Fitness Seller

Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

euh... skinnie
 
2497549.jpg


Ziet er wel apeteitelijk uit;)
 
of deze :)
OEF!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jemig waar is de rest om mij te steunen :(
 
niet om de vrouwen hier te bashen ofzo, maar de vrouwen hier zijn net zo representatief voor hun geslacht als de mannen hier.

Maw vraag het op een ander forum.
 
:eek:oooh mijn god kijk dit dan?????? :eek:verre weg van mooi, hoop dat dit geshopt is voor die dude.

mooie+man.jpg
 
Nou Greetje
ik dacht dat je mijn foto zou laten zien.
Valt me weer tegen
:)
 
laat ik een goeie vriendin zijn;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Maar zonder gekheid.. het is wel mooi een man met een lekker lichaam maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet het eerst op let. Ik heb wel eens wat gehad met een fitness instructeur die echt een prachtig lichaam had! Maar ook weer met iemand die vrij skinny was, of iemand die een klein buikje had.


 

Dat is ook zo... maar wat je ziet is de eerste indruk.
Ik heb liever iemand met een maatje meer dan wat aan de magere kant. ;) Iemand kan heeel aardig etc etc zijn maar als er lichamelijk geen klik is :rolleyes::p
 
Ik vind het niet echt belangrijk dat een man gespierd is.

Maar, ik geef wel toe dat het altijd mooi meegenomen is! :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ach dit zou ik ook mn bed niet uitschoppen;

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder ben ik het met je eens Greetje, ik heb ook liever wat meer vet dan skinny!

Overgens ga ik maar niet teveel in dit topic kijken, mn hormonale huishuiding is al een beetje op hol geslagen met het mooie weer enzo... ;)
 
ach dit zou ik ook mn bed niet uitschoppen;

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Verder ben ik het met je eens Greetje, ik heb ook liever wat meer vet dan skinny!

Overgens ga ik maar niet teveel in dit topic kijken, mn hormonale huishuiding is al een beetje op hol geslagen met het mooie weer enzo... ;)

:D:rocker:
 
Back
Naar boven