AndroidHealthClinic

Meisje in de club (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ioffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
208
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Dus stel je bent in de club en je danst toevallig met een chick die best aangeschoten is. Op een gegeven moment begin je te schuren.

Nu wil ik weten, wat nou als ze een vriend heeft? Is het de jongen zijn schuld, dat hij afstapt op een chick die aangeschoten is of is het gewoon fout van die chick dat ze iets te diep in het glaasje kijkt ?

Ik kan maar niet op een logische verklaring komen.
 
Als de meid betrouwbaar is, ondanks aangeschoten dan zou ze weg moeten lopen. Doet ze dit niet dan is het haar eigen schuld.
 
Hoe moet jij nou weten dat zij een vriend heeft? Haar schuld. Als je weet dat ze een vriend heeft. Haar schuld. Alleen nu moet hij het probleem oplossen. Als het de vriendin is van een goede vriend is is het jouw schuld.
 
Dan is het echt je eigen fout. Van elke aangeschoten chick moet je er maar gewoon van uit gaan dat ze een vriendje heeft, zo doe je tenminste nooit iets fout.
 
Wat Peanut zegt.
 
Dan is het echt je eigen fout. Van elke aangeschoten chick moet je er maar gewoon van uit gaan dat ze een vriendje heeft, zo doe je tenminste nooit iets fout.

++ nooit aan dronken/aangeschoten chickies zitten. Eventueel je nummer geven als je er echt iets in ziet, dan komt ze maar weer terug als ze nuchter is.
 
Als die vriend moeilijk komt doen, zeg je gewoon de waarheid, komt hij nog steeds moeilijk doen zou ik meteen een stoot op ze harses geven.
 
Ik zou die chick rechts laten staan en proberen die vriend te hitten.
 
Zelfs als ik weet dat ze een vriend heeft anker ik die bil. Ga m'n eigen geluk niet in de weg laten zitten door iemand die ik niet of amper ken.
 
Had die jongen maar beter op zn chick moeten letten.
 
hit it, with the rage of a thousend gods.
 
problemen bedenken voordat ze er zijn :roflol:
 
Waarom zou het in godsnaam jou schuld/fout zijn als die andere meid een slet is?
Zij weet dat ze een vriend heeft en zij maakt die keuzes, jij doet alleen maar mee.

Ik doe gewoon mijn ding, en heeft ze een vriend en ze loopt tegen mij aan te schuren ga ik er gewoon op in, en als die dude komt zeg ik gewoon ''ik kan er niets aan doen dat jou chick een slet is''.
 
haha wat wil die vriend doen aan me biceps zitten gtfo
 
Back
Naar boven