MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Bezoekers in dit topic

Wel een van de meest jammere dingen vind ik altijd bij vrouwen; door zwaar droog trainen verliezen ze enorm veel van hun borsten. Sorry, maar ben een borstenman en ik kan enkel verlangen naar zachte borsten en niet harde getrainde borst spieren of een zakje siliconen..

Het vrouwen lichaam is iets bijzonder moois, ik vind een getraind lichaam mooi, zolang het niet overdone is..
Hahahaha die heb ik ook in m'n bulk niet :roflol:
 
Wel een van de meest jammere dingen vind ik altijd bij vrouwen; door zwaar droog trainen verliezen ze enorm veel van hun borsten. Sorry, maar ben een borstenman en ik kan enkel verlangen naar zachte borsten en niet harde getrainde borst spieren of een zakje siliconen..

Het vrouwen lichaam is iets bijzonder moois, ik vind een getraind lichaam mooi, zolang het niet overdone is..
Inderdaad, veel zakjes siliconen op dit SAP cup foto. :bang:
 
Hahahaha die heb ik ook in m'n bulk niet :roflol:
Hahahaha die heb ik ook in m'n bulk niet :roflol:
Net even je laatste foto opgezocht, maar dat ziet er goed uit hoor! Gaat er niet om of je giga of kleine borsten hebt. Als borsten-fan vind ik alleen het gevoel belangrijk. Ze horen zacht te zijn!! :lol:
 
Wel een van de meest jammere dingen vind ik altijd bij vrouwen; door zwaar droog trainen verliezen ze enorm veel van hun borsten. Sorry, maar ben een borstenman en ik kan enkel verlangen naar zachte borsten en niet harde getrainde borst spieren of een zakje siliconen..

Het vrouwen lichaam is iets bijzonder moois, ik vind een getraind lichaam mooi, zolang het niet overdone is..
Dan spreek je natuurlijk alleen over die ene dag/peak week dat ze zo extreem droog zijn. De andere 51 weken per jaar is dat ook niet.
 
Dan spreek je natuurlijk alleen over die ene dag/peak week dat ze zo extreem droog zijn. De andere 51 weken per jaar is dat ook niet.
Zeg ook zeker niet dat ik er geen respect voor heb hoor! Het blijft erg knap en voor de meesten een droom om ooit zo droog te kunnen staan. :)
 
Ik vind dit appels en peren vergelijken. Binnen bodybuilding, in ieder geval op wedstrijdniveau, gebruikt vrijwel iedereen en heb je weinig keus.
Wanneer je als amateur AAS / doping gaat gebruiken voor hardlopen/schaatsen/triatlon/wielrennen begrijp ik dat je dat cheaten vindt; nog steeds moet je ook zelf weten natuurlijk, maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek.

Vind ik allemaal een beetje hetzelfde, jaren geleden werd er van alles door iedereen gebruikt in het fietsen. Als iedereen hetzelfde doet, maakt het mij ook niet uit. Dan klopt het.
Ik ben ook voorstander van legalisatie, en daardoor goede begeleiding, goed spul en minder gezondheidsrisico's. Maar ik heb misschien teveel ellende gezien, tumoren die harder groeien dan de spieren, en te veel jongens waar ik vroeger mee trainde zijn fysiek kapot of overleden.
Terwijl ik me soms nog 18 voel, ik vind dat er vaak te gemakkelijk over gedacht wordt. Ik heb ook liever nu mijn einddoel bereikt dan later, maar gelukkig vind ik het trainen en eten etc ook leuk om te doen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dit is nou echt wel mijn droom fysiek :heart:
20200128_122627.jpg
20200128_122606.jpg
 
Nee, niet anti. Ik snap dat je geen keuze hebt als je wedstrijden wil doen. Maar er wordt regelmatig te vroeg naar gegrepen. Je weet wel voeding niet voor elkaar, te kort slapen etc.
De laatste foto die jij hierboven plaatst, kan mijn inziens naturel bereikt worden.

Als je ouder dan 60 wenst te worden blijf je er van af lijkt me :rolleyes: of is deze levensverwachting te hoog?
 
De essentie van dit topic is volgens mij niet over wat mannen vinden over hoe vrouwen eruit moeten zien, dit topic gaat over wat vrouwen mooi vinden en als voorbeeld stellen, of daar nou AAS voor nodig of niet, ook iedere vrouw heeft zo haar eigen doelen en idee van schoonheid.
 
Kwamen wat foto's langs van onze eigen Evenlien van Pelt, 5 weeks out.
Wat vinden jullie hiervan dames? Streef?


1603727746057.png

1603727777986.png

1603727776835.png

1603727799333.png
 

Bijlagen

Haar gezicht laat toch al behoorlijk mannelijke kenmerken zien. Ik ken mannen die erop vooruit zouden gaan met haar kaaklijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Een vrouw die er enigzins sportief uitziet = discussie over gebruik. Want ook bij vrouwen in andere sporten is dat het eerste wat gezegd wordt.
En wanneer je als vrouw die vraag krijgt, weet je dat antwoorden nutteloos is omdat diegene (blijkbaar geïntimideerd is en) al lang denkt te weten wat het antwoord is.

En als de discussie niet over gebruik gaat, dan gaat het wel over borsten en zachtheid. Dat heb ik al helemaal nooit begrepen. Sterker, het is verdomd arrogant én bekromen dat nog steeds veel mannen denken dat vrouwen voor mannen trainen. Maar dat zijn mening waar ik alleen maar medelijden mee kan hebben

Haar gezicht laat toch al behoorlijke mannelijke kenmerken zien. Ik mannen die erop vooruit zouden gaan met haar kaaklijn ;)
Er staan tig foto's van haar online, ook toen ze net begon. Kaaklijn heeft ze gewoon altijd al gehad.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze niet gebruikt, maar alleen dat die dingen niet zo met elkaar temaken hebben èn dat het niet relevant is
 
je zou maar zo'n moeder hebben :heart:
 
Een vrouw die er enigzins sportief uitziet = discussie over gebruik. Want ook bij vrouwen in andere sporten is dat het eerste wat gezegd wordt.
En wanneer je als vrouw die vraag krijgt, weet je dat antwoorden nutteloos is omdat diegene (blijkbaar geïntimideerd is en) al lang denkt te weten wat het antwoord is.

En als de discussie niet over gebruik gaat, dan gaat het wel over borsten en zachtheid. Dat heb ik al helemaal nooit begrepen. Sterker, het is verdomd arrogant én bekromen dat nog steeds veel mannen denken dat vrouwen voor mannen trainen. Maar dat zijn mening waar ik alleen maar medelijden mee kan hebben


Er staan tig foto's van haar online, ook toen ze net begon. Kaaklijn heeft ze gewoon altijd al gehad.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze niet gebruikt, maar alleen dat die dingen niet zo met elkaar temaken hebben èn dat het niet relevant is

Nou, waarschijnlijk zit je te diep in je bb-bubbel, maar dit is niet een 'enigszins sportief' uiterlijk. Dit is WBFF pro en is dus uitermate sportief. Dat ze gebruikt zal me verder aan mijn reet roesten, maar de vermannelijking doet toch afbreuk aan haar voorkomen. En dat begint er dan een beetje freaky uit te zien imo.

En nee, ik heb niet de illusie dat ze het doet om bij mannen in de smaak te vallen. Ik ben verder ook niet geintimideerd (waarom lol?).

Maar fair enough, het gaat hier om het fysiek en niet zozeer het gezicht. Dus ik houd mijn mond verder ;)
 
Nou, waarschijnlijk zit je te diep in je bb-bubbel, maar dit is niet een 'enigszins sportief' uiterlijk. Dit is WBFF pro en is dus uitermate sportief. Dat ze gebruikt zal me verder aan mijn reet roesten, maar de vermannelijking doet toch afbreuk aan haar voorkomen. En dat begint er dan een beetje freaky uit te zien imo.

En nee, ik heb niet de illusie dat ze het doet om bij mannen in de smaak te vallen. Ik ben verder ook niet geintimideerd (waarom lol?).

Maar fair enough, het gaat hier om het fysiek en niet zozeer het gezicht. Dus ik houd mijn mond verder ;)
Daarnaast zijn je gezicht en borsten toch ook onderdeel van je lichaam?
 
Back
Naar boven