XXL Nutrition

'Mein Kampf moet vrij verkrijgbaar zijn' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb hem hier gewoon op mijn boekenrek staan hoor 4de druk oud nederlands met een mooie gouden adelaar er vanvoor op. Heb het gelezen en nuja als het vrij te koop was zoude heel weinige het lezen. Laat staan jongeren na 5 pagina's gaat het alweer dicht.
 
Dus je bent een nazi als je mein kampf leest? Laat me niet lachen..
 
als Sonja Bakker een boek mag uitbrengen, mag iedereen dat :p

:roflol:

maar zonder gein. Idd zet dat boek tot haat aan. Mijn haat nl.
Daarnaast ben ik ook gedupeerd door de slachtoffers van dit boek (en ben ik dien ten gevolge er zelf ook één van).
Om je een hint te geven waarom: Zo'n 95% van mijn collega's is vrouw.
 
Dus je bent een nazi als je mein kampf leest? Laat me niet lachen..

Ik zal je zeggen waarom ik dit boek iedereen kan aanraden.

Kennis van een gestoord brein zorgt ervoor dat geschiedenis zich niet herhaald en toekomstige rotte appels met politieke ambities door lezers worden opgemerkt.

Adolf was verschrikkelijk intelligent, helaas ging dat ook gepaard met een geschapen zieke geest. Een combinatie die levensgevaarlijk kan zijn.
 
Ik zal je zeggen waarom ik dit boek iedereen kan aanraden.

Kennis van een gestoord brein zorgt ervoor dat geschiedenis zich niet herhaald en toekomstige rotte appels met politieke ambities door lezers worden opgemerkt.

Adolf was verschrikkelijk intelligent, helaas ging dat ook gepaard met een geschapen zieke geest. Een combinatie die levensgevaarlijk kan zijn.

je moet hem niet overschatten :roflol: hij hield er genoeg foute theorieen opna en zijn hele ideologie is gebaseerd of een zwart-wit denken, foute interpretatie op de Nietzschiaanse ubermensche gedachte, verkeerd beeld op het darwinisme etc...
het is zijn sterke retoriek die hem zo ver heeft gebracht, de meeste van zijn ideeen zijn gewoonweg leeg.
 
je moet hem niet overschatten :roflol: hij hield er genoeg foute theorieen opna en zijn hele ideologie is gebaseerd of een zwart-wit denken, foute interpretatie op de Nietzschiaanse ubermensche gedachte, verkeerd beeld op het darwinisme etc...
het is zijn sterke retoriek die hem zo ver heeft gebracht, de meeste van zijn ideeen zijn gewoonweg leeg.

Àlsof dat hem iets kon schelen. Het ging hem er vooral zijn visie te verkopen aan het publiek en daarmee ten uitvoer te brengen, voorzover hij dit nog als noodzakelijk zag met een nieuwe generatie van "kadaverdisciplin" in de kweek.

Om een minder beladen argument aan te dragen. Hoe slim ben je als je tegen aanraden van militaire grootmeesters in dezelfde tactische fouten begaat als de Romeinen en Napoleon? Niet echt lijkt me.. De "intelligentie" kwam vooral vanuit de vertrouwelingen op hoge posities. En dan bedoel ik niet Goring.
 
Who cares of dat boek te koop is of niet.

Elke dag is er wel weer iets anders waar dit achterlijke kabinet zich mee bezig houd.
Laat ze maar hier de boel op orde houden zonder zich om alles te betuttelen wat wel en niet mag.

Verbieden heeft toch geen nut, maakt het alleen maar aantrekkelijker.
 
Àlsof dat hem iets kon schelen. Het ging hem er vooral zijn visie te verkopen aan het publiek en daarmee ten uitvoer te brengen, voorzover hij dit nog als noodzakelijk zag met een nieuwe generatie van "kadaverdisciplin" in de kweek.

Om een minder beladen argument aan te dragen. Hoe slim ben je als je tegen aanraden van militaire grootmeesters in dezelfde tactische fouten begaat als de Romeinen en Napoleon? Niet echt lijkt me.. De "intelligentie" kwam vooral vanuit de vertrouwelingen op hoge posities. En dan bedoel ik niet Goring.

die man was al dik in de 50 kerel, die had hasst. hij wou zijn imperium en ZIJN berlijn opgebouwd hebben voordat hij stierf..... en tjah, dat duurt even.. dus die had haast en moed en vertrouwen steeg hem naar zijn hoofd...

de russen wisten beter, gehaaid volk. onverslaanbaar in eigen land..... en flikten hetzelfde bij hem als napoleon en karel de grote. had wel eens een kaart gezien warop de heen en terugweg van napoleo'ns mars werd getekend. hij ging met 1 miljoen dacht ik en kwam terug met 10.000
:rolleyes::cool:
 
Het grappige is dat je de film Triumph des Willens wel gewoon kan kopen. Heb nog een exemplaar hier liggen met een hakenkruis op de hoes. Als iets een 'fraai' staaltje is van Nazi propaganda is het die film wel.

Een neo Nazi zou toch eerder zo'n film bekijken samen met zijn vrienden dan dat ze citaten gaan oplezen uit Mein Kampf.

Als Nazi propagandafilms vrij verkrijgbaar zijn zouden ze Mein Kampf ook vrij moeten geven, dat boek is echt niet erger dan bijvoorbeeld de film 'Die Ewige Jude'.
 
Adolf was verschrikkelijk intelligent, helaas ging dat ook gepaard met een geschapen zieke geest. Een combinatie die levensgevaarlijk kan zijn.


Zoiets als Bush :)
 
Bush IQ wordt geschat op 127, niet verschrikkelijk intelligent. Verder denk ik niet dat hij ziek is, alleen niet geschikt als president.
 
denk niet dat dat boek meer gelezen gaat worden als het vrij verkrijgbaar is dan is misschien het spannende er wel van af ....
 
ik meende ergens anders gelezen te hebben dat het lager was
maar na ff googlen

WaarMaarRaar.nl - George Bush heeft lager IQ dan de meeste presidenten

mensen volgen nu eenmal gekke of gestoorde mensen.
het is net een school vissen. geen vis weet waar die heen moet en 1 gestoorde vis zwemt maar wat en de rest volgt
In het geval van Bush denk ik niet niet dat mensen hem perse volgen om die redenen, maar hij komt nu eenmaal uit die familie, ze hebben enorm veel banden met bedrijven, veel geld, etc. Dat , plus de tegenstander was niet veel beter, dan heb je als Amerikaan weinig keuze, dan kiest men voor de persoon die het sterkst is in de verkiezingscampagne.
 
In het geval van Bush denk ik niet niet dat mensen hem perse volgen om die redenen, maar hij komt nu eenmaal uit die familie, ze hebben enorm veel banden met bedrijven, veel geld, etc. Dat , plus de tegenstander was niet veel beter, dan heb je als Amerikaan weinig keuze, dan kiest men voor de persoon die het sterkst is in de verkiezingscampagne.

ik refereerde ook niet specifiek naar bush :)
 
Back
Naar boven