MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Citaat:
Origineel gepost door Jesseh
[Link niet meer beschikbaar]


zij is een professioneel fitness model heb ik op myspace staan, Arina Manta is dat.

De die waarop je had terug gereageert :) maar het is iemand anders. Die jij bedoeld is wel nice getraind!
 
Citaat:
Origineel gepost door Jesseh
[Link niet meer beschikbaar]


zij is een professioneel fitness model heb ik op myspace staan, Arina Manta is dat.

De die waarop je had terug gereageert :) maar het is iemand anders. Die jij bedoeld is wel nice getraind!


Ik had het citaat niet helemaal gekopieerd, die link hoort er niet bij
 
Ik gaf jesseh antwoord maar had de link van haar alleen in het citaat staan vandaar, ik weet ook wel dat dat iemand anders is.
 
Ik gaf jesseh antwoord maar had de link van haar alleen in het citaat staan vandaar, ik weet ook wel dat dat iemand anders is.

Ja idd :) Mooi die topic begint hier te vlotten! Zo hebben wij vrouwen ook een apparte ideaalroom :)
 
lol :eek:

Zelf heb ik niet echt een duidelijk voorbeeld, ik zie wel sterke punten bij anderen maar niet zo vaak dat ik denk, echt precies zoals die dat is het helemaal. Zal ook weinig zin hebben IMO het gaat niet werken om een kopie van iemand anders te willen worden...maar ik kijk natuurlijk wel degelijk naar de sterke punten van anderen en denk dan ook wel eens, iets in die richting wil ik ook!

Maar ik zou dus persoonlijk zeker niet iedere random fitness chick als voorbeeld kunnen zien.:o

Zo zie ik dat ook :D

Persoonlijk vind ik het fysiek van Jamie Eason prachtig, maar dat van Aimee ook!
 
FF abo nemen dames ga vooral verder!:cool:
 
Bij 'allerlei' staat er al een topic met 'je ideale lichaam' ofzoiets.
Nu zou ik aan jullie vrouwen willen vragen... wat is jullie ideale lichaam? Post foto's, afbeeldingen.. Op dit forum bij galerij vind je 1000de foto's :).

Ik begin alvast... Ik zal er nog enkele jaartjes voor mogen trainen! :)
Deze dame vind ik erg mooi, als ik dit kan bereiken ben ik al in mijn nopjes ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ook heeel mooi :)
 
De meeste mannen die niks met bb hebben vinden dit allemaal al over de top. Ik vraag me af waar ze van dromen s'nachts ik denk dat je dan dit topic ermee kunt vullen.
Toch denk ik dat een figuur zoals jullie beschrijven best goed haalbaar is, het vergt vooral disipline en doorzettingsvermogen om je doel te bereiken.
Ik wens jullie veel succes toe dames we zijn benieuwd.:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe mij maar zoiets, maar dan minder massieve (boven)benen.
En natuurlijk een normale huidskleur - die handen, voeten en dat hoofd passen qua kleur echt niet bij de rest!

Ofwel: blokjesbuik en gespierd bovenlijf, afgetraind onderlijf (of zoiets)
 
En zo'n buikje...;)


lovenacrunch7.jpg
 
Ik vind dit echt gaaf voor een vrouw:
oh0qb5.jpg

16awktg.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://www.hardbody.com/news/wp-content/uploads/2009/02/oksana1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is móói!
 
idd erg leuk topic dames :D

goeie quats en gluten trouwens hierboven... :rolleyes:

p.s.

net te laat gepost :o
Ik antwoorde op die foto van bibi met die model die posseerd in het water..

@dwarvenwarrior
die kleur verschillen in voeten en hoofd zie je bij de mannelijke bb'ers ook veel. Is gewoon insta-color, zonnebank bruin uit een tube...maar ik vind haar quats absoluut super sexy :)
 
Doe mij maar zoiets, maar dan minder massieve (boven)benen.
En natuurlijk een normale huidskleur - die handen, voeten en dat hoofd passen qua kleur echt niet bij de rest!

Ofwel: blokjesbuik en gespierd bovenlijf, afgetraind onderlijf (of zoiets)



Nou.... zulke bovenbenen zou ik wel willen hebben hoor:D
maar k snap je!:o
 
De meeste mannen die niks met bb hebben vinden dit allemaal al over de top. Ik vraag me af waar ze van dromen s'nachts ik denk dat je dan dit topic ermee kunt vullen.

Vertel mij wat....ik wordt niet goed van het gezeik van dat soort kerels. De afgelopen weken zijn er nu ong. 4 naar me toegekomen (ongevraagd) om op te merken "dat ik wel hard aan het werk was" Een vrouw die hard traint in de sportschool schijnt raar te zijn.
Ook wilden ze weten wat mijn doel is. Ik nog in al mijn onschuld antwoorden: "droger en gespierder"
De volgende opmerkingen kreeg ik :
- vindt je dat niet zonde?
- mijn advies aan jou is: probeer gewoon dit niveau vast te houden
- ga je dan niet te laag in je VP?

Wat moet ik nu met deze BS? :mad: Het lijkt wel of ze denken dat ik er voor hun sta. Ik ben blij dat mijn man nooit zulke BS tegen mij zal zeggen en gewoon waardeer wat ik doe, hij is ook een BB'r.
Dus pluim voor alle mannelijke BB'rs die het wel waarderen dat er dames zijn die spiermassa willen kweken ;)
 
Back
Naar boven