AndroidHealthClinic

Nieuws Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hossele hossele
Van het werkwoord: to hustle:dunno:
 
haha fkng stelletje trieste kneuzen die niet eens fatsoenlijk kunnen praten loool en daar kijken die sletten tegen op. Man als ik later een dochter zou krijgen en ze zal met zulke tuig rondhangen, komt voor haar 50ste het huis niet meer uit.

verder ben ik met paar maten van plan om op saaie zondags met autos rond te touren bewapend met knuppels en zulke lui opzoeken en neer te knuppelen en weer vrolijk op zoek te gaan naar de volgonde groep die denkt dat die zo tof is. Preventief opruimen die tuig. Geintreseerden die mee willen doen, mogen me wel een pm sturen :)
 
Hossele is synoniem voor :suckit:
shit jonge vieze boeler je zit ernaast
:finger:hossele betekent niks anders dan geld maken, hoe je het doet maakt niet uit, als je wat hebt gedaan je moet gewoon zorgen dat je niet gepak wordt voor je daden
 
:roflol:

Jij hebt zo even bepaald wie waartoe in staat is? Dan moet je wel ook wel toegeven dat mensen zoals jij ook gelijk gecastreerd moeten worden, zodat hun domme ideeen niet overgedragen worden.

Wat een debiel ben jij zeg, ongelooflijk hoe dom een mens kan zijn.


Gelukkig mogen mensen zoals jij ook een mening hebben zo ben ik dan ook wel weer;)

Soms moeten dingen nu eenmaal om erger te voorkomen,vind jij het dan normaal dat kinderen uit een zwakbegaafd milieu ook kinderen op de wereld zetten?

Deze kinderen groeien op in een zeer zwak milieu met alle gevolgen van dien later in de toekomst.
Geheid dat worden ''probleemkinderen'' die later allemaal problemen gaan tegen komen op sociaal/emotioneel vlak.

Er wordt ze niets bijgebracht door hun ouders want deze zijn zelf totaal labiel.
Dan vind ik het een normale zaak dat er uit preventie wordt gecastreerd daar is niets dom aan.
Stupide is het om het probleem alsmaar te laten doorsudderen.
 
veel nazi keyboardpantoffelheldjes hier :rolleyes:

denk je nou echt dat die meiden zich laten opvullen om meer prestige te hebben? misschien kunnen die antelianen gewoon beter nken/beter zijn in mans zijn ? toch duidelijk dat geld er niks tot doet in de liefde?
 
Gelukkig mogen mensen zoals jij ook een mening hebben zo ben ik dan ook wel weer;)

Soms moeten dingen nu eenmaal om erger te voorkomen,vind jij het dan normaal dat kinderen uit een zwakbegaafd milieu ook kinderen op de wereld zetten?

Deze kinderen groeien op in een zeer zwak milieu met alle gevolgen van dien later in de toekomst.
Geheid dat worden ''probleemkinderen'' die later allemaal problemen gaan tegen komen op sociaal/emotioneel vlak.

Er wordt ze niets bijgebracht door hun ouders want deze zijn zelf totaal labiel.
Dan vind ik het een normale zaak dat er uit preventie wordt gecastreerd daar is niets dom aan.
Stupide is het om het probleem alsmaar te laten doorsudderen.

Laat ze allemaal een dagje luiers verwisselen op een kindercreche. Dan let je vervolgens echt wel op waar je je zaad laat.

Alhoewel, denk dat zo'n mislukte tu-pac zich niet echt geroepen zal voelen om een vader rol te bekleden.
 
veel nazi keyboardpantoffelheldjes hier :rolleyes:

denk je nou echt dat die meiden zich laten opvullen om meer prestige te hebben? misschien kunnen die antelianen gewoon beter nken/beter zijn in mans zijn ? toch duidelijk dat geld er niks tot doet in de liefde?

dus omdat je tegen antiliaanse criminelen bent , en je wijven hoeren vind die hierop vallen, ben je een nazi? :roflol:

geld doet er niks aan toe? :rolleyes: :roflol: in wat voor wereld leef jij
 
oeh! 1-0 voor cutler:popcorn:
wat wordt roxxe's volgende move? gaat hij erop in of vind hij het niet waard:eek: vind roxxe wijven echt hoeren en is hij tegen antiliaanse criminelen? of heeft cutler het bij het verkeerde eind?!!?! en.. ik wat voor wereld zou roxxe eigenlijk leven? zie het straks!;)
 
haha fkng stelletje trieste kneuzen die niet eens fatsoenlijk kunnen praten loool en daar kijken die sletten tegen op. Man als ik later een dochter zou krijgen en ze zal met zulke tuig rondhangen, komt voor haar 50ste het huis niet meer uit.

verder ben ik met paar maten van plan om op saaie zondags met autos rond te touren bewapend met knuppels en zulke lui opzoeken en neer te knuppelen en weer vrolijk op zoek te gaan naar de volgonde groep die denkt dat die zo tof is. Preventief opruimen die tuig. Geintreseerden die mee willen doen, mogen me wel een pm sturen :)

je hebt PM
 
dus omdat je tegen antiliaanse criminelen bent , en je wijven hoeren vind die hierop vallen, ben je een nazi? :roflol:

geld doet er niks aan toe? :rolleyes: :roflol: in wat voor wereld leef jij
ik hoor veel blabla maar te weinig boemboem :(
 
veel nazi keyboardpantoffelheldjes hier :rolleyes:

denk je nou echt dat die meiden zich laten opvullen om meer prestige te hebben? misschien kunnen die antelianen gewoon beter nken/beter zijn in mans zijn ? toch duidelijk dat geld er niks tot doet in de liefde?

Ik heb het even getest: heb net een half uur met een paar briefjes van 20 euro staan wapperen terwijl ik een beetje interessant tegen mijn auto aanhing maar alleen mijn overbuurvrouw met 1 oog en parkinson zwaaide naar mij.

BTW hoogstwaarschijnlijk wonen er zo godsgruwelijk veel van die playmobil gangster in die buurt dat de kans uberhaupt nogal groot is dat er daar meisjes worden gevuld met man juice van een die gasten.
 
Ik heb het even getest: heb net een half uur met een paar briefjes van 20 euro staan wapperen terwijl ik een beetje interessant tegen mijn auto aanhing maar alleen mijn overbuurvrouw met 1 oog en parkinson zwaaide naar mij.

jokefail:(
 
verder ben ik met paar maten van plan om op saaie zondags met autos rond te touren bewapend met knuppels en zulke lui opzoeken en neer te knuppelen en weer vrolijk op zoek te gaan naar de volgonde groep die denkt dat die zo tof is. Preventief opruimen die tuig. Geintreseerden die mee willen doen, mogen me wel een pm sturen :)

RIP KikiShu :D
 
Ik heb het even getest: heb net een half uur met een paar briefjes van 20 euro staan wapperen terwijl ik een beetje interessant tegen mijn auto aanhing maar alleen mijn overbuurvrouw met 1 oog en parkinson zwaaide naar mij.

BTW hoogstwaarschijnlijk wonen er zo godsgruwelijk veel van die playmobil gangster in die buurt dat de kans uberhaupt nogal groot is dat er daar meisjes worden gevuld met man juice van een die gasten.
voila guido heeft gelijk, opportuniteit + talk = pussy :)
 
veel nazi keyboardpantoffelheldjes hier :rolleyes:

denk je nou echt dat die meiden zich laten opvullen om meer prestige te hebben? misschien kunnen die antelianen gewoon beter nken/beter zijn in mans zijn ? toch duidelijk dat geld er niks tot doet in de liefde?

Dan had je het artikel goed moeten lezen want daar staat toch duidelijk.

Het je laten bezwangeren door een (Antilliaanse)bendeleider raakt onder Nederlandse meiden in Hellevoetsluis steeds meer in zwang. Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?, zo lijken de lokale jonge meiden daar te denken, schrijft vandaag het AD. Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind

Dus het zwanger worden van zo'n pipo gaat louter om het aanzien niet meer of minder.
Ben je dan labiel of niet?

veel nazi keyboardpantoffelheldjes hier

Goedkoop scoren met zo'n opmerking kant noch wal
 
Back
Naar boven