XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Bezoekers in dit topic

Geen idee, de hamstrings zien er wel een beetje raar uit

img_07891236382103.jpg

2007_olympia_heather2.jpg

Ik vind dit echt super mooi! Maar ligt het aan mij of ziet dit er gephotoshopt uit?

Mooi he. Eindelijk iemand met mijn figuur! Nu de spieren nog ;)

Kijk nog steeds jaloers naar vrouwen met heel smalle beentjes, maar eigenlijk is dat allang niet meer wat ik wil. Te danken aan dit forum haha.

haha
smalle benen zouden verboden moeten worden :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat heeft die laatste toch grote...................................................................

paardestaarten :)

Christina Halkiopoulos... Echt, mijn linker bal zou ik er voor afstaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] buikje!! :D

Kijk nog steeds jaloers naar vrouwen met heel smalle beentjes, maar eigenlijk is dat allang niet meer wat ik wil. Te danken aan dit forum haha.[/QUOTE]

strong beats skinny, dunne benen zijn inderdaad niet mooi, beter is het een gezond en sterk lichaam te hebben in plaats van twijgjes die kunnen breken (zo lijkt het soms)

Kijk nog steeds jaloers naar vrouwen met heel smalle beentjes, maar eigenlijk is dat allang niet meer wat ik wil. Te danken aan dit forum haha.

strong beats skinny, dunne benen zijn inderdaad niet mooi, beter is het een gezond en sterk lichaam te hebben in plaats van twijgjes die kunnen breken (zo lijkt het soms)[/QUOTE]

Wacht maar tot je niet meer in je skunnyjeans past

strong beats skinny, dunne benen zijn inderdaad niet mooi, beter is het een gezond en sterk lichaam te hebben in plaats van twijgjes die kunnen breken (zo lijkt het soms)

Wacht maar tot je niet meer in je skunnyjeans past[/QUOTE]

HAha! Doe ik toch gewoon een legging aan, die rekt lekker mee :D Toen ik heel veel fietste zei mijn toenmalige vriend al weleens dat ik lelijke bodybuildersbenen had.....nah, hij was bijna 2 meter lang en suuuuperdun, was gewoon jaloers denk ik :p

Meeste mannen zijn gestoord.
Wat is er nou aantrekkelijk aan tandenstokers als benen?

Dit moet je hebben :D

Nou ik heb de laatste tijd erg veel last dat mijn jeans te strak zitten
Mijn benen zijn de afgelopen 3 maanden dusdanig gegroeid dat ze niet meer lekker zitten
Gisteren fietsen naar mijn werk was een ramp
Gespierde benen zijn dus niet altijd leuk

mijn favoriete pic :-)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 11:15 ----------

mijn favoriete pic :-)

grrrrrr :(

Terug
Naar boven