Fitness Seller

Meisje verzint mishandelingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bigtony

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
787
Waardering
0
Meisje verzint mishandelingen door asielzoekers (bron: nu.nl)

ULRUM - Een 17-jarig meisje uit Ulrum (Groningen) heeft zeven keer valse aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling door bewoners van een asielzoekerscentrum in haar dorp. Dat maakt de politie dinsdag bekend.

In maart deed het meisje voor het eerst aangifte van bedreiging. Ze gaf aan dat de dader vermoedelijk in het azc in Ulrum woonde. In drie maanden tijd deed het meisje volgens de politie zeven keer aangifte, telkens omschreef zij de dader als mogelijke bewoner van dat centrum. Eenmaal gaf de 17-jarige aan te zijn gestoken door een asielzoeker.


"Een aantal keren hebben wij personen verhoord die aan de signalementen voldeden, maar steeds bleken de verhalen niet te kloppen", aldus de politie. Vorige week confronteerde de politie het meisje met de opvallende resultaten uit het onderzoek, waarop zij uiteindelijk bekende dat haar aangiften vals zijn.


Het gebeurt dus wel degelijk: Valse aangifte. Een parallel met de zaak Van Persie?? :eek: :eek:
 
Wat een sloerie. Als straf vind ik dat een paar asielzoekers haar mogen mishandelen, dat zal d’r leren!
 
Voor zo'n mensen moet imo ook de volgende regel gelden: Nekschot. :o
 
wat een TRUT zeg...
jammergenoeg zit er vaak een trieste reden achter...
k HOOP iig niet dat ze dit bij haar volle verstand heeft gedaan, anders: opnemen die handel.
 
ja die vrouwen....

komt toch wel regelmatig voor ... heb zelf hellaas ook al een vaker te horen gekregen dat ik mijn vriendin zou hebben geslagen... iets wat ik absoluut nooit zou doen!...

schijnen ze toch leuk te vinden die aandacht wat ze krijgen als ze zo'n boelshit verzinnen... en dan zeggen dat mannen zwijnen zijn...
 
Een typisch Bigtony topic :clap:

Oplossing is vrij simpel zou ik zeggen:
Alle schade (image, emotioneel, verzin maar iets randoms), moet kunnen worden verhaald op de dame in kwestie.
 
Big'r zei:
Een typisch Bigtony topic :clap:

Oplossing is vrij simpel zou ik zeggen:
Alle schade (image, emotioneel, verzin maar iets randoms), moet kunnen worden verhaald op de dame in kwestie.

:yes: willekeurig mensen beschuldigen van mishandeling e.d. is gewoon nefast voor je imago, je zelfbeeld en hoe de mensen t.o.v. jou staan.
Maar uiteindelijk doet ze zichzelf hiermee de das om. Als ze nu echt mishandeld wordt, gelooft geen kat haar.
 
Stixxx zei:
Als ze nu echt mishandeld wordt, gelooft geen kat haar.
Weet iemand het adres? ;)
 
*zucht*... nederlandse meisjes en fake-aangiftes, altijd het zelfde!









:D
 
Back
Naar boven