MuscleMeat

Nieuws Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3-1 omdat je engels praat op een nederlands forum onder een meisjesnaam

Jij zit nu echt met een strakke plasser achter je schermpje te wachten tot je moeder komt zeggen dat je naar bed moet of niet?
 
Lol, behoefte aan veel coïtus met verschillende pubers?? Wordt bendeleider in Hellevoetsluis!
 
Dan had je het artikel goed moeten lezen want daar staat toch duidelijk.

Het je laten bezwangeren door een (Antilliaanse)bendeleider raakt onder Nederlandse meiden in Hellevoetsluis steeds meer in zwang. Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?, zo lijken de lokale jonge meiden daar te denken, schrijft vandaag het AD. Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind

Dus het zwanger worden van zo'n pipo gaat louter om het aanzien niet meer of minder.
Ben je dan labiel of niet?



Goedkoop scoren met zo'n opmerking kant noch wal

6-1 (wat doe ik hier nog in deze topic???)
 
Dan had je het artikel goed moeten lezen want daar staat toch duidelijk.

Het je laten bezwangeren door een (Antilliaanse)bendeleider raakt onder Nederlandse meiden in Hellevoetsluis steeds meer in zwang. Want wie wil er nou geen er nou geen mooi getint kindje?, zo lijken de lokale jonge meiden daar te denken, schrijft vandaag het AD. Bovendien krijgen de meiden als ze bezwangerd zijn ook meer aanzien stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind
Effe stukje verder markeren. Die negers hebben echt niet meer aanzien voor hun omdat ze bezwangerd zijn.
Dat denken die meisjes, of dat hopen ze. Als ik iets heb geleerd van dat hele gekloot met m'n nichtje
is het dat zwarte jongens totaal geen respect hebben voor blanke meisjes.
 
awel? dan klopt het toch? eer is niet gelijk aan geld :|
 
omg again. triest heid bom er op klaar.
 
volgens mij is deze hele situatie ook enorm opgeblazen en overdreven. Zoveel bendeleiders kunnen er nou ook weer niet zijn in "Hellevoetsluis".
 
Ik heb het even getest: heb net een half uur met een paar briefjes van 20 euro staan wapperen terwijl ik een beetje interessant tegen mijn auto aanhing maar alleen mijn overbuurvrouw met 1 oog en parkinson zwaaide naar mij.

Jij zit nu echt met een strakke plasser achter je schermpje te wachten tot je moeder komt zeggen dat je naar bed moet of niet?

jij bent echt grappig ofnie?:haha::sd:
wat moet ik om half 11 savonds in de vakantie op school? jij hebt vast geen centjes gehad om naar school te gaan:no:
 
Die vrouwen zie je dus bij Van del tot dame bij rtl 5 de komende 5 jaar ofzo. Over 15 jaar zitten hun kinderen in spoorloos op zoek naar hun vader die opeens spoorloos is verdwenen, omdat hij er geen trek meer in had een dom wijf achter zich aan te hebben, de alimentatie niet meer wilde(kon) betalen, de (toekomstige) jeugd zijn territorium hebben overgenomen(lees eigen kinderen of die van ze homies, maar dat weten ze allebei niet) en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Kortom tsjernobyl om te kijken of de straling al minder is geworden. Zo niet dan zouden als een normaal persoon terug naar NL kunnen komen. Want tenslotte min min is plus toch? Dus.....
 
Effe stukje verder markeren. Die negers hebben echt niet meer aanzien voor hun omdat ze bezwangerd zijn.
Dat denken die meisjes, of dat hopen ze. Als ik iets heb geleerd van dat hele gekloot met m'n nichtje
is het dat zwarte jongens totaal geen respect hebben voor blanke meisjes.

Dat weet "iedereen" wel zo'n beetje, want anders zou niet de hele groep erover heen gaan. Maar ja dat soort beesten gedrag zie je hier ook als er een vrouwtje op het forum komt ;)
 
jij bent echt grappig ofnie?:haha::sd:
wat moet ik om half 11 savonds in de vakantie op school? jij hebt vast geen centjes gehad om naar school te gaan:no:
kun je niet beter op fok gaan kwebbelen dan?
 
jij bent echt grappig ofnie?:haha::sd:
wat moet ik om half 11 savonds in de vakantie op school? jij hebt vast geen centjes gehad om naar school te gaan:no:

Ah, shit je hebt me door. Mijn HBO diploma heb ik inderdaad bij een pakje peuken cadeau gekregen.....

En als 17 jarige hoor je in je vakantie inderdaad gewoon om 11 uur savonds bij je ouders thuis achter de computer te zitten. Sorry dat ik dat even vergeten was :rolleyes:
 
Het is toch allang bekend dat nederland vol zit met oppervlakkige sletten en 3e rangs 50' cents
 
tantu spang brada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Het gaat trouwens om dit soort hoeren:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nee die krijgen al kinderen van mij;)
 
MSN reactie zegt voldoende.:D
•JØŽŽŸ™• zegt:
homies
•JØŽŽŸ™• zegt:
u guys have monkeys on the streets
•JØŽŽŸ™• zegt:
here we keep em in cage
 
Back
Naar boven