tegen opkijken.
Inderdaad, ze nemen zelfs het spraakgebrek over, inclusief de debiele woordjes en klanken die erbij horen. Triester volk bestaat er niet :(
 
Wat zijn die dom zeg, stuur ze aub terug naar afrika :roflol:

Ja laten we alle Antillianen terug sturen naar Afrika waar ze vandaan komen!! :rolleyes:

We kunnen jou eerst maar es beter terug naar groep 8 sturen ofzo:P
 
voor dit zord volk is maar een oplossin zout zuur

en dan is het probleem op ge losst en die wijfen er bij hoerren zijn het

ba ba ba ba stuur ze terug per boot en laat het zinken op zee heb niks tegen

buitenlanders maar als ze hier kommen hou je dan hier aan de regels moetten wij ook daar bij juli

daar ga je belasting geld naar toe voor hun maar een ding un kogel

Inderdaad! Dat zal ze leren! :rolleyes:

Maar pas wel op, anders doen ze een drive by met hun Bling Bling Gangsta Golf.
 
Tja en het ergste is dat juist dat volk vervolgens weer kinderen krijgt wat voor de spreekwoordelijke galg en rad opgroeit.

Dus deze meisjes wat blijkbaar uit een zeer zwak milieu komen en je enigszins ook kunt betitelen als zwakbegaafd ter preventie castreren.
Dat is voor henzelf het beste want deze mensen (kinderen)zullen nooit en te nimmer in staat zijn om een kind in normale omstandigheden op te voeden,en ze datgene bij te brengen wat essentieel is voor een kind zeker in de eerste levensjaren.

De evt.vraagsteling dat een ander daar niet over mag beslissen wie er wel of geen kind mag baren is van een andere orde.
Soms moeten dingen nu eenmaal om erger te voorkomen,dit soort mensen moeten door de overheid tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
 
ik ken nog een goede mop!


wat is de zieligste dag van het jaar in de bijlmer?





















vaderdag! :roflol:
 
de vrouw draait voor de zorg op............zucht.

mannetje voor de rechter laten betalen voor al zijn kindjes, legaal geld welteverstaan, drugsgeld gelijk in beslag nemen!

eens kijken of hij dan nog zo stoer is en zoveel aanzien heeft!
 
de vrouw draait voor de zorg op............zucht.

mannetje voor de rechter laten betalen voor al zijn kindjes, legaal geld welteverstaan, drugsgeld gelijk in beslag nemen!

eens kijken of hij dan nog zo stoer is en zoveel aanzien heeft!

Dan gaan gewoon de mooie grote velgen weer onder die auto vandaan, worden de gouden tanden weer verkocht en kom je ze tegen achter het 2e loket bij de Mac Drive.
 
Tja en het ergste is dat juist dat volk vervolgens weer kinderen krijgt wat voor de spreekwoordelijke galg en rad opgroeit.

Dus deze meisjes wat blijkbaar uit een zeer zwak milieu komen en je enigszins ook kunt betitelen als zwakbegaafd ter preventie castreren.
Dat is voor henzelf het beste want deze mensen (kinderen)zullen nooit en te nimmer in staat zijn om een kind in normale omstandigheden op te voeden,en ze datgene bij te brengen wat essentieel is voor een kind zeker in de eerste levensjaren.

De evt.vraagsteling dat een ander daar niet over mag beslissen wie er wel of geen kind mag baren is van een andere orde.
Soms moeten dingen nu eenmaal om erger te voorkomen,dit soort mensen moeten door de overheid tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

:roflol:

Jij hebt zo even bepaald wie waartoe in staat is? Dan moet je wel ook wel toegeven dat mensen zoals jij ook gelijk gecastreerd moeten worden, zodat hun domme ideeen niet overgedragen worden.

Wat een debiel ben jij zeg, ongelooflijk hoe dom een mens kan zijn.
 
Dan gaan gewoon de mooie grote velgen weer onder die auto vandaan, worden de gouden tanden weer verkocht en kom je ze tegen achter het 2e loket bij de Mac Drive.
klopt, 1e loket is om te betalen, en dat is ze niet toevertrouwd zeker?
:D
 
Back
Naar boven