Fitness Seller

Meisje (9) rijdt in auto na hartaanval vader.

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Een man uit Brunswick in de staat Maryland in de Verenigde Staten heeft veel geluk dat hij nog in leven is. Hij kreeg tijdens een autorit een hartaanval, maar kon dankzij het kordate optreden van zijn negen jaar oude stiefdochter in veiligheid gebracht worden.

Timothy Webber en zijn dochter Cheyanne hadden een avond doorgebracht in een jachtclub in een afgelegen gebied. Kort nadat ze weer huiswaarts keerden, kreeg de vader last van pijn in zijn borst. Het bleek uiteindelijk om een hartaanval te gaan.

Dochter Cheyanne kwam in actie en reed meer dan 15 kilometer met de Ford-pickuptruck over winderige en smalle wegen. “Ik stuurde en drukte ook het grootste deel van de tijd het gas en de rem in”, aldus de 9-jarige trots.

Na zo'n 15 kilometer bereikten de twee een gebied waar hun mobiele telefoon weer ontvangst had. Het meisje belde snel haar moeder op, die hen even later kon oppikken en haar man zo snel mogelijk naar het ziekenhuis bracht. Daar ontdekten doktoren dat zijn hoofdaorta voor 90 procent dichtgeslibd was.


“Ik wist dat er iets mis was, maar niet wat precies”, aldus moeder Jessie over het moment dat haar dochter haar belde. “Toen ik bij ze aankwam, reageerde mijn man niet meer en wist ik dat het niet goed zat.”

Vader Timothy: “Ik was er waarschijnlijk niet meer geweest als mijn dochter niet bij me was. En als ze niet had geweten hoe ze de auto moest besturen en ik zelf was blijven rijden, was het misschien ook voor haar slecht afgelopen.”

Cheyanne zelf blijft er nuchter onder. Ze wist hoe ze moest rijden doordat haar vader haar had geleerd hoe ze een tractor moest besturen en eens had ze thuis op hun eigen erf een ritje in de auto gemaakt. Ze vindt het autorijden leuk, maar zal toch nog netjes tot haar zestiende wachten tot ze weer op de openbare weg gaat rijden.

:roflol: knappe meid
 
Idd, knap.
In Nederland zou het meisje gelijk in de cel gegooid worden wegens joyriding Holland is a land of contradictions.
 
Idd, knap.
In Nederland zou het meisje gelijk in de cel gegooid worden wegens joyriding Holland is a land of contradictions.

En word de man ook de cel ingegooid omdat ze haar dochtertje liet rijden , is dat nou niet echt nederlands :D
 
Ja knap hoor, tja in Nederland zo het weer volgens de regeltjes moeten
 
9 jaar, terring. Hulde hoor:bow2:
 
Het was zeker een automaat.Of kan een meisje van 9 schakelen.:D
 
dacht ik ook al aan. Ik denk gewoon in de 1e versnelling en dan rustig blijven rijden. Of ze bleef met de versnelling rijden toen haar vader een hartaanval kreeg.
 
Het was zeker een automaat.Of kan een meisje van 9 schakelen.:D

In de USA zijn het zowat standaard auto's op automaat.
Waarom denk je dat bijv Paris Hilton kan rijden, terwijl ze zo achterlijk is als het achtereind van een koe.
 
Automaat....lijkt me idd.
Wel knap van der...pappa trots.
 
99% van de mensen in amerika rijden automaat
 
Knap, op je 9de al weten hoe te rijden en zo je vader kunnen redden.
 
hoe kon ze eigenlijk boven het stuur uit komen. Ging ze op haar stervende opa zitten?
 
Ze gaat vast ook wel heel vroeg op lullen rijden ze heeft er gevoel voor.
 
Chille meid :cool:
 
Back
Naar boven